Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 2 Ημέρες πριν #13420

  • mammajoanna
  • Το Άβαταρ του/της mammajoanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 178
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Κ γω..κ γω, παρακαλω.. αν δεν ειναι πολυς κοπος..εκ των προτερων κ ευχαριστω..
Καλη μας συνεχεια...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 2 Ημέρες πριν #13421

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
κοριτσια πολυ ευχαριστως να σας το στειλω...απλα δεν βρηκα στα προσωπικα μηνυματα τροπο για να επισυναψω καποιο αρχειο. οποτε αν σας ειναι ευκολο στειλτε μου με π.μ. το email σας κ σας το στελνω εκει. κ με ενα αλλο μελος ετσι εκανα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 8 Ώρες πριν #13442

  • sasa
  • Το Άβαταρ του/της sasa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 210
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
κοριτσια αν μπορειτε αφου διαβαστε το βιβλιο και πιστευετε οτι εχει καποια σημεια που αξιζει να τα ξερουμε κι εμεις οι υπολοιποι,[η΄ καποια διαφορα σε σχεση μετο καινουργιο βιβλιο]αν μπορειτε μπειτε στο κοπο να τα επισημανετε!!επιγραμματικα εννοειται wordthanx rdthanx wordthanx rdthanx
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19520

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ξανά εδώ 4 και μισό χρόνια μετά....
Ξανά από την αρχή λοιπόν. Το μοναδικό παρήγορο είναι το ότι ξεκινώ πια από τα 82 κιλά. Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, καλημέρα σας!
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19521

  • papaki
  • Το Άβαταρ του/της papaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 84
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Καλή αρχή Desdemona! Εφόσον έχεις ξανακάνει αυτή τη διατροφή είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Desdemona

Ξεκιναω με δυναμη... 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19527

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα ξαναμπαίνει κανείς στη διατροφή,αλλά και πόση "ανάγκη" δείχνει το σώμα για υδατάνθρακες... :(
Νοιώθω λίγο κομμάτια και αυτό που πρέπει να νικήσω είναι το κεφάλι μου,που φαντάζεται πράγματα που ούτε χρειάζομαι,ούτε καλό μου κάνουν!
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.103 δευτερόλεπτα

Syndication