Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 25 kgr μείον...

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1606

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
fezuk Καλώς ήρθες.Εσείς οι άντρες στο θέμα του αδυνατίσματος είσαστε τυχεροί!Ο μεταβολισμός σας λειτουργεί έντονα και οι ποσότητες που καταναλώνετε είναι διπλάσιες απο τίς δικές μας!Αλλά ας είναι θα το καταπιούμε και το ποτήριον τούτο! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Χαίρομαι πάντως που διάβασα μια ιστορία επιτυχίας γιατί εγώ δεν τα πολυκαταφέρνω!Μέσα σε 2 μήνες έχασα 5 κιλά και μετά γουρούνιασα εντελώς!Τώρα άρχισα ξανά τη φάση της ενεργοποίησης.Ας ελπίσω αυτή τη φορά να έχω τη δική σου επιτυχία!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1607

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
Εχασα δεκα κιλα,παρακαλω.Πρεπει να παρω ρουχα...
Ειναι καταπληκτικα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1608

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
fezuk καλως ηρθες.Ειναι φοβερο συναισθημα να βγαλεις απο πανω σου 25 ολοκληρα κιλα.Αλλος ανθρωπος.Οταν εμεινα εγκυος στο δευτερο παιδι μου τα κιλα που ειχαν ,μαζευτει πανω μου στο συνολο ηταν 110.ΝΑΙ!! 110 κιλα. Εχασα 45 κιλα (σχεδον οσο ειναι ο μεγαλος μου γιος τωρα που ειναι 11 χρονων) με καποια αλλη διαιτα και με διαφορα σκευασματα.Αλλα δεν το διασκεδαζα οσο τωρα.
Πηρα τα 18 κιλα πισω σε τρια χρονια.Αλλα δεν μπορουσα να ξανακανω την παλια διαιτα.Δεν εχανα.Επρεπε να βρω καποια αλλη,και βρηκα.Τωρα θελω αλλα 8 περιπου για να επανελθω στα κιλα που ημουν πριν 9 χρονια.Που θα παει?Δεν βιαζομαι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1609

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
αχ, μπραβο βρε παιδια! Οταν ακουω τετοια πραγματα, χαιρομαι απιστευτα! Εγω εχω χασει πεντε κιλα σε δυο μηνες, αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενη, γιατι φαινετε σαν να εχω χασει 7-8. Συνεχιζω ακαθεκτη. Τι κανω οταν θελω να γουρουνιασω? Απλα μπαινω στο φορουμ!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1613

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
Εγω γουρουνιαζω μερικες φορες.οχι κατι ιδιαιτερο απλα μερικους υδατανθακες παρα πανω.Κατω απο 40 παντως.Και εχω καταλαβει πως οταν πινω αναψυκτικο,δεν πινω πολυ νερο και οτι την επομενη μερα ειμαι φουσκωμενη σαν μπαλονι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 25 kgr μείον... 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1620

  • maria.la
  • Το Άβαταρ του/της maria.la
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Γεια σας! Είμαι νέο μέλος. Πρόσφατα ανακάλυψα την Atkins και την ξεκίνησα πριν 15 μέρες.
Έχω χάσει σε 15 μέρες 3 κιλά και μάλλον τώρα και δύο μέρες έχω κολλήσει αν και καμμία μέρα δεν ξεπέρασα τα 20 γρ. υδατάνθρακες. Για την ακρίβεια καταναλώνω καθημερινά γύρω στα 12 με 15 γρ.
Δεν ξέρω που κάνω το λάθος.
Πάντως αισθάνομαι καταπληκτικά σαν να έχω χάσει πολύ περισσότερα κιλά.
Καμμία ιδέα για το πως θα ξεκολήσω? Μήπως πρέπει να αυξήσω τα λιπαρά?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.064 δευτερόλεπτα

Syndication