Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξεκιναω με δυναμη...

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8936

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
καλημερα κοριτσια κ απο μενα κ καλη αρχη ευχομαι δυναμικα!!! bravo avo οντως μελετηστε το προγραμαμ κ οσα γραφουμε εδω κ αλλαξτε λιγο το μενου σας ωστε να εχετε μια ποικιλια στη διατροφη σας!!! :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8939

  • mini m
  • Το Άβαταρ του/της mini m
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 44
Καλη αρχη κοριτσια!
Αν το παρετε σοβαρα θα τα χασετε σιγουρα!Τα κιλα!Κι εγω για να χασω 30 ξεκινησα και σε 3μηνες εχω καταφερει να ξεφορτωθω ηδη τα 18 περιπου και συνεχιζω ακαθεκτη φυσικα!Ολα θα πανε καλα αρκει να το πιστεψετε οτι αυτη η διατροφη μπορει να σας απαλλαξει απο καθε τι περιττο ενω παραλληλα θα δειτε οτι δεν χρειαζεται να στερηθειτε απολαυστικες γευσεις.Καλη επιτυχια...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8941

  • Capoman
  • Το Άβαταρ του/της Capoman
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Καλή αρχή κι από μένα λοιπόν :D lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: με αποτέλεσμα εδώ και πολύ καιρό να ψάχνω το πως θα πάρω πίσω 5-6 (μυικά όμως..). Για αυτό το νου σας κοπελιές :D D D D
;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8943

  • lunadark
  • Το Άβαταρ του/της lunadark
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 44
κι εγω χτες ξεκινησα,προσοχη
υπαρχουν παντου υδατανθρακες!!!!!!εφαγα μια τσιχλα και τσουπ πηρα εναν χωρις να το καταλαβω!!!!!!
Capoman πες μας κι αλλα!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8971

  • Desdemona
  • Το Άβαταρ του/της Desdemona
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 18
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλημερα.Ολα βαινουν καλως,δε μπορω να πω,οτι δεν αποζητω τη ζαχαρη και το αλευρι,αλλα χορταινω με τη διατροφη και δεν υποφερω. ;)
Σημερα το μενου εχι ως εξης:
Πρωι>>>ενα κομματακι τυροπιτα αλα Ρουλα +1 καφε στιγμιαιο σχετο
Μεσημερι>>>>φτερουγες κοτοπουλο στο γκριλ +μαρουλοσαλατα με λαδι και λιγο λεμονι
Βραδυ>>>τονοσαλατα (με τονο/μαρουλι/μαγιονεζα)

Υ.Γ 1 επαθα σοκ με τους υδατανθρακες στις light μαγιονεζες
Υ.Γ 2 ελπιζω,οτι επιτρεπονται οι κοτοφτερουγες (οχι προψημενες)

Εκλεψα και ζυγιστηκα το πρωι και ειμαι ενα κιλο κατω απο προχθες... dance nce

Φιλια σε ολους.
[url=http://www.diaet-ticker.de:2dvhzwj5]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ξεκιναω με δυναμη... 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8986

  • lunadark
  • Το Άβαταρ του/της lunadark
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 44
χαιρομαι που προχωρας καλα...κι εγω ελπιζω οτι τις λιγες μερες που την κανω μπαινω στο νοημα....μονο χτες προβληματιστηκα που εφαγα χορτα(βλητα) και κολοκυθακια τηγ(χωρις αλευρι)
ξερει κανεις ποσους υδ εχουν αμφοτερα γιατι μπερδευτηκα....αλλα λεει ο ενας μετρητης κι αλλα ο αλλος...

Δυσδαιμονα δεν νομιζω να εχεις προβλημα με τις κοτοφτερουγες...

καλη συνεχεια:)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.105 δευτερόλεπτα

Syndication