Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19116

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Εγώ Θεσσαλονίκη αλλά έλεγα να κανονίσουμε Αθήνα πχ αν ήταν οι περισσότεροι/ες από κει ... Καλά, θα δούμε :)

Δε φταίει το κινητό μη μου ανησυχείς Κατερίνα εγώ με αποκεφάλισα χαχαχαχα

Καλή μας συνέχειαααα με συνεχείς ενημερώσεις :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19119

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
ωραία ιδέα η συνάντηση! να το κανονίσουμε! Ειρήνη καλώς ήρθες, κι ότι χρειαστείς...ξέρεις!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19120

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλημέρα σε όλους.
Ξεκινάω λοιπόν, αφού τελείωσα και από τις κόκκινες επισκέψεις , ακριβώς 80 κιλά (πρωινό ζύγισμα).
Εχω πάρει μαζί μου στη δουλειάμ τις φέτες τυρί (cheddar) και γαλοπούλα. Εφτιαξα και την ομελετίτσα μου για το
μεσημέρι και έχω και ένα μπιφτέκι γαλοπούλας.
Τώρα πίνω το τσάι μου στη δουλειά, γιατί καφέ δεν πίνω.
Για απόγευμα στο σπίτι μάλλον θα χτυοήσω κάποιες φετούλες τυρί. και μπιφτεκάκι για το βράδυ με σαλάτα.
Καλά είναι ;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19121

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Ειρήνη καλως όρισες και καλή ευκολία! Άμα μπεις στο τριπάκι της διατροφής μας, μετά σου βγαίνει εύκολα το τι θα τρως.
LovesOwen είσαι θεάρα αγάπη μου!
Κατερίνα, 5 κιλά σε 10 μέρες; 5;;; και γκρινιάζεις; Εγώ, μια βδομάδα ακριβώς σήμερα! Ανεβαίνω χτες ζυγαριά! Κυρία! Από 71 που ξεκίνησα, με δείχνει 68,4 2.600 κάτω! Πανηγύρι, κακό!
Ανεβαίνω πάλι σήμερα, 69,2 #@$^&*^%#@**(() (μπινελίκια)
Βέβαια, στην δική μου την περίπτωση, ξέρω πως θα ζοριστώ πολύ, γιατί έχω μπει στην κλιμακτήριο , κι ας είμαι 48 ακόμη. Ήδη είμαι σε φάση που μου έρχεται περίοδος (ο θεός να την κάνει) κάθε 4-5 μήνες. Και ως γνωστόν, όσες μπαίνουν εμμηνόπαυση, δεν χάνουν εύκολα, ή δεν χάνουν καθόλου!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19122

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Ρουλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ,

Το κακό είναι ότι και εγώ λοξοδρόμησα προς Ducan μεριά για ένα μεγάλο διάστημα και έχασα κάποια κιλά. Αλλά είπα θα ξαναγυρίσω στην αγαπημένη ATKINS γιατί τόσο 0% και 2% δεν το μπορεί ο οργανισμός μου (χαχαχαχα).
Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να βρω το βιβλίο που είχα γιατί έχω ξεχάσει λίγο τι μπορώ να τρώω και τι οχι.
Εν τω μεταξύ τότε που έκανα ATKINS το σωτήριο έτος 2009 έχανα μία χαρά ενώ όταν αρχισα πάλι πέρσι με ATKINS δεν έχανα σχεδόν καθόλου. Νομίζω ότι κάνω κάτι λάθος και αγια αυτό το λόγο έχω μπει στο forum και διαβάζω τα πάντα για να δω πως θα προχωρήσω.

Σας ευχαριστώ για άλλη μία φορά όλες για την υποδοχή.

Καλή συνέχεια να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19123

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημέρα κορίτσια!!! 65,6 σήμερα και πετάω απτη χαρά μου, πήγα το γυμναστήριο μου γύρισα και σε λίγο φεύγω για δουλειά.

Ρούλα, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Αληθεια ειναι ότι στην εμμηνοπαυση χανεις πιο δυσκολα αλλα σιγουρα θα υπαρχουν και τροποι να ξυπνησεις το μεταβολισμο κατι που θα σε βοηθησει να καψεις ευκολοτερα.

Ειρήνη καλά ερκανες γιατι κι εγω ειχα δει τη Ντουκαν αλλα μου φαινεται πολυ πιο περιπλοκη σε συγκριση με την ατκινς και πολυ πιο χρονοβορα, εδω μετρας υδατανθρακες αποφευγεις σακχαρα και κομπλε :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.099 δευτερόλεπτα

Syndication