ΑΝΝΑ έγραψε:
Μάλλον όμως κάτι δεν κάνω καλά.Δεν ξέρω πως να απαντήσω με παράθεση με απάντηση.Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται...
Όταν θες να απαντήσεις σε κάτι συγκεκριμένο πατάς απάντηση, έπειτα κάτω από τη φόρμα απάντησης, υπάρχουν οι προηγούμενες δημοσιεύσεις. Μαρκάρεις το κομμάτι που θες κ
μετά πατάς παράθεση.
ΑΝΝΑ έγραψε:
σε ευχαριστώ για την ΄΄κάλυψη΄
Μου συμβαίνει κ εμένα συχνά να παρεξηγούμαι, ενώ ενεργώ με σκοπό να βοηθήσω. Ξέρεις ίσως να μη φταίνε οι άλλοι, μπορεί να είναι δικό μας επικοινωνιακό θέμα. Είναι κ λίγο ενοχλητικό μερικές φορες όταν πρέπει να συμπληρώνω "πλάκα κάνω" ή "ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες" και τέτοια!
Από κει κ πέρα, είναι καλό να ενημερωνόμαστε, να ενημερώνουμε, να ακούγονται απόψεις, να κάνουμε κουβέντα. Συνεργαζόμαστε για έναν κοινό σκοπό, όλοι μαζί κ ο καθένας μόνος, άλλωστε.
Όσο για την διατροφή, παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις και προσπαθώ να κινούμαι στα λογικά πλαίσια.
Καλή συνέχεια σε όλους.