Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 25 kgr μείον...

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #2035

  • Δημητρης
  • Το Άβαταρ του/της Δημητρης
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
ΡΟΥΛΑΚΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΔΙΑΙΤΑ ΕΧΑΣΑ 4 ΚΙΛΑ ΚΑΝΩ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #2049

  • nanage
  • Το Άβαταρ του/της nanage
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 132
ΑΝΝΑ έγραψε:
Μάλλον όμως κάτι δεν κάνω καλά.Δεν ξέρω πως να απαντήσω με παράθεση με απάντηση.Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται...

Όταν θες να απαντήσεις σε κάτι συγκεκριμένο πατάς απάντηση, έπειτα κάτω από τη φόρμα απάντησης, υπάρχουν οι προηγούμενες δημοσιεύσεις. Μαρκάρεις το κομμάτι που θες κ μετά πατάς παράθεση.
ΑΝΝΑ έγραψε:
σε ευχαριστώ για την ΄΄κάλυψη΄

Μου συμβαίνει κ εμένα συχνά να παρεξηγούμαι, ενώ ενεργώ με σκοπό να βοηθήσω. Ξέρεις ίσως να μη φταίνε οι άλλοι, μπορεί να είναι δικό μας επικοινωνιακό θέμα. Είναι κ λίγο ενοχλητικό μερικές φορες όταν πρέπει να συμπληρώνω "πλάκα κάνω" ή "ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες" και τέτοια!
Από κει κ πέρα, είναι καλό να ενημερωνόμαστε, να ενημερώνουμε, να ακούγονται απόψεις, να κάνουμε κουβέντα. Συνεργαζόμαστε για έναν κοινό σκοπό, όλοι μαζί κ ο καθένας μόνος, άλλωστε.

Όσο για την διατροφή, παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις και προσπαθώ να κινούμαι στα λογικά πλαίσια.

Καλή συνέχεια σε όλους.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2060

  • vanta1965
  • Το Άβαταρ του/της vanta1965
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 53
χαιρομαι παρα πολύ που η διαφωνία σας έδειξε και την ποιότητα σας ως προς τον τρόπο αντιπαράθεσης αλλά και την έλλειψη εγωισμού ... εκπληκτικά μέλη ...συγχαρητήρια...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2067

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
:lol: :lol: Ε!!!!!!!!!!!!!!!Μα είμεθα καταπληκτικοί! Υπέροχοι!!!Εξαισιοι!!Φανταστικοί!!Ονειρεμένοι!!Ανεπανάληπτοι!!!Μοναδικοί!!!! ΚΑΙ.............................αγαπητοί μου κύριοι και κυρίες πάνω απ'όλα ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2072

  • Δημητρης
  • Το Άβαταρ του/της Δημητρης
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
OΛΑ ΚΑΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ . ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΜΑΧΑΙΡΙΑ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2078

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Ελα βρε Δημήτρη!!!Είμαστε φιλειρηνική παρέα ,μή φοβάσαι! :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.051 δευτερόλεπτα

Syndication