Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19162

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
αυτό με τη σελίδα που πέφτει, όντως είναι πρόβλημα...μπράβο πάντως τα πας πολύ καλά...σιγά-σιγά θα σου γίνει συνήθεια ο προγραμματισμός και δε θα ξεχνάς τπτ-όπως δε βγαίνεις χωρίς βρακί που λέει ο λόγος, έτσι δε θα φέυγεις χωρίς τα διαιτητικά σου...που κάθε άλλο παρά διαιτητικά είναι...

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tiroplaki

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19168

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
χαχαχχα elsa η παρομοιωση με το βρακι μου αρεσε παρα πολυ.
ειρηνη και εγω ημουν μελος σε ντουκανοσελιδα αλλα και εγω δεν πολυεγραφα.σε επαιρναν απο τα μουτρα αν εκανες καμμαι παρασπονδια.και εγω ηθελα καπου να ανηκω αλλα οσο εβλεπα την σελιδουλα μας πεσμενη απογοητευομουν.μια εκανα ντουκαν μια ατκινς τα μπερδευα με αποτελεσμα να βαλω 15 κιλα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19170

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλά Aggy μου και εγώ δεν έγραφα πολύ αλλάεβλεπα όταν κάποια ρωτούσε αν πρέπει να φαει το ένα ή το άλλο, μόνο καρατόμηση που δεν της έκαναν. Αφού τη λυπόμουν και έλεγα να απαντήσω εγώ για να ηρεμήσει η κοπέλα.
Εγώ δεν θα μπορούσα να μου μιλάνε έτσι αλλά οκ, πάει αυτό τέλειωσε.
Η σελιδούλα μας είναι μία χαρά και μπορούμε να μιλάμε για ψυχαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19172

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ότι ας πουμε οι Ντουκανοδιαιτούσες είναι αριστοκρατία και οι υπόλοιποι πλέμπα; Ψωνάρες! Εγώ βοηθήθηκα απίστευτα εδώ μέσα από όλους και όλες και ειδικά τα κορίτσια στην αρχή όπως η Ελσα που μέχρι και αναλογίες έγραφαν για να σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις το τι γίνεται με Ατκινς.

Είναι απαράδεκτο να σε αποθαρρύνουν επειδή τώρα ξεκινάς. Και πολύ κομπλεξικό.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19176

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Επίσης έζησα στις Ντουκάνες και η Aggy νομίζω τα είδε εκείνο το διάστημα, μια φαγωμάρα, ένα κακό. Ποια είπε τι; Ποια συνταγή γράφτηκε από που; Γιατί εσύ είπες αυτό και όχι εκείνο; Χαμός μιλάμε, που oδήγησε την διάσπαση του γκρουπ, σε ξεχωριστό φόρουμ και ξεχωριστή σελίδα στο fb! Κάτι σαν τους Αλέξη-Λαφαζάνη δλδ, αλλά σε lowcarb!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19178

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Ναι ναι έχεις δίκιο Roulaki. Το έζησα και εγώ αυτό. Και προσπαθούσα να μην δίνω σημασία. Αλλά μου ανέβαινε το αίμα στο κεφαλι με τον τρόπο που μιλούσαν σε έναν καινούριο.
Τι να πω βρε παιδί, ειδικά όταν ρωτούσαν αν κάνει να φάμε κάτι, ο τρόπος ήταν και καλά "χαζή είσα!!! Να διαβάσεις το post και να δεις την απάντηση εκεί"
Πιο λίγο χρόνο θα έπαιρνε να απαντήσουν στην ερωτηση με ένα ναι ή ενα όχι, από όλο αυτό που έγραφαν .
Πολύ δικτακτορία βρε παιδί μου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.299 δευτερόλεπτα

Syndication