Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 25 kgr μείον...

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1663

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Χαιρετώ!
Όχι δυστυχώς αγαπητή Marina έχω να χάσω αρκετά κιλά. Σε διάρκεια δύο χρόνων λόγω διακοπής του καπνίσματος και της γυμναστικής (πρόβλημα με τον αυχένα μου) πήρα δεκαπέντε κιλά. Ξεκίνησα την atkins στις 21 Απριλίου με 73,9 κιλά και τώρα είμαι κολλημένη στα 70,4 για πέντε μέρες :(
Γενικά βέβαια θα πρέπει να ομολογήσω ότι νιώθω αρκετά καλά, αλλά με μία φοβερή (μα φοβερή) δίψα.

Να ρωτήσω τα εξής: Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι ρόλο παίζουν στην Atkins τα λιπαρά.
Έχω καταλάβει καλά ότι για να λειτουργήσει το "σύστημα" αυτός που κάνει Atkins θα πρέπει να μειώσει μεν τους υδατάνθρακες αλλά να αυξήσει και τα λιπαρά?

Που μπορώ να βρώ κάποια ενδεικτικά διαιτολόγια Atkins προσαρμοσμένα όμως στις ελληνικές συνθήκες? Να μην πρέπει δηλαδή με το "καλημέρα" το πρωί να φάω "αυγά τηγανητά με μπείκον και μανιτάρια"?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1681

  • fezuk
  • Το Άβαταρ του/της fezuk
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Πολύ απλά δεν πρέπει να φοβόμαστε τα λιπαρά. Δεν εννοώ να πέσουμε με τα "μούτρα".
Η διαφορά με άλλες δίαιτες είναι ότι μπορείς να φας μπέϊκον - μαγιονέζα - κρέμα γάλακτος - παρμεζάνα - τηγανιτά αυγά και γενικά τροφές με λιπαρά που σε άλλες δίαιτες δεν τα πλησιάζεις!!!
Το να προσαρμόσεις ένα μενού στα ελληνικά πρότυπα είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Το πρώτο βήμα είναι να φτιάξεις μία λίστα "επιτρεπόμενων" τροφών που προτιμάς και να πας super market.
Στη συνέχεια με τις τροφες που αγόρασες αρχίζεις και διαμορφώνεις το μενού σου.
Καλό είναι να μαζέψεις μερικές συνταγές που σε ενδιαφέρουν και με το καιρό να εμπλουτίζεις τη συλλογή σου. Σιγά σιγά θα αποκτίσεις την κατάλληλη πείρα στο "τι θα φάμε σήμερα? "
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1727

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Την λίστα με τις επιτρεπόμενες τροφές την έχω κάνει. Απλά έψαχνα έτοιμα διαιτολόγια για δύο λόγους.
Πρώτον, για να πάρω ιδέες και δεύτερο για να ελεγχθώ ότι δεν κάνω κάτι λάθος.
Η αλήθεια βέβαια είναι πάντα έτρωγα "στεγνά" φαγητά και μάλλον μονότονων γεύσεων. Άρα δεν μου λείπει και πολύ ένα "παστίτσιο χαμηλών υδατανθράκων":)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1902

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Μπορεί τα 4,1 κιλά να μην είναι πολλά από τις 22 Απριλίου αλλά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..........ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 70kg...... :) ) ) !!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1903

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Αντε βρε !σου εύχομαι,γρήγορα και στα 60 με το καλό! :D D lol: :lol: :lol: :lol: (Και μη λές ότι τα 4,1 είναι λίγα.σκέψου να ήταν προς τα πάνω πώς θα σου φαινόταν!)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #1919

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Ευθυμία ....... από 69,8 χθές, 69,2kg σήμερα... :P P P
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.078 δευτερόλεπτα

Syndication