Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #13317

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Ευχαριστω πολυ roadrunner.H αληθεια ειναι οτι χρειαζομαστε δυναμη και στηριξη για να προχωρησουμε.Αν θυμαμαι καλα εισαι Κυπρια?Ερχομαι και εγω πολυ συχνα Ελλαδα αλλα θεσσαλονικη.Λατρευω Θεσσαλλονικη.......
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #13322

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Ε roadrunner εισαι εσυ που ηθελες το βιβλιο του ατκινς το πρωτο?Σημερα βρηκα απο βιβλιοπωλειο απο δω και το πηρα.ηταν το τελευταιο.περιπου 20 ευρω.Το ειχε σε λιρες να φανταστεις.Ηταν το τελευταιο αλλα αν το θελεις πολυ μπορω να κοιταξω να σου βρω ενα και να σου το φερω αν ελθω αυτο το μηνα.Μολις τωρα ειδα οτι μενεις Θεσσαλονικη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #13360

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
το εχω κ σε ηλεκτρονικη μορφη. αν ενδιαφερεται καποιος, μου λεει....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #13367

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Eγώ ενδιαφέρομαι !Αν δεν σου είναι δύσκολο,θα με ευχαριστούσε πάρα πολύ να το έχω!Ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς! wordthanx rdthanx
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #13372

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
ευθυμια σου εστειλα π.μ. δεν ξερω αν το ελαβες...στειλε μου μεσω π.μ ή απο εδω αν το πηρες γιατι μπερδευτηκα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 2 Ημέρες πριν #13414

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλημερα κι απο εμενα.So far so good.Ειμαι ηδη 2 εβδομαδες στη διατροφη,με μονη παρασπονδια λιγο κριθινο κουλουρι την Κυριακη και καατι εχει αρχισει να γινεται...Ολα καλα!!! :)


Θα ηθελα κι εγω το βιβλιο,αν σου ειναι ευκολο παρακαλω!!!
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.071 δευτερόλεπτα

Syndication