Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19817

  • catballoo
  • Το Άβαταρ του/της catballoo
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 11
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Έλσα μου πόσο δίκιο είχες!!!
Όντως το λάθος μάλλον ήταν ότι δεν μετρούσα τους υδατάνθρακες των λαχανικών. Περιορίζοντας λίγο τις ποσότητες των λαχανικών άρχισε να φαίνεται μια μικρή διαφορά. Έχασα 500gr μέσα σε μια μέρα, παρά την σίγουρη κατακράτηση που πρέπει να είχα γιατί την προηγούμενη είχα φάει τυρί tsentar που ήταν αλμυρό.
Εχθές έφαγα ομελέτα με 1 κρόκο και 5 ασπράδια στις 07.00, 1 κρέπα (για 10 κρέπες χρησιμοποίησα 4 αυγά, 1 κρέμα γάλακτος και150gr αλεύρι αμυγδάλου) γεμισμένη με τσένταρ και γαλοπούλα στις 13.00 και μοσχαρίσια μπριζόλα με 1 φλυτζάνι βλήτα στις 21.00, πολύ νερό, 1 τσαί nestea χωρίς ζάχαρη, 1 σουρωτή με λεμόνι κια 2 φρέντο εσπρέσσο σκέτους. Ενημερώστε με αν κάνω κάτι λάθος. Έχω ένα πρόβλημα με το να υπολογίζω τους υδατάνθρακες στα λαχανικά. Σήμερα είχα το ίδιο πρωϊνό, έχω πάρει ομελέτα με 4 ασπράδια στη δουλειά και μισό αβοκάντο και το απόγευμα θα φάω σολωμό ψητό με κουνουπίδι. Είναι καλά:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19818

  • alexandravas
  • Το Άβαταρ του/της alexandravas
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
ΧάχαΧαχαχαχαχα οπότε αφήνω την πετσούλα. . Τσίχλα κάνει να φάμε αλλά χωρίς ζάχαρη έτσι ; έκοψα λίγο ακόμη τους υδατάνθρακες αν δεν πιάσει αυτό θα αναγκαστώ να κάνωρίτερα το fast fat μπας και πάρω μπρος .. θα μπορούσε κάποιος να μου πει ένα ενδεικτικό πρόγραμμα δικό σας που σας βοήθησε σαν παράδειγμα ;; έχω στερέψει και από ιδέες όλα τα φτιάχνω ψητά :/
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19819

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
απαντώ και στις δυο σας:υπάρχει τόπικ για ιδέες σχετικά με το τι τρώμε στην πρώτη φάση! επίσης κάπου έχουν αναρτήσει τον οδηγό υδ/κων-υπάρχουν όμως και στο ιντερνετ. 20γρ επιτρεπτοί υδ/κες εκ των οποίων οι 12 από λαχανικά βάσης...λίπος σε κάθε γεύμα-στα όρια του λογικού, όχι μπαλσάμικα κλπ.επιτρέπονται αρακάς, φασολάκια-περίπου μισό φλ είναι η μερίδα, αν το μαγειρέψεις με μοσχάρι ή κοτόπουλο όμως είναι μια χαρά. όσο πιο "τακτοποιημένη"διατροφή κάνεις τόσο μεγαλύτερη η απώλεια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα

Syndication