Σας ευχαριστώ πολύ όλους κι εύχομαι και τα δικά σας όνειρα να πραγματοποιηθούν..
Μπα, δεν πρόκειται να την ξαναπατήσω Σάσα.. Τα πρώτα χρόνια της σχέσης μ'έκαναν να πάρω πάνω από 30 κιλά.. Δεν τα'βλεπα όμως. Το ίδιο λάθος δεν το ξανακάνω.. Εξάλλου ακόμα δεν έχω φτάσει στο επιθυμητό βάρος, θέλω ακόμα 5.
Ως προς τη διατροφή μου δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Έτρωγα τα κλασικά μένοντας αυστηρά στους 20 υδ. τον πρώτο χρόνο. Έτσι έφυγαν τα 32 κιλά. Μετά ξέφευγα συχνά αλλά μόνο μια μέρα, επανερχόμουν την επόμενη και μέχρι σήμερα έφυγαν άλλα 13. Έκανα αρκετά γλυκά από τις συνταγές μας κι ευτυχώς δεν είχα κολλήματα με τα γλυκαντικά. Μόνο το ταχίνι είδα να με κολλάει. Και το βασικότερο, δεν έτρωγα βραδινό μετά τις 7 και πάντα ήταν κάτι ελαφρύ. Και να συμπληρώσω ότι κράτησα κάθε νηστεία απ'το προπερασμένο Πάσχα και μετά, απ'όλα, όπως κάνω και τώρα για το Δεκαπενταύγουστο.