Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19278

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλησπέρα, όπως καταλάβατε χάθηκα λίγο, ξεκίνησε η δουλειά και δεν την παλεύω με τα ωράρια! :(

Σήμερα Σάββατο 26/09 και ζυγίζω 61,7, με τη δίαιτα συνεχίζω σταθερά και με απίστευτη διαφορά. Ταυτόχρονα πάω και όσο γυμναστήριο προλαβαίνω και αισθάνομαι πολύ καλά.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά παιδιά και να συνεχίζετε. Μπαίνω να διαβάσω νέα σας
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19282

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
61 !!! Μπράβο! Όταν ξαναπάω επιτέλους 61 θα βγω έξω για πάρτι!! Έχω να πάω σε αυτά τα κιλά 5 χρόνια! Υπομονή κ επιμονή!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19285

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Κατερίνα, εσύ αν επιτρέπεται σε ποια κιλά θέλεις να φτάσεις και πού βρίσκεσαι τώρα; Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19287

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
εγω κοριτσακι εχω μελλον!! χα! χα! χα! αστα! με τις εγκυμοσυνες εφτασα τα 82 κιλα! απο 57!!! τα διατηρω τωρα 5 χρονακια μεχρι που τωρα αποφασισα οτι πρεπει να ξαναγυρισω πισω επιτελους τωρα που τ αμικρα μεγαλωσαν κ εχω λιγο χρονο παραπανω για μενα! τωρα ειμαι 77.00 στρογγυλα με εδειξε η ζυγαρια σμρ το πρωι! δεν χανω ευκολα κιλα αλλα πρεπει να εχω χασει πολλους ποντους κι εγω! δεν ξερω δεν εχω μετρησει περιμενω ν αχασω τ απρωτα δεκ α κ μετα! το κταλαβαινω ομως στα ρουχα μου!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19288

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλημέρα και απο εμένα.
Σας διαβάζω καθημερινά, απλά δεν είχα χρόνο να μπω αυτές τις ημέρες.
Εχθές λοιπόν αποφάσισα να κάθαρίσω ντουλάπες και να βγάλω τα πιο φθινοπωρινά ρούχα.
Πέρσι τέτοιο καιρό που ξεκίνησα την προσπάθειά μου είχα μόνο ένα παντελόνι λόγω πάχους το οποίο το διατήρησα μέχρι τα Χριστούγεννα γιατί το στοίχημα με τον εαυτό μου ήταν να μην πάρω καινούρια ρούχα, για να χάσω κιλά. \
Φέτος λοιπόν έχω πάλι μόνο ένα παντελόνι γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι απλά πολύ μεγάλα!!!!!!!!!!!!!!! Κι αν αφανταστείς ότι δεν έχω φτάσει το στόχο μου ακόμα, εδώ και ένα μηνα δεν μπορώ με τίποτα να μπω στο πρόγραμμα και έχω πάρει και 2 κιλά.
Είμαι πολύ χαρούμενη όμως!!!!!! Και απόφάσισα πια ότι από σήμερα τα κεφάλια μέσα στο φουλ όμως και να σταματήσω να κοροϊδέυω τον εαυτό μου. Από το Σάββατο ξεκίνησα το περπάτημα συστηματικά και από Πέμπτη ξεκινάει και το πρόγραμμα μου στο γυμναστήριο!!!
Συμπερασμα: μάλλον πρέπει να αγοράσω καινούρια ΡΟΥΧΑ!!!!!!!!!!
Καλή συνέχεια σε όλους και σας ευχαριστώ για την παρέα στο δύσκολο δρόμο!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19289

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
καλημερα!! κατα καιρους νομιζω πως ολοι περναμε μια φαση μερικες μερες που να μην μπορουμε η να μην θελουμε να μπουμε στο αυστηρο προγραμμα! ισως κ να χρειαζεται λιγο κι αυτο! αρκει να μην συνεχιστει κ να μην βαλουμε πισω κιλα γτ μετα τσαμπα ο κοπος! υπομονη θα φτασουμε στο στοχο μας κ μετα ειμαι σιγουρη πως δεν θα θελουμε απο μονες μας να βαλουμε κιλα!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.257 δευτερόλεπτα

Syndication