Και μένα το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αυτό.
Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να κανονίζει τι θα φάει την ημέρα των Χριστουγέννων που θα είμαι στα πεθερικά μου. Κάτι σας διαολάκια μέσα στο κεφάλι μου ένα πράμα!!!!! Πίσω μου σε έχω υδατάνθρακα!!!
Και αυτές οι μέρες είναι δύσκολες μιας και από μέρα σε μέρα θα αδιαθετήσω και οι ορμόνες μου χτυπάνε κόκκινο αλλά θα τα καταφέρω γιατί είναι κρίμα να βγω από την κέτοση (έτσι λέω στον εαυτό μου συνέχεια)….
Άντε να δούμε παιδία κρατήστε καλά ….
Όλγα 2 κιλά σε μια εβδομάδα μπράβο συγχαρητήρια .