κορίτσια είμαι της απόψης οτι μια-δυο φορές αν κάνουμε παρασπονδία στην δίαιτα μας δεν είναι κάτι το τρομερό να πούμε οτι αφού έφαγα 5 τηγανιτές πατάτες χάλασα την δίαιτα αρα την σταματάω εντελώς. Ακόμα δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο αλλά είμαι σίγουρη οτι και να φάω λίγο υδατάνθρακα παραπάνω θα συνεχίσω την επόμενη μερα κανονικά, άνθρωποι είμαστε και τι να κάνουμε ζηλεύουμε είναι απολυτως φυσιολογικό.
Μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες δεν τις τρώω καθόλου, ποτέ μου δεν μου αρέσανε οπότε είμαι τυχερή σε αυτό, άτυχη είμαι που δεν μπορώ να αντισταθώ σε μια μεριδα πατάτες τηγανιτές...... μακαρόνια........ και ψωμάκι. Εχω εθισμό σε αυτά. Εχθές πήγα στην πεθερά μου και μας κέρασε σουβλάκια εγώ πήρα 2 καλαμάκια χοιρινο και οι υπόλοιποι σουβλακια με πίτα, όσο έτρωγα ολα ok μετά όμως που μου τελειωσαν τα καλαμάκια μου και η κοιλιά μου εξακολουθούσε να γουργουρίζει πραγματικά κοίταγα του διπλανού το σουβλάκι και γυάλιζαν τα μάτια μου, είναι πιστεύω φυσιολογικό αυτό γιατι δεν χόρτασα πείναγα πολύ.
Φιλάκιαααααααα