Ειρήνη καλως όρισες και καλή ευκολία! Άμα μπεις στο τριπάκι της διατροφής μας, μετά σου βγαίνει εύκολα το τι θα τρως.
LovesOwen είσαι θεάρα αγάπη μου!
Κατερίνα, 5 κιλά σε 10 μέρες; 5;;; και γκρινιάζεις; Εγώ, μια βδομάδα ακριβώς σήμερα! Ανεβαίνω χτες ζυγαριά! Κυρία! Από 71 που ξεκίνησα, με δείχνει 68,4 2.600 κάτω! Πανηγύρι, κακό!
Ανεβαίνω πάλι σήμερα, 69,2 #@$^&*^%#@**(() (μπινελίκια)
Βέβαια, στην δική μου την περίπτωση, ξέρω πως θα ζοριστώ πολύ, γιατί έχω μπει στην κλιμακτήριο , κι ας είμαι 48 ακόμη. Ήδη είμαι σε φάση που μου έρχεται περίοδος (ο θεός να την κάνει) κάθε 4-5 μήνες. Και ως γνωστόν, όσες μπαίνουν εμμηνόπαυση, δεν χάνουν εύκολα, ή δεν χάνουν καθόλου!