Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19198

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
να το χαρεις κοριτσι μου !!! αν και αυτην την στιγμη που γραφω να εχεις κατεβει και αλλο.μπραβο!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19200

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σε ευχαριστω παρα παρα πολυ Αγκυ!!!! Επισης ευχομαι, να φτασουμε ολες εκει που θελουμε!

Σημερα Κυριακη, 64,2
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19201

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Αχ ωραία!!! Κι εγώ επιτέλους σμρ μου ήρθε περίοδος Κ κατέβηκα 77,200..Κωραία έχουμε δρόμο ακόμα αλλά κατεβαίνουμε!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19204

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
εγώ όλη την εβδομάδα "έπαιζα"μεταξύ 80,200 και 80.400. σήμερα με ξαναέδειξε 79,900 (και φευγαλέα 79,800. κανονικά μέρα ζυγίσματος για μένα είναι η τρίτη, οπότε σήμερα θα προσέξω πολύ (όχι S&B, όχι τηγανιτά, όχι σάλτσες), μπας και δω καμιά διαφορά αύριο. κάπου διάβασα για ένα κολπάκι με 5 ή 10 υδ/κες αλλά φοβάμαι να τους κατεβάσω τόσο-όταν θα ξανανέβω στους 20, θα παχαίνω και με το νερό! α, ρε άτιμη γυμναστική, να είχα λίγο χρόνο, πιστεύω θα διπλασίαζα το ρυθμό απώλειας για πλάκα!!!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19212

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ελσα αυτο με τη σοκολατα που θα τξν κοψεις σε παρακαλω μαθε το μου κι εμενα, σημερα με εδειξε 200 γρ πανω :(

Κοριτσια, να σας ρωτησω ποια ειναι η αποψη σας για τους λιποδιαλυτες; Εχει δοκιμασει καμια; Ακουσα κατι για lipo6 και mitotropin
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19213

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
άστο, δεεεε.....ανεπίδεκτη είμαι και γω!!! άμα ο άνθρωπος είναι χοντρός στο μυαλό δε σώνεται! αφού είναι νόστιμη η άτιμη! σήμερα όμως θα κρατηθώ, δε γίνεται-άν δω τη ζυγαριά σταθερή ή ακόμα χειρότερα προς τα πάνω, θα πάθω εγκεφαλικό...και είμαι και σε δύσκολη ηλικία!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Syndication