Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8996

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλησπερα σε ολους.Μεχρι στιγμης νομιζω,οτι παω καλα.
Σημερα μεχρι στιγμης το προγραμμα εχει ως εξης :
5 π.μ 1 αυγο βραστο+1 καφε σχετο
11.30 π.μ 2 φ.τυρι +2 φ. γαλοπουλα (μλκ η γαλοπουλα,αλλα πεινασα στη δουλεια και πηρα σαντουιτς που ανοιξα και πεταξα το υπολοιπο)
14.00 μ.μ ομελετα με 2 αυγα/10 γρ πιπερια/ενα ιχνος κρεμμυδιου για τη μυρωδια/4 λουκανικακια μπουκιες χωριατικα.
20.00 μμ καμια φετα κοτοπουλο ρολο+μαρουλοσαλατα με ανηθο κ λιγο φρεσκο κρεμμυδακι (αν φυγω για δουλεια η θα σταματησω στο μεσημεριανο η θα παραγγειλω κανα κοτοπουλο φιλετο ψητο,βλεπουμε...)

Πως ειναι το μενου ως τωρα?Αν βλεπετε κατι λαθος η υπερβολικο παρακαλω,πειτε το!
Ευχαριστω :)
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #9004

  • anoiksi
  • Το Άβαταρ του/της anoiksi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 85
Αγαπητή μου Δυσδαιμόνα μόνο τόσο πεινάς? :shock: Δεν ξέρω, για την ηλικία και τα κιλά σου μου φαίνονται κάπως λίγα....Δεν είναι στερητική διατροφή που κάνουμε... Βάλε λάδι στο μενού... και το πρωί κάτι πιο πλούσιο να ξυπνά ο μεταβολισμός!
Positive Positive Positive!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #9011

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλε κυρια πειναω πολυ παραπανω,αλλα ποοοσο μπορεις να φας με την τσιμπλα στο ματι στις 4 η 5 το πρωι? :?
Αποψε ξεκιναω δουλεια στις 3 και το πηρα το μαθηματακι μου.Ταπερακι με αυγο,τυρι και 2 καλαμακια :oops: ,για να μη λυσσαξω απο την πεινα μεχρι το μεσημερι (και δω τα ψωμοειδη σαν ξερολουκουμα...)
Εφτιαξα και ενα ζελεδακι sweet n' balance,με ενα γιαουρτι μεσα,η αληθεια να λεγεται (οποτε αυξανω τους υδατανθρακες :arrow: προσοχη) για να κορεστω κι απο γλυκο κι ολα καλα.

Εχω πολυ δρομο ακομα,για να βγω απο το μοτιβο >>λιγο φαγητο

Φιλια σε ολους κι ευχαριστω! sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #9133

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Πινακας βαρους:
12/6/10 90,9 kg
19/6/10>>89,4 kg
26/7/10>>88,3kg
Ολα πανε καλα και χαιρομαι πολυ γι'αυτο.Ημουν και χαμηλοτερα,αλλα το Σ/Κ εφαγα δεν το κρυβω :oops: :cry: ...
Συνεχιζω,ομως, οσο πιο συστηματικα μπορω!
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #9134

  • sofia
  • Το Άβαταρ του/της sofia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 35
καλως ηλθες καλη επιτυχια επιμονη και υπομονη ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #9235

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Desdemona έγραψε:
Πινακας βαρους:
12/6/10 90,9 kg
19/6/10>>89,4 kg
26/7/10>>88,3kg
Ολα πανε καλα και χαιρομαι πολυ γι'αυτο.Ημουν και χαμηλοτερα,αλλα το Σ/Κ εφαγα δεν το κρυβω :oops: :cry: ...
Συνεχιζω,ομως, οσο πιο συστηματικα μπορω!


Σαλατα τα εκανα με τα edit και τα quot :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.100 δευτερόλεπτα

Syndication