Χαιρετώ!
Όχι δυστυχώς αγαπητή Marina έχω να χάσω αρκετά κιλά. Σε διάρκεια δύο χρόνων λόγω διακοπής του καπνίσματος και της γυμναστικής (πρόβλημα με τον αυχένα μου) πήρα δεκαπέντε κιλά. Ξεκίνησα την atkins στις 21 Απριλίου με 73,9 κιλά και τώρα είμαι κολλημένη στα 70,4 για πέντε μέρες

Γενικά βέβαια θα πρέπει να ομολογήσω ότι νιώθω αρκετά καλά, αλλά με μία φοβερή (μα φοβερή) δίψα.
Να ρωτήσω τα εξής: Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι ρόλο παίζουν στην Atkins τα λιπαρά.
Έχω καταλάβει καλά ότι για να λειτουργήσει το "σύστημα" αυτός που κάνει Atkins θα πρέπει να μειώσει μεν τους υδατάνθρακες αλλά να αυξήσει και τα λιπαρά?
Που μπορώ να βρώ κάποια ενδεικτικά διαιτολόγια Atkins προσαρμοσμένα όμως στις ελληνικές συνθήκες? Να μην πρέπει δηλαδή με το "καλημέρα" το πρωί να φάω "αυγά τηγανητά με μπείκον και μανιτάρια"?