Καλημερα.Ολα βαινουν καλως,δε μπορω να πω,οτι δεν αποζητω τη ζαχαρη και το αλευρι,αλλα χορταινω με τη διατροφη και δεν υποφερω.

Σημερα το μενου εχι ως εξης:
Πρωι>>>ενα κομματακι τυροπιτα αλα Ρουλα +1 καφε στιγμιαιο σχετο
Μεσημερι>>>>φτερουγες κοτοπουλο στο γκριλ +μαρουλοσαλατα με λαδι και λιγο λεμονι
Βραδυ>>>τονοσαλατα (με τονο/μαρουλι/μαγιονεζα)
Υ.Γ 1 επαθα σοκ με τους υδατανθρακες στις light μαγιονεζες
Υ.Γ 2 ελπιζω,οτι επιτρεπονται οι κοτοφτερουγες (οχι προψημενες)
Εκλεψα και ζυγιστηκα το πρωι και ειμαι ενα κιλο κατω απο προχθες...

nce
Φιλια σε ολους.