Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19151

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
ειρηνακι καλως ορισες!!!! απο οτι βλεπω ολες λιγο πολυ ντουκανιστηκαμε φτανει δεν μπορω οχι σημερα λαχανικα αυριο οχι παγωνης βρωμη κλπ χαχαχα.
κατερινα 5 κιλα σε 10 μερες; τι λες κουκλα μου; οτι και ναναι ειναι 5 κιλα.για να σε παρηγορησω 15 μερες 1,5 κιλο και καθολου ποντους.απορω και εγω τι σκ@τα καιω! η κετωση στο φουλ
καλε για ποιες φωτογραφιες μιλατε; και εγω δεν βλεπω; που πως ποτε;
loveown μπορουμε να κανονισουμε για καφεδακι και στην θεσσαλονικη να γνωριστουμε!!!!
elsa εχεις δικιο ολα παζουν ρολο!! ηλικια . απανωτες διαιτες κλπ.τουλαχιστον εμεις οι παλιες ξερουμε οτι τουλαχιστον θα τα χασουμε τα @@μενα κιλα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19155

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Aggy μ'αρέσει!!! Απάντησες τσακ μπαμ σε όλες!!!! :-) :-) :-) τουλάχιστον ας ελπίσουμε ότι με το να χάνουμε αργά δεν θα τα πάρουμε κι αμέσως!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19157

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
παιδια εγω ντουκαν δε δοκιμασα ποτε, μονο διαβασα και απο οτι καταλαα ειναι πανακριβη να την ακολουθησεις

εχω βαλει φωτο αγκυ, αν πας στις σελιδες μου προς τα πισω εχω ανεβασει :)

θεσσαλονικη, ναι, να κανονισουμεεεεε
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19158

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Κι εγώ δε δοκίμασα ποτέ! Δεν μπορούσα να την καταλάβω άλλωστε! Αλλά μπήκα στο τρυπάνι να την διαβάσω όμως... τσάμπα χρόνος κι αυτός!! Δεν άξιζε..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19159

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα σε ολες και ολους. Σημερα Πεμπτη 10/09 ζυγιζω 65,3 :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19160

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Κορίτσια καλημέεεερρααα!!!!!!!!!!!!!!
- 1,100 σήμερα από την Τρίτη που αποφάσισα να ξεκινήσω δυναμικά. Φυσικά ήμουν αδιάθετη μέχρι τη Δευτέρα αλλά οκ, εγώ τη ζυγαριά θέλω να βλέπω να κατεβαίνει και να μην μου κρατάει μούτρα.
Χάρηκα και εγώ λοιπόν το πρωί και πήρα το αυγουλάκι μου και το τυράκι μου και ήρθα στη δουλειά. Με αποτέλεσμα από την πολύ χαρά να ξεχάσω το μεσημεριανό μου στο σπίτι.
Δεν πειράζει θα δω που θα καταθέσω τον οβολό μου πάλι σήμερα για μεσημεριανό.
Aggy μου έχεις δίκιο με τα ντουκανικά. Εκτός των άλλων ήμουν και μέλος στο facebook σε σελίδα με dukan γιατί η δική μας η ATKINS δεν ήταν ενεργοποιημένη και έβλεπα όλες τις δραστηριότητες των μελών που έχαναν με πολύ ευκολία. Εγώ πάλι είμαι από τις δύσκολες. Να σου πω την αλήθεια ένας λόγος που έκανα ντουκαν ήταν γιατί δεν μπορούσα να μπω ούτε σε αυτή τη σελίδα αλλά ούτε και στο facebook. Είχα γράψει μία - δύο φορές αλλά κανείς δεν απάντησε και είχε πρόβημα και η σελίδα.
Με βοηθάει πολύ που σας μιλάω και βλέπω και άλλες ιστορίες.
Σας ευχαριστω πολύ και πάλι όλους για τη βοήθεια.

Α! και μη ξεχαστώ, έκανα εξετάσεις αίματος και για πρώτη φορά είχα κανονικό αιματοκρίτη και φεριτίνη. WOW που λεει και μία ψυχή!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.151 δευτερόλεπτα

Syndication