Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17900

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Είδες χαλάρωση, ή επειδή τα έχασες αργά δεν έχεις ?
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17901

  • ninika
  • Το Άβαταρ του/της ninika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω πολλή, αν και περίμενα χειρότερα τα πράγματα, δεδομένου ότι με την κυρία Γυμναστική δε μιλιόμαστε...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17904

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
ninika να σε ρωτήσω κάτι που με απασχολεί μια φορά την ημέρα το πρωι συνήθως τρώω ενα παξιμαδάκι πολύσπορο χωρίς ζάχαρη με 5 γρ. υδατανθρακα υπάρχει περίπτωση αυτο να με πηγαίνει πίσω? Εσύ έτρωγες καμιά φορά τέτοια?
Και όποια κοπέλα ξέρει θα ήθελα την γνώμη της γιατί είμαι κολλήμενη 3 εβδομάδες και ανησυχώ.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17906

  • spring
  • Το Άβαταρ του/της spring
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 87
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Ninika πολλά πολλά συγχαρητήρια και που παντρεύεσαι(να έχετε κάθε ευτυχία) και που πέτυχες το στόχο σου να σε καμαρώσεις νυφούλα όπως ονειρευόσουν!Άλλη μία ζωντανή απόδειξη ότι ο επιμένων στην άτκινς νικά :D

Liana δε νομίζω για το κόλλημα να οφείλεται το παξιμαδάκι.Κι εγώ ενώ κάνω καθαρή διατροφή έχω κολλήσει 1 μήνα(ίσως να φταίνε τα 30γρ. ταχίνι που έτρωγα δεν ξέρω).Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να δεις τι φταίει είναι για λίγες μέρες να μη τρως το παξιμαδάκι και να δεις αντιδράσεις του οργανισμού.Κι εγώ έχει κάποιες μέρες που έκοψα το ταχίνι αλλά δεν βλέπω φως στο τούνελ χαχαχαχααχαχ.Πού θα πάει θα ξεκολλήσουμε,ας ελπίζουμε ότι τότε θα πέσει μαζεμένο κανά κιλάκι :)



[/url]
[/url
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17907

  • ninika
  • Το Άβαταρ του/της ninika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια.. Σας εύχομαι τα καλύτερα.. Λιάνα μου θα συμφωνήσω με τη spring. Δε νομίζω να φταίει αυτό. Εγώ έτρωγα μόνο τις σκανδιναβικές φρυγανιές στις νηστείες, και τώρα τρώω μια πολύ καλύτερη, ίδιου πάχους αλλά κανονική, από σιτάρι και σουσάμι με 3 υδ. η μια. Δυστυχώς όμως τις παίρνω από Βουλγαρία γι'αυτό και δεν τις έχω αναφέρει μέχρι τώρα. Από τη Δευτέρα μέχρι σήμερα έχασα 2 κιλά τρώγοντας καθημερινά μια τέτοια..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα 13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #17966

  • schoufie
  • Το Άβαταρ του/της schoufie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1
ninika bravo !καταρχην να ζησετε και καλους απογονους!!!συγχαρητηρια και για τα κιλα που εχασες!εαν μπορεσεις να μου απαντησεις σε μια ερωτηση θα σου ημουν ευγνωμων.τι ετρωγες στις νηστειες?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα

Syndication