Έλσα μου πόσο δίκιο είχες!!!
Όντως το λάθος μάλλον ήταν ότι δεν μετρούσα τους υδατάνθρακες των λαχανικών. Περιορίζοντας λίγο τις ποσότητες των λαχανικών άρχισε να φαίνεται μια μικρή διαφορά. Έχασα 500gr μέσα σε μια μέρα, παρά την σίγουρη κατακράτηση που πρέπει να είχα γιατί την προηγούμενη είχα φάει τυρί tsentar που ήταν αλμυρό.
Εχθές έφαγα ομελέτα με 1 κρόκο και 5 ασπράδια στις 07.00, 1 κρέπα (για 10 κρέπες χρησιμοποίησα 4 αυγά, 1 κρέμα γάλακτος και150gr αλεύρι αμυγδάλου) γεμισμένη με τσένταρ και γαλοπούλα στις 13.00 και μοσχαρίσια μπριζόλα με 1 φλυτζάνι βλήτα στις 21.00, πολύ νερό, 1 τσαί nestea χωρίς ζάχαρη, 1 σουρωτή με λεμόνι κια 2 φρέντο εσπρέσσο σκέτους. Ενημερώστε με αν κάνω κάτι λάθος. Έχω ένα πρόβλημα με το να υπολογίζω τους υδατάνθρακες στα λαχανικά. Σήμερα είχα το ίδιο πρωϊνό, έχω πάρει ομελέτα με 4 ασπράδια στη δουλειά και μισό αβοκάντο και το απόγευμα θα φάω σολωμό ψητό με κουνουπίδι. Είναι καλά: