Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 25 kgr μείον...

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1921

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μη λες καλε τετοια πραγματα στην Ευθυμια!!! Αμαν καναμε να την ανεβασουμε, θα την παρει παλι απο κατω.
Περα απο τη πλακα :lol: :lol: , τα θερμα μου συγχαρητηρια. Αντε με το καλο στα 60!!
Εγω εχω κολλησει στα 68,5 εδω και καιρο. Αλλα εδω που τα λεμε, τις κανω τις μα...κιούλες μου κι εγω. Γι αυτο, δεν παραπονιεμαι. :oops:
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1923

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Αντε παραπονιάρα,είδες;Με τέτοιους ρυθμούς ούτε που θα το καταλάβεις πότε θα είσαι58!Τώρα που το σκέφτομαι θέλουμε να χάσουμε και οι δυο απο 10 κιλά απο τώρα και στο εξής.Βέβαια εγώ και να τα χάσω θα έχω κι΄άλλα όμως δεν θα σκάσω κιόλας!Εχω και το θέμα που σου είπα με την κόκα κόλα!Το καλό είναι ότι θα πάμε διακοπές και θα μπορούμε να φάμε σαν άνθρωποι έξω!Για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό όχι μόνο γιατί δεν αντέχω την πείνα και τις ανοστιές που έχουν οι περισσότερες δίαιτες ,αλλά και επειδή κανένας δεν καταλαβαίνει ότι κάνεις δίαιτα και σε αφήνουν στην ησυχία σου.Δεν μπορώ τις συζητήσεις και τις αντιπαραθέσεις με αντικείμενο τη διατροφή μου και τα κιλά μου!΄(Και μάλιστα απο άσχετους)Δικά μου είναι και τα δυο !!!
Θα τρώμε λοιπόν άνετα τις μπριζολάρες μας,τα ψαράκια μαςκτλ!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1924

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
roulaki έφτασα κι εγώ τα78 και είμαι χαρούμενη!Πάω βέβαια λίγο αργά αλλά σταθερά!
Και χαίρομαι όταν λέτε ότι χάνετε γιατί έτσι ξέρω ότι το πρόγραμμα δουλεύει. :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1925

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
roulaki, ευθυμία καλημέρα,
ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Ομολογώ ότι πανηγυρίζω το ξεκόλλημα, αλλά το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει η Ευθυμία, ότι δηλ το σύστημα δουλεύει. Ειχα αρχίσει να απελπίζομαι γιατί κόλλησα πολύ γρήγορα. Δεν κόλλησα δηλ μετά το χάσιμο κάποιων κιλών, ώστε να πάρω κάποιο κουράγιο.
Ελπίζω βέβαια να μην ξανακολλήσω - σύντομα τουλάχιστον.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1937

  • xristina
  • Το Άβαταρ του/της xristina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 31
Maria.la και εγώ μόλις σήμερα "έπεσα" στα 69 (χωρίς παρεξήγηση για κιλά μιλάμε! :lol: ) και όπως βλέπεις έχω πολύ όρεξη (για πλακίτσα!) 8 κιλά μείων δε είναι και λίγο, αλλά δεν είναι και κανένας άθλος με αυτή τη διατροφή! Χθες έφτιαξα και την πανακότα τις mamamarias! Γιαμι! Παιδάκια καλή συνέχεια σε όλους!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1938

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
μπραβο χριστινουλι!!! αντε κ στα υπολοιπα με καλο!! πριν περεασει το καλοκαιρι να μας βρει κορμαρες!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.095 δευτερόλεπτα

Syndication