Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19528

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Καλησπέρα Desdemona
Οι πρώτες μέρες είναι οι ποιο δύσκολες ναι
Μόλις δεις τα πρώτα αποτελέσματα στη ζυγαριά σου θα είσαι καλύτερα .
Εγώ όταν με πιάνει αυτό που λες τρώω κάτι από τα επιτρεπόμενα και ας είναι και σε μεγαλύτερη ποσότητα .
Τουλάχιστον μετά δεν θα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή .
Έτσι και τις προηγούμενες μέρες που περίμενα να αδιαθέτηςω και ήμουν πολύστα κάτω μου έτρωγα ταχίνι με κρέμα γάλακτος και ζάχαρινη χτυπημένο σαν μους .
Και η διάθεση μου έφτιαξε και δεν χάλασα την διατροφή
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Desdemona

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19541

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Η αλήθεια είναι, πως πρέπει να νικήσεις το μυαλό, πολύ πριν νικήσεις τα κιλά! Το σώμα ικανοποιείται και με το παραπάνω με τις πρωτείνες. Το μυαλό είναι που έχει την εξάρτηση από τους υδατάνθρακες.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19770

  • karvas01
  • Το Άβαταρ του/της karvas01
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 5
Καλημέρα, ξεκινάω σήμερα 20/04/2016 και είμαι 76,800 με 1,53 ύψος .Θέλω να φτάσω στα 55.Παρακαλώ για την ψυχολογική σας στήριξη από την ομαδα.Ευχάριστώ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19773

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
καλό κουράγιο, καλή αρχή!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": karvas01

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19776

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Καλό κουράγιο και καλές απώλειες!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": karvas01

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19779

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Καλή αρχή! Όλα θα πάμε καλά! Κι εγώ μετά το Πάσχα ξεκινάω δυναμικά!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.080 δευτερόλεπτα

Syndication