Παιδιά χθες ήμουν εκτός λόγω γάμου, ντάξει, ζαλίστηκαν όλοι οι συγγενείς που είχαν χρόνια να με δουν χαχαχαχα
Το Φιν Κρισπ ναι είναι μικρό η αλήθεια αλλά εγώ το σκέφτω σαν μεγάλη φρυγανιά και τα βρίσκω κι εγω στον Βασιλόπουλο. Και αμα εχεις σκοπο να τρως 1 καθε πρωι σου κρατάει και πολύ η συσκευασία.
Να αναφέρω σήμερα ζυγίστηκα και είμαι 66 ακριβώς. Χθες η απόλυτη κυρία, πέραν μίας γουλιάς λικέρ από κράνια (ή κράνα) τίποτα τίποτα τίποτα άλλο. Και περνούσαν τα γλυκά κεράσματα και τα κουφέτα και έρχονταν τα πιάτα με φαγητά και αχνιστές πατάτες αλλά εγώωωωωωω εκεί. Βράχος.
Θα σας βάλω και μία pre wedding φώτο γιατί πλέον σας θεωρώ φίλες και συντρόφισσες (όχι του ΚΚε, τις απλές)
KATEΡΙΝΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 ΚΙΛΑ;;;;;; ΟΟΥ ΝΤΊΑΡ. ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ