Κανένα πρόβλημα, ό,τι θες ρώτα.
Εγώ τον καφέ τον έπινα πάντα σκέτο και προ Ατκινς εποχή.
Όσο για γλυκό, εκτός από την sweet & balance τη σοκολάτα που έτρωγα αραιά και που, όπως και το αντίστοιχο ζελέ της ίδιας εταιρείας, έφτιαχνα και μια μους σοκολάτα με 1 κουτ.σ. κρέμα γάλακτος, 2 κουτ. τυρί Φιλαδέλφεια και 1 κουτ. κακάο με stevia για γλυκαντικό. Εμένα μου έφτανε ένα χαπάκι, άλλος θέλει περισσότερο.
Όταν ξεκίνησα δεν υπήρχε στην Ελλάδα, οπότε την έπαιρνα από το εξωτερικό. Τώρα πια υπάρχει κι εδώ.
Αυτά και προπάντων μη βιάζεσαι, όποτε τα χάσεις, εγώ αυτό που έκανα ήταν να μην αγχώνομαι να χάσω γρήγορα.
Δεν απογοητευόμουν στα πλατώ, επίσης δεν με έπιανε κατάθλιψη όποτε έκανα κάποια παρασπονδία.
Συνέχιζα σα να μην συνέβη ποτέ.
Η ψυχολογία είναι πολύ σημαντική, αλλά να μην ξεχνάμε και πως ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό μεταβολισμό.