Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18102

  • nelinda
  • Το Άβαταρ του/της nelinda
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 5
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Γεια σου Λιάνα και καλή συνέχεια.
Λοιπόν, τη δίαιτα την άρχισα στις 9 Νοεμβρίου του 2011, ανήμερα των γενεθλίων μου.

Το βράδυ έτρωγα κανονικά, κάτι ψητό με σαλάτα, έβαζα μουστάρδα ή πολλές φορές κρέμα γάλακτος χτυπημένη με σκόρδο και άνηθο που έκανε τρομερή σάλτσα.
Απέφευγα όμως να τρώω πολύ αργά.
Συνήθως έτρωγα μέχρι τις 10 το βράδυ το αργότερο.

Παξιμάδια ολικής ή μη, γενικά ότι περιείχε αλεύρι δεν το άγγιξα.
Επίσης δεν άγγιξα τις μπάρες δημητριακών, γιατί πολλοί από σάιτ του εξωτερικού μου είπαν ότι σταματάς να χάνεις και ας λένε ότι δεν είναι έτσι.

Ψάχνω ήδη για φωτογραφίες από το "πριν" να βάλω, αλλά επειδή ντρεπόμουν δεν έβγαζα κι έτσι άντε να έχω κανά δυο.
Από το "μετά" έχω πολλές.

Αυτά και ό,τι άλλο θέλετε και μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως.
Καλή συνέχεια και μην το βάζεις κάτω!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18103

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
σχεδόν ξεκινήσαμε μαζί αλλά εσύ ήσουν πιο αυστηρή σε
αντιθέση με μένα. Πραγματικά μπράβο σου.
Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο στον καφέ σου βάζεις γάλα ή
κρέμα γάλακτος? Όταν θες γλυκό τι τρως?
Τι υποκατάστατο ζάχαρης χρησιμοποιείς.

Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά θέλω απο δω
και πέρα να την κάνω ολόσωστη την Ατκινς.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18105

  • nelinda
  • Το Άβαταρ του/της nelinda
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 5
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Κανένα πρόβλημα, ό,τι θες ρώτα.

Εγώ τον καφέ τον έπινα πάντα σκέτο και προ Ατκινς εποχή.
Όσο για γλυκό, εκτός από την sweet & balance τη σοκολάτα που έτρωγα αραιά και που, όπως και το αντίστοιχο ζελέ της ίδιας εταιρείας, έφτιαχνα και μια μους σοκολάτα με 1 κουτ.σ. κρέμα γάλακτος, 2 κουτ. τυρί Φιλαδέλφεια και 1 κουτ. κακάο με stevia για γλυκαντικό. Εμένα μου έφτανε ένα χαπάκι, άλλος θέλει περισσότερο.
Όταν ξεκίνησα δεν υπήρχε στην Ελλάδα, οπότε την έπαιρνα από το εξωτερικό. Τώρα πια υπάρχει κι εδώ.

Αυτά και προπάντων μη βιάζεσαι, όποτε τα χάσεις, εγώ αυτό που έκανα ήταν να μην αγχώνομαι να χάσω γρήγορα.
Δεν απογοητευόμουν στα πλατώ, επίσης δεν με έπιανε κατάθλιψη όποτε έκανα κάποια παρασπονδία.
Συνέχιζα σα να μην συνέβη ποτέ.

Η ψυχολογία είναι πολύ σημαντική, αλλά να μην ξεχνάμε και πως ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό μεταβολισμό.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18106

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Συγχαρητήρια nelinda και πάλι !!!!!! μας δίνεις κουράγιο και ελπίδα.....

Λιάνα, έχεις δοκιμάσει το νέο ψωμί της Ατκινς που κάνει από την πρώτη εβδομάδα ? εγώ το φτιάχνω και το βάζω σε φέτες στην κατάψυξη και τρώω κάθε πρωί 1 φέτα με κασέρι, είναι πολύ νόστιμο... είναι το μόνο προιόν της Ατκινς που χρησιμοποιώ, γιατί από τις μπάρες μακριά!!!!!!!
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18107

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
σε ευχαριστώ nelinda μου και κάτι τελευταίο προς το παρών χιχιχιχι γιαούρτι έτρωγες ?
Εγώ τρώω 3 φορές την εβδομάδα σίγουρα ενα κεσεδάκι της ΔΕΛΤΑ το complet με 5 γρ. υδατάνθρακα ανα κεσεδάκι των 200 γρμ. Να το κόψω και αυτό λες?

alalumaki τι κάνεις εσύ καλέ!! Πως τα πας? Εγω όπως ξέρεις την τελευταία εβδομάδα γουρούνιασα και τι δεν έφαγα. Τέλος
πάντων αυτό το ψωμάκι τι παίζει με υδατάνθρακες? Εχεις δει να
σε κολλάνε?? Που το βρίσκεις?

Εχθές πήγα στην πεθερά μου και είδα ένα βίντεο που έδειχνε
εμένα 2 χρόνια πριν. Αίσχος. Χάλια. Μια κινητή μπαλίτσα
ήμουνα αλλά........... τόσο χαριτωμένη.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18109

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Σχετικα με τα γλυκα εγω πλεον τρωω μονο κρεμα καραμελε s&b.Εχω σταματησει τις αγαπημενες moy σοκολατιτσες.....ειναι και ακριβες οι ατιμες,ενω η κρεμουλα πολυ φθηνη!Τον καφε τον πινω γλυκο,αρα 3 χαπακια και εκει.Το ιδανικο θα ηταν να τα αποφευγαμε ολα αυτα αλλα πουυυυυυ,εγω θα μπορουσα να ζω μονο με γλυκα :D !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.108 δευτερόλεπτα

Syndication