Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18835

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλημέρα και από εμένα στην παρέα σας.
Με λένε Γιώργο, είμαι 45 ετών και είμαι ....υπέρβαρος.
Η ιστορία μου είναι λίγο-πολύ γνωστή και κοινή με κάποιους από εσάς εδώ.
Παχουλό σαν παιδάκι, έκανα την πρώτη προσπάθεια αδυνατίσματος στα 14 μου (103 κιλά). Αδυνατισμένος ένα χρόνο μετά (73 κιλά) άρχισα τα γυμναστήρια μου κλπ (Εφηβος γαρ) και μέχρι τα 20-21 ήμουν κορμί!!!! 95-100 κιλά μυικά και όμορφα με λίγο αποδεκτό λιπάκι (Υψος 1.93. Το μόνο που με σώνει λίγο!!!!).
Μετά ξανάρχισε η μάσα.
25 ετών είχα φτάσει 150!!!!
Από κει και πέρα έπαιζα στα 130-135 με 2 φορές να προσεγγίζω τα 150 πάλι και άλλες 2 φορές να φτάνω τα 120.
Πέρσι για ακόμα μία φορά άγγιξα τα 150 και με ένα στοίχημα ξεκίνησε πάλι η προσοχή στην διατροφή.
Δίαιτα απλή, κοινότυπη, υποθερμιδική, με 2-3 μόνο παρασπονδίες refeed.
Αυτήν την στιγμή, έξι μήνες περίπου μετά, βρίσκομαι στα 127. Το στοίχημα με τον άλλον το κέρδισα, ήταν για 20 κιλά, αλλά το στοίχημα με τον ευατό μου είναι να αγγίξω τα 100.
Σε κάποιες αναζητήσεις μου ιντερνετικές έπεσα στην σελίδα σας και πρέπει να έχω ήδη διαβάσει καμιά 500αριά από τις σελίδες σας.
Δεν είχα ποτέ τέτοια διατροφική προσέγγιση (Ακουσον, άκουσον. Χοιρινά, μοσχάρια, μπέικον και τηγανιτά σε δίαιτα και όχι φρούτα, γιαουρτάκι, γάλα κλπ κλπ) και ομολογώ πως με έχει ιντριγκάρει λίγο η ιδέα.
Θεωρώ πως κάνω την πλέον σοβαρή προσπάθεια διατροφικής αλλαγής μου γιατί τα περιθώρια, τα ηλικιακά μου, αρχίζουν και στενεύουν και πρέπει ΚΑΤΙ να κάνω.
Σας παρακολουθώ, λοιπόν, στενά και εξετάζω την δυνατότητα ένταξής μου στην κοινότητά σας.

Καλή επιτυχία σε όλους σε μία από τις σημαντικότερες προσπάθειες της ζωής μας.
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Ημέρα πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18836

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλή αρχή, λοιπόν.
Ξεκίνησα σήμερα και θα δω πως θα αντιδράσει ο οργανισμός μου μιας και προέρχομαι ήδη από άλλη υποθερμιδική δίαιτα.

Αρχή 11/2014: 150,00
Σήμερα 04/05/15: 127,50
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18838

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλημέρα,
όλα καλά μέχρι στιγμής:

Αρχή....01/11/14: 150,00
Σήμερα 04/05/15: 127,50
...........09/05/15: 125,20

(Είχα αγωνία και δεν περίμενα να περάσει εβδομάδα!!!!!!)
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18839

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Τέλος 1ης εβδομάδας.
Αρχή....01/11/14: 150,00
Σήμερα 04/05/15: 127,50
...........09/05/15: 125,20
...........11/05/15: 124,70 Τέλεια.
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18851

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλή εβδομάδα σε όλους!!!!!
Αρχή....01/11/14: 150,00
Σήμερα 04/05/15: 127,50
...........09/05/15: 125,20
...........11/05/15: 124,70
...........18/05/15: 122,50

Είμαι πολύ στεναχωρημένος.....
.......... που 20 χρόνια τώρα δεν είχα ανακαλύψει την Atkins!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18852

  • john
  • Το Άβαταρ του/της john
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 45
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Είδες Γιώργαρε τι ανακαλύπτεις στα 45 σου? Σειρούλες είμαστε, και δεν δέχομαι αυτό που λες οτι τα ηλικιακα περιθώρια στενεύουν. Συνέχεια και συνέπεια θέλει, όπως όλα άλλωστε. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου, όπως και σε όλους μας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GeorgeM
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα

Syndication