Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15314

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Και μένα όταν με έβλεπε ότι ξέφευγα μην σου πω ότι έκλαιγε από την στεναχώρια του…. Αυτό Galadriel θυμάμαι και πολλές φορές παίρνω δύναμη……. ψυχολογικά είναι λες και τον έχω κοντά μου ακόμα……

Τέλος τώρα με τα δυσάρεστα…… παιδία ξέρετε για την σύσταση των καφέδων Nespresso??? Είμαι στο sait τώρα αλλά δεν βλέπω κάτι και μου αρέσει ένας τύπος καφέ που γλυκίζει και θέλω να ξέρω αν βάζουν κάτι άλλο μέσα στις κάψουλες εκτός από καφέ. Μάλλον θα τους πάρω τηλέφωνο…
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15325

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Πιστεύω πως βάζουν κάτι γλυκαντικό. Για nespresso συγκεκριμένα δεν ξέρω. Στη δουλεια όμως που έχουμε dolce gusto που είναι παρόμοιο, δίνει στον απλό το νες 5,4 υ/α. Φωτιά και λάβρα δηλαδή. Γι αυτό έχω πάρει το δικό μου το νες που το έχω τσεκάρει ότι δε με κολλάει και ησυχασα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15341

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Θα ρωτήσει σήμερα ο άντρας μου που θα πάει να μου αγοράσει αν βάζουν οποιαδήποτε γλυκαντική ουσία η απλώς είναι η επεξεργασία και το καβούρντισμα (γιατί έτσι διαφημίζουν) που σε μερικές ποικιλίες ο καφές γλυκίζει….
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15358

  • pkar
  • Το Άβαταρ του/της pkar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 65
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Venia, αν μάθεις θα μας πεις κ εμάς?
Ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί ποτέ ότι η κάψουλα μπορεί να έχει και γλυκαντικό! Κ πίνω ένα ντεκαφεϊνέ τη μέρα, καμιά φορά και 2....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15361

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Καλημέρα και εγώ κάθε μέρα πίνω ένα nespresso συνήθως από την ποικιλία Ristretto αλλά οι ποικιλίες Volluto και Dulsao (που τρελαίνομαι ειδικά με την τελευταία) στην γεύση γλυκίζουν.
Χτες που πήγε ο άντρας για να μου αγοράσει δυστυχώς είχαν κλείσει. Αλλά θα μάθω και θα σας πω σίγουρα, μπορεί να πάρω και κανένα τηλέφωνο…..(αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη έτσι)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15509

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
κορίτσια είμαι της απόψης οτι μια-δυο φορές αν κάνουμε παρασπονδία στην δίαιτα μας δεν είναι κάτι το τρομερό να πούμε οτι αφού έφαγα 5 τηγανιτές πατάτες χάλασα την δίαιτα αρα την σταματάω εντελώς. Ακόμα δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο αλλά είμαι σίγουρη οτι και να φάω λίγο υδατάνθρακα παραπάνω θα συνεχίσω την επόμενη μερα κανονικά, άνθρωποι είμαστε και τι να κάνουμε ζηλεύουμε είναι απολυτως φυσιολογικό.
Μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες δεν τις τρώω καθόλου, ποτέ μου δεν μου αρέσανε οπότε είμαι τυχερή σε αυτό, άτυχη είμαι που δεν μπορώ να αντισταθώ σε μια μεριδα πατάτες τηγανιτές...... μακαρόνια........ και ψωμάκι. Εχω εθισμό σε αυτά. Εχθές πήγα στην πεθερά μου και μας κέρασε σουβλάκια εγώ πήρα 2 καλαμάκια χοιρινο και οι υπόλοιποι σουβλακια με πίτα, όσο έτρωγα ολα ok μετά όμως που μου τελειωσαν τα καλαμάκια μου και η κοιλιά μου εξακολουθούσε να γουργουρίζει πραγματικά κοίταγα του διπλανού το σουβλάκι και γυάλιζαν τα μάτια μου, είναι πιστεύω φυσιολογικό αυτό γιατι δεν χόρτασα πείναγα πολύ.

Φιλάκιαααααααα
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.673 δευτερόλεπτα

Syndication