Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19109

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ευχαριστώ πολυ Ελσα μου!!!
Απο την προηγούμενη Δευτέρα ξεκινησα και γυμναστήριο πάλι, να κάψω λίγο λίπος ακόμη. Τώρα θα πάω να πάρω κανα άις τι με 0 σάκχαρα γιατί θέλω κάτι να (κοροιδευω τον εαυτο μου ότι) πίνω :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19110

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλησπέρα και από μένα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
Το όνομα μου είναι Ειρήνη και ήμουν 107 κιλά στις 1-11-2014. Ξεκίνησα μόνη μου και μέχρι τα Χριστούγεννα είχα φτάσει 99 κιλά στα οποία έμεινα μέχρι 1-3-2015. Τότε ξεκίνησα πάλι με δική μου δίαιτα και έχω φτάσει στα 78 κιλά. Κάνω γυμναστική. Αποφάσισα να ξεκινήσω ATKINS και εγώ (την είχα κάνει και πριν από 6 χρόνια αλλά δεν είχα καταφέρει να την ολοκληρώσω).
Ιδανικά θέλω να φτάσω τα 63 με 65 κιλά.
ΞΕΚΙΝΑΩ λοιπόν και θα τα λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλες για την προσπάθειά σας
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19111

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Τώρα τι να πω; υπέροχη!!!!! Κ υποθέτω είσαι κ πολύ όμορφη κοπέλα, το χαζό τηλ μου δεν μου δείχνει την φωτο ολόκληρη. Μπράβο μπράβο μπράβο!! Άψογα!! Εγώ Όχι σε μια εβδομάδα 5 κιλά καλέ, σε 10 μέρες! Απλά νευριάζει με το τι καίει!!
Ειρήνη μας Καλώς ήρθες!! Μπράβο σου που μόνη έχασες τόσα κιλά!! Ελπίζω κι εδώ μαζί μας να χάσεις κ τα υπόλοιπα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19112

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ειρήνη καλωσήρθες στην Ατκινσοπαρέα :)

Απο 107 στα 78 είναι καταπληκτικό και μάλιστα μόνη σου. Κι εσένα δηλαδή καμιά 10αρια περίπου σου έμειναν... Ντάξει και κάτι ψιλά αλλά αμα φυγουν αυτά ποιος μας κρατάει. Η Ατκινς θα σε βοηθήσει πολύ, έχεις το βιβλίο; Εγώ ακόμη δεν το έχω πάρει, αν και είδα το έχει ο ιανός προσφορά 6 ευρώ. Τα παιδιά εδώ, ειδικά τα κορίτσια που μπαίνουν συχνά και είναι ειδικές στην άτκινς βοηθάνε πάρα πολύ. Σιγά σιγά εγκληματίζομαι κι εγώ βέβαια, οπότε ό,τι απορία έχεις να ρωτάς :)

Συγχαρητήρια για την δύσκολη προσπάθεια και καλή δύναμη σε όλες μας για τη νίκη !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19114

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Κατερίνα είναι κομμένη η φώτο, είπα να το κρατήσω ανώνυμο προς το παρόν χαχαχα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σου λόγια!!! Προσπαθώ, κάποια στιγμή όταν φτάσω στα 55 που θέλω θα βάλω φώτο πριν και μετά να με δείτε να μη με αναγνωρίζετε.... :)

Μεγάλη διαφορά η μία εβδομάδα με τις 10 μέρες τι να σου πω. Αμα έχανα τώρα εγώ 5 κιλά σε 10 μέρες θα βγαίναμε Ρέμο να σας κεράσω όλες :)

Παρεμπιπτόντως, πρέπει να κανονίσουμε κάποια στιγμή μία συνάντηση κι εμείς από δω μέσα ε;;; Γιορτές ιδανικά να έχουμε όλοι κάποιο ελεύθερο χρόνο
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19115

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Α!!! Κι έλεγα κι εγώ ότι φταίει το χαζό τηλ μου γτ γράφει ποτέ ποτέ κ ότιθέλει κ κάνει τέτοια περίεργα. Να βγείτε!!! Το έχουμε ξανακάνει στο παρελθόν!! Κ λέω να βγείτε ΓT εγώ θα σας δω άμα έρθετε διακοπές στην Κρήτη!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

Syndication