Γεια σας και από εμένα.
Μόλις ανακάλυψα το Forum και χάρηκα ιδιαίτερα καθότι fan και "χρήστης" της Atkins. Όλα ξεκίνησαν πριν 3 χρόνια όταν έπεσε στα χέρια μου η "βίβλος" Atkins.
Για πρώτη φορά στη ζωή μου κόλλησα με μία δίαιτα. Είχα φτάσει 96 κιλά με 1,76 ύψος (άντρας)...φρίκη!! Στην αρχή δυσκολέυτηκα λίγο, αλλά στη συνέχεια όλα πήραν το δρόμο τους. Στις πρώτες 15 μέρες 5 κιλά και σε 2 μήνες 12 κιλά. Μετά από 6 μήνες 25 κιλά!! Κράτησα τα κιλά για 2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα, τρώγοντας κανονικά (απ' όλα δηλαδή). Πριν από 3 μήνες πήρα 4 κιλάκια και σκέφτηκα να ξαναρχήσω την Atkins...οπότε καλώς με βρήκατε