Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15287

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Εννοείται ότι η κακή ψυχολογία συντελεί στην αποδιοργάνωση της ζωής μας γενικότερα. Τρώμε για να αισθανθούμε καλά (αφού άλλα πράγματα πηγαίνουν χάλια)-το λεγόμενο comfort food. Έλα όμως που μετά αισθανόμαστε χάλια γιατί καταστρέψαμε το σώμα μας και πέφτουμε σε φαύλο κύκλο. Επειδή πιστεύω στα "support teams" κι επειδή είδα κι απόειδα, θεωρώ ότι θα τα καταφέρω κι αυτή τη φορά. Το καλό είναι ότι πιστεύω στην Ατκινς γιατί ξέρω από πρώτο χέρι ότι αποδίδει.
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από galadriel.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15291

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Oλα καλα θα πανε....πιστευω οτι βοηθαει το να μπαινεις συνεχεια στο φορουμ,ακομα και αν εχεις φτασει το στοχο σου!Υπομονη θελει τιποτα αλλο κοριτσια.Και ηθελα να χασω ολα τα κιλα εδω και τωρα και μονο που σκεφτομουν ποσους μηνες επρεπε να περιμενω απογοητευομουν αλλα περασαν 3 μηνες και ουτε που το καταλαβα. Ερχονται και Χριστουγεννα και εμενα προσωπικα μου φτιαχνει πολυ τη διαθεση αυτη η περιοδος....Ας μη μας βαζουν κατω τα περιττα κιλακια μας!




"I told you to wait until after Christmas to start the Atkins diet." :lol:
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": galadriel

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15292

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Χριστινάκι είσαι μια χαρά με MBI 24.9 δηλαδή πλέον θεωρείσαι κανονική και όχι υπέρβαρη. γι αυτο μην απογοητευεσαι. αυτο που πρέπει να προσέξουμε όλοι μας τα χριστούγεννα είναι οι μεγάλες προκλήσεις με τα στρωμένα τραπέζια με μελομακάρονα και κουραμπιέδες!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15294

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ναι σοκολατενια μου! Μετα απο 4+ χρονια επιτελοπυς θεωρουμαι κανονικη...δε το αντεχα αλλο το υπερβαρη! :D Εχω ομως δρομο εκομα....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15302

  • olgatsi21
  • Το Άβαταρ του/της olgatsi21
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • http://swlm.lilyslim.com/vVZgp​2.png
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Πραγματικά βρε παιδιά πως θα αντέξουμε???? από τώρα το σκέφτομαι πως θα συγκρατηθώ στα μελομακάρονα και όλα τα γλυκα γτ για τα άλλα δε μου καίγεται καρφι... Αχ σήμερα ξαναγυζίστηκα και εχω κατέβει στα 67 κιλάκια!!! μέσα σε μια εβδομάδα είμαι μείων 2!!! Θέλω να συνεχίσω έτσι και να μη με πτοείσει τπτ τπτ!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15304

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Και μένα το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αυτό.
Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να κανονίζει τι θα φάει την ημέρα των Χριστουγέννων που θα είμαι στα πεθερικά μου. Κάτι σας διαολάκια μέσα στο κεφάλι μου ένα πράμα!!!!! Πίσω μου σε έχω υδατάνθρακα!!!

Και αυτές οι μέρες είναι δύσκολες μιας και από μέρα σε μέρα θα αδιαθετήσω και οι ορμόνες μου χτυπάνε κόκκινο αλλά θα τα καταφέρω γιατί είναι κρίμα να βγω από την κέτοση (έτσι λέω στον εαυτό μου συνέχεια)….

Άντε να δούμε παιδία κρατήστε καλά ….
Όλγα 2 κιλά σε μια εβδομάδα μπράβο συγχαρητήρια . :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Syndication