Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19125

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Ένα από τα βασικά μείον που δεν μας αφήνουν να χάσουμε σαν την πρώτη φορά, είναι το γεγονός ότι ξανακάνουμε κ άλλες διαιτεςΟ κατά καιρούς κ ο μεταβολισμός γίνεται γιογιο!Οπότε την επόμενη φορά θέλουμε πολύ καιρό να τα χάσουμε!!! Σας βλέπω ενθουσιασμένες με τα 5 κιλά σε 10 μέρες, αλλά εγώ δεν είμαι κ τόσο.... Ήταν υγρά υποθέτω μαζί φυσικά κ με λίγο λίπος, αλλά τώρα 4 μέρα που δεν χάνω γραμμάριο!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19135

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
όλα παίζουν ρόλο Κατερινάκι-η ηλικία, οι γέννες,ο τρόπος ζωής, η άσκηση...και σκέψου ότι εμείς τρώμε κιόλας-φαντάσου να προσπαθεις να χάσεις βάρος με νερόβραστα, ανάλατα και με 0%! και να χάνεις και 300γρ.την εβδομάδα!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19136

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
παιδιά σιγουρα αν εχεις ταλαιπωρησει τον οργανισμο σου με εξαντλητικες διαιτες κι εκεινος αναγκαζεται να προσαρμοστει καιγοντας λιγοτερο και φυσικα η ηλικια παιζει ρολο.

Ειρηνη, σιγουρα δεν τρως κατι με κρυμμενη ζαχαρη σε οποιαδήποτε μορφη ε; Εγω ας πουμε πρωτη μερα ειχα βαλει μπαλσάμικο και η Ελσα με ενημερωσε για τους υδατανθρακες του!
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν από LovesOwen.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19142

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Ναι σωστά! Όλα παίζουν ρόλο!! Παναθεματα!!! Άντε τώρα να κατέβω 57 ξανά!!! Το Καλό με αυτή την διατροφή επίσης είναι πως επειδή ταιζεις κατά κύριο λόγο τους μύες Όταν χάρσεις κιλά ειδικά αν έχεις πολλά, δεν κρεμαειΒ το σώμα βρε παιδί μου!!Βραστά ψητά κ 0%? Χριστέ μου πως το κάνατε? Όσο κ να την μελςτουσα δεν την καταλάβαινα! Άσε που με αυτά σίγουρα θα χάσεις! Σκοπός είναι να τρως μπάτζετ κ να χάνεις!!! :-) :-)
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν από katerina27.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19144

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλημέρα σε όλους και καλή Τετάρτη να έχουμε!!!!

LovesOwen εχεις δίκιο για την κρυμμένη ζάχαρ αλλά επειδή έκανα και την άλλη δίαιτα έμαθα να τα ξεχωρίζω, φυσικά όλο και κάπου μου βγαίνει μπροστά η ζαχαριτσα!!!!! χαχαχαχα
Εγώ νομίζω ότι είναι αυτό που λες στην αρχή ότι έχω ταλαιπωρήσει τον οργανισμό μου με την προηγούμενη δίαιτα και έχασα τα 27 με 29 κιλά και τώρα που έχουν μείνει τα τελευταία 10-12 κιλά είναι πιο δύσκολο.

Αλλά ειλικρινά Katerina27 δεν μπορούσα να τη συνεχίσω άλλο τη ΝΤΟΥΚΑΝ. Και ήταν και πολύ ακριβή γιατί έπρεπε να παίρνω άπαχο κρέας και πολύ κοτόπουλο βρε παιδί μου. Τυριά που να βρις με 0% στην Ελλάδα και αναγκαζόμουν και αγόραζα φέτα ΠΑΓΩΝΗΣ 2% η οποία είχε τα 400 γραμμάρια περίπου στα 6 ευρώ.

Νομίζω όμως ότι θα βρω τα πατήματά μου και μάλλον θα μπω στον ΙΑΝΟ να παραγγείλω πάλι το βιβλίο γιατί μπερδεύω τις δύο δίαιτες και δεν καλοθυμάμαι τι πρέπει να τρώω. Δεν θα ξεχάσω πριν από χρόνια που έκανα ΑΤΚΙΝΣ και είχα βγει με τους δικούς μου για φαγητό και παρήγγειλα παϊδάκια, κολοκυθάκια τηγανητά, τζατζίκι και σαλάτα και μου λεει η μητέρα μου "τώρα εσύ κάνεις δίαιτα;" αλλά όταν περασαν 2 εβδομάδες και άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα τρελλάθηκε. χαχαχαχα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19145

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
ναι αυτο ειναι το μεγαλο ατου αυτης της διαιτας!!!! οτι απολαμβανεις φαγητα που αλλες διαιτες ουτε καν μπορουν να σκευτουν οτι μπορουν να φανε!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.103 δευτερόλεπτα

Syndication