Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19290

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
θέλει επιμονή, υπομονή και ΚΑΛΟ προγραμματισμό! μόλις τελείωσε ένα πολύ εξοντωτικό δεκαπενθημερο, το οποίο ήταν μεγάλη πρόκληση για μένα...πολλές ώρες σκληρής δουλειάς εκτός έδρας, με κυλικεία που δεν έχουν τίποτα, στην κυριολεξία, για μας και άπειρους πειρασμούς παντού. να φανταστείτε άλλες χρονιές τσίμπαγα οπωσδήποτε 2-3 κιλάκια την περίοδο αυτή! ε!λοιπόν δεν ξέφυγα ούτε μια μέρα από τους 20 υδ/κες-μάλλον πιο κάτω ήμουυν από το άγχος μου-ουσιαστικά δεν πείνασα και ενδιαμέσως αδιαθέτησα κιόλας...αλλά η τσάντα τίγκα στα ταπεράκια, η ζαχαρίνη πρόχειρη για τον καφέ και βέβαια έτοιμο το παραμύθι που σερβίρεις στους υπόλοιπους για να μη σε πρήζουν...."ναι, ναι δυσανεξία...ναι είναι φοβερό αλλά τι να κάνουμε?συνήθισα πια..."

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19293

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Όσοι και όσες, είμαστε στην διατροφή καιρό, ή χρόνια -όπως εγώ- έχουμε περάσει για τους άλλους, όλα τα στάδια.
Δυσανεξίας, διαβήτη, εντολές γιατρού, και στη θεία μου που με έπρηζε κάποια στιγμή να δοκιμάσω κολοκυθόπιτα γλυκιά, "αχ βρε θεία, πολύ θέλω, αλλά αύριο έχω ραντεβού για καμπύλη ζαχάρου"
Πόσο δύσκολο είναι για κάποιους, να καταλάβουν πως δεν θέλω ψωμί, δεν θέλω ζάχαρη, δεν θέλω μακαρόνια!
Η συγκεκριμένη θεία, εν το μεταξύ, και γεμάτη είναι, και μονίμως άρρωστη από έντερο και στομάχι!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19294

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα μας, μαι η αληθεια ειναι οτι η Ατκινς ειναι απαιτητικη και πρεπει να προσεχεις πολυ τι τρως και τα συστατικα αλλα αν το συνηθισεις, μετα δεν ειναι κοπος αφου τα εχεις μαθει ολα απ'εξω!
Οσο για τους διαφορους πειρασμους και τους συγγενεις και φιλους που παντα επιμενουν να φας κατι, ναι ειναι πολυ δυσκολο και αμηχανο ειδικα οταν τους λες οτι κανεις διαιτα κι επιμενουν "μα ουτε μια μπουκια, τι διαιτα ειναι αυτη" και σε κοιτανε περιεργα.

Επισης εχω πολλα νευρα γιατι εχω κολλησει στα 61,5 και δε λεει να πεσει!!! Εδω και 3-4 μερες ειμαι να σκασω. Περιμενω να πληρωθω για να παρω κατι λιποδιαλυτες να δω αν κανουν δουλεια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19295

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
είναι κρίμα να επιβαρύνεις με χημικά τον οργανισμό σου! περίμενε λίγο-μπορεί να είναι κατακράτηση λόγω ορμονών ή αγχους...αφού τα πας τόσο καλά, τί αγχώνεσαι?

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19297

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Δεν ξερω Ελσα μου, ισως εχεις δικοο. Απλα φοβαμαι μηπως κολλησω περισσοτερο και το Νοεμβριο που εχω βαλει στοχο τα 55 δεν το εχω καταφερει..

Θελω πραγματικα να τελειωνω.. Θα περιμενω μερικες μερες ακομη, εχεις δικιο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19299

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
πόσο θα μουλαρώσει μωρέ? θα ξεκολλήσει δε μπορεί!!! καλό κουράγιο!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.266 δευτερόλεπτα

Syndication