Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19094

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
ρε κοριτσια τι ιεναι αυτο το φιν κρισπ?? κ που το βρισκουμε??? εγω σε τι φαση ειμαι??? κακη!!!!! :( το χω παρει αποφαση ειμαι στην 10η μερα κ εχω κολλησει στα 5 κιλα! εχω νευριασει!! καιει η μηχανξ πολυ πραγμα απο τι δειχνουν τα στικ αλλα η ζυγαρια δεν κατεβαινει!! κ θελω να χασω πολλα κομη!!! θελω να ξαναγυρισω στ ακιλα μου πριν εγκυμοσυνες επιτελους!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19095

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
είναι σκανδιναβικό φρυγανισμένο ψωμί σίκαλης, σα φρυγανιά με 3,7γρ ανά φέτα. τραγανό και νόστιμο, αλλά μικρή η φέτα βέβαια. στο βασιλόπουλο το παίρνω εγώ. όχι το βασιλόπουλο του παραμυθιού, τα ΑΒ εννοώ!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19098

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
θα το κοιταξω... να το δω αν κ καμια φορα αμα με πιασει τρωγω μιση φετα του τοστ κανονικο αλλα οκ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19100

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
κατερινα 10 μερες 5 κιλα; εγω το καημενο 10 μερες 1μιση κιλο και αυτο τις 2 πρωτες μερες μετα τιποτα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19106

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Παιδιά χθες ήμουν εκτός λόγω γάμου, ντάξει, ζαλίστηκαν όλοι οι συγγενείς που είχαν χρόνια να με δουν χαχαχαχα

Το Φιν Κρισπ ναι είναι μικρό η αλήθεια αλλά εγώ το σκέφτω σαν μεγάλη φρυγανιά και τα βρίσκω κι εγω στον Βασιλόπουλο. Και αμα εχεις σκοπο να τρως 1 καθε πρωι σου κρατάει και πολύ η συσκευασία.

Να αναφέρω σήμερα ζυγίστηκα και είμαι 66 ακριβώς. Χθες η απόλυτη κυρία, πέραν μίας γουλιάς λικέρ από κράνια (ή κράνα) τίποτα τίποτα τίποτα άλλο. Και περνούσαν τα γλυκά κεράσματα και τα κουφέτα και έρχονταν τα πιάτα με φαγητά και αχνιστές πατάτες αλλά εγώωωωωωω εκεί. Βράχος.

Θα σας βάλω και μία pre wedding φώτο γιατί πλέον σας θεωρώ φίλες και συντρόφισσες (όχι του ΚΚε, τις απλές)

KATEΡΙΝΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 ΚΙΛΑ;;;;;; ΟΟΥ ΝΤΊΑΡ. ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ
Συνημμένα:
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν από LovesOwen.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19107

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
κούκλα, δεν το συζητώ!!!!μπράβο!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.101 δευτερόλεπτα

Syndication