Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 25 kgr μείον...

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1620

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Γεια σας! Είμαι νέο μέλος. Πρόσφατα ανακάλυψα την Atkins και την ξεκίνησα πριν 15 μέρες.
Έχω χάσει σε 15 μέρες 3 κιλά και μάλλον τώρα και δύο μέρες έχω κολλήσει αν και καμμία μέρα δεν ξεπέρασα τα 20 γρ. υδατάνθρακες. Για την ακρίβεια καταναλώνω καθημερινά γύρω στα 12 με 15 γρ.
Δεν ξέρω που κάνω το λάθος.
Πάντως αισθάνομαι καταπληκτικά σαν να έχω χάσει πολύ περισσότερα κιλά.
Καμμία ιδέα για το πως θα ξεκολήσω? Μήπως πρέπει να αυξήσω τα λιπαρά?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1623

  • fezuk
  • Το Άβαταρ του/της fezuk
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Τι τρως γενικά? Είναι βασικό να δώσεις μερικές βσικές πληροφορίες μήπως κάνεις κάτι λάθος. Π.χ. μία φίλη είχε πλακωθεί στο σαλατικό και τελικά είχε κάνει μία άλλη δίαιτα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1624

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Ευχαριστώ Fezuk για την απάντηση.
Λοιπόν, έχω "μοιράσει" το 12ωρο σε 5 γεύματα:

Πρωί: 2 αυγά με becel ή 90γρ τυρί ένταμ
Ενδιάμεσα: 1 στρογγυλό τυράκι mini babybel
Μεσημέρι: 1 στήθος κοτόπουλου βραστό
Ενδιάμεσα: 1 στρογγυλό τυράκι mini babybel (Εναλλακτικά μπορεί να φάω το μεσημέρι και στα δύο ενδιάμεσα από 1/3 στήθος κοτόπουλου βραστό)
Βράδυ: Μπριζόλα ή τόνος ή μπιφτέκια χωρίς ψωμί ή καλαμάρι στη σχάρα με δύο φλυντζάνια μαρούλι (ή αγγούρι)

Κατά την διάρκεια της ημέρας 1 έως 2 διπλούς στιγμιαίους καφέδες με καφεϊνη και αρκετούς χωρίς καφεϊνη (με 2 χαπάκια ζαχαρίνης σε κάθε καφέ).

Κάνω κάτι λάθος????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1626

  • fezuk
  • Το Άβαταρ του/της fezuk
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Καλημέρα Μαρια,
νομίζω ότι το προγραμμά σου είναι άψογο. Επειδή είναι αρχή, θα περιόριζα λίγο το τυρί.
Άλλαξε μερικές μερίδες τυριού με γαλοπούλα βραστή - ζαμπόν - προσούτο κτλ.
Προσπάθησε για τον πρώτο καιρό να καταναλώνεις 30-40 γρ. τυριού την ημέρα.
Επίσης, μην σε τρομάζουν τα λιπαρά.
Κατά τα άλλα κάνε υπομονή, μην παρεκλείνεις και τα αποτελέσματα θα έρθουν χωρίς να το καταλάβεις!!!
Ciao_
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1639

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Με τον καφέ (στιγμιαίο) υπάρχει θέμα? Ξέρει κανείς?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1644

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλημέρα και από εμένα.

fazuk τι να πω για τους άντρες. Έχετε τον τέλειο μεταβολισμό και ακόμη και το παραμικρό σας αδυνατίζει. Καλά για την Άτκινς δεν το συζητώ. Θαύματα στον ανδρικό πληθυσμό!

maria.la τα 3 κιλά είναι τα πιο εύκολα στην Άτκινς. Προφανώς δεν θα έχεις να χάσεις και πολλά, οπότε οι ρυθμοί σου είναι πιο αργοί. Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις είναι παραλλαγές. Δηλαδή να μην έχεις κάθε μέρα την ίδια ποσότητα υδατανθράκων. Πήγαινε την μία στους 5 και την άλλη στους 15 πχ. Με τον καφέ δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να μην πίνεις υπερβολικές ποσότητες. δυο καφεδάκια την ημέρα δεν θα σε πειράξουν.
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.096 δευτερόλεπτα

Syndication