Ninika πολλά πολλά συγχαρητήρια και που παντρεύεσαι(να έχετε κάθε ευτυχία) και που πέτυχες το στόχο σου να σε καμαρώσεις νυφούλα όπως ονειρευόσουν!Άλλη μία ζωντανή απόδειξη ότι ο επιμένων στην άτκινς νικά
Liana δε νομίζω για το κόλλημα να οφείλεται το παξιμαδάκι.Κι εγώ ενώ κάνω καθαρή διατροφή έχω κολλήσει 1 μήνα(ίσως να φταίνε τα 30γρ. ταχίνι που έτρωγα δεν ξέρω).Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να δεις τι φταίει είναι για λίγες μέρες να μη τρως το παξιμαδάκι και να δεις αντιδράσεις του οργανισμού.Κι εγώ έχει κάποιες μέρες που έκοψα το ταχίνι αλλά δεν βλέπω φως στο τούνελ χαχαχαχααχαχ.Πού θα πάει θα ξεκολλήσουμε,ας ελπίζουμε ότι τότε θα πέσει μαζεμένο κανά κιλάκι