Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #9303

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Πινακας βαρους:
12/7/10 90,9 kg
19/7/10>>89,4 kg
26/7/10>>88,3 kg
3/8/10>>87,1 kg


Δεν ειναι καθολου ασχημα νομιζω,αν σκεφτει κανεις,οτι εχω κανει και τις "πατατες" μου.Δεν εχω ζητησει/φαει γλυκο,αλλα εχω φαει τοστ καποια στιγμη που λυσσαγα στην πεινα και δεν υπηρχε τιποτε αλλο στη δουλεια.Ημουν πανω απο 12 ωρες νηστικη και εν γνωσει μου "υπεκυψα".Δεν πειραζει,αυτα διορθωνονται και δεν συνεχιζω τις γουρουνιες,αλλα επιμενω στη διατροφη μου sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2 ...
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #9307

  • sofia68
  • Το Άβαταρ του/της sofia68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 152
Desdemona bravo avo
Μια χαρα πηγαινεις!
Αν σε πιασει ξανα λυσσα στη δουλεια φροντισε να εχεις παντα εκει μια δυο χουφτες ωμα αμυγδαλα μαζι σου.Δε φανταζεσαι ποσο θα σε κρατησουν μεχρι να πας σπιτι.
Συνεχισε ετσι γερα!
Καλη δυναμη!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #9657

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Και παλι καλημερα σας!Μετα απο εναν πολυ σκληρο,εργασιακα,Αυγουστο και "εξαλλες" διακοπες (που αν μπορουσα θα τις περνουσα ολες ξαπλα,να ξεκουρασω τα ποδαρακια μου) 6 ημερων,επεστρεψα...πως ομως?Πιο βαρια στα 88 κιλα. oops ps
Ξεκιναω ξανα-μανα και χωρις τους πειρασμους των εστιατοριων,στο σπιτακι μου πια.Δεν αλλαζω τικερακι και θα ξαναζυγιστω την αλλα εβδομαδα.Μονο για πιο κατω θα το αλλαξω το ρημαδι...
Φιλια σε ολους και καλο χειμωνα να εχουμε!
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #9660

  • πριγκιπέσσα
  • Το Άβαταρ του/της πριγκιπέσσα
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 8
welcome2 lcome2 καλή αρχή κοριτσιά !!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #9667

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Όλοι έχουμε δικαίωμα να ξεφύγουμε μια φορά. Καλή αρχή και πάλι και μακρυά από εστιατόρια και πιτσαρίες!
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #13273

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ξεθαβω το θεμα μου και παλι παμε...

Με λιιιγο πιο κομμενα τα φτερα,με την αυρα της χειμωνιατικης αποτυχιας μου να πλαναται στον αερα,με τη θλιψη απο την απωλεια αγαπημενων να με εχει επιβαρυνει και ψυχολογικα,αλλα και σωματικα,ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΑΛΙ.Για τον εαυτο μου...

Για να δουμε,τι θα δουμε...:)
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.130 δευτερόλεπτα

Syndication