Καλησπερα σε ολους.Μεχρι στιγμης νομιζω,οτι παω καλα.
Σημερα μεχρι στιγμης το προγραμμα εχει ως εξης :
5 π.μ 1 αυγο βραστο+1 καφε σχετο
11.30 π.μ 2 φ.τυρι +2 φ. γαλοπουλα (μλκ η γαλοπουλα,αλλα πεινασα στη δουλεια και πηρα σαντουιτς που ανοιξα και πεταξα το υπολοιπο)
14.00 μ.μ ομελετα με 2 αυγα/10 γρ πιπερια/ενα ιχνος κρεμμυδιου για τη μυρωδια/4 λουκανικακια μπουκιες χωριατικα.
20.00 μμ καμια φετα κοτοπουλο ρολο+μαρουλοσαλατα με ανηθο κ λιγο φρεσκο κρεμμυδακι (αν φυγω για δουλεια η θα σταματησω στο μεσημεριανο η θα παραγγειλω κανα κοτοπουλο φιλετο ψητο,βλεπουμε...)
Πως ειναι το μενου ως τωρα?Αν βλεπετε κατι λαθος η υπερβολικο παρακαλω,πειτε το!
Ευχαριστω