Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15306

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εγω το εχω παρει αποφαση απο τωρα πως ουτε που θα τα αγγιξω!Εχουμε ενα σκοπο παιδια!Πρεπει να μαθουμε να λεμε και οχι.Το Σαββατο ημουν στο εξοχικο κατι φιλων και ηταν η μαμα του ενος παιδιου και εφερνε συνεχεια....τη μια τρουρεκι(στυλ τερκενλη),την αλλη μπισκοτα,την αλλη μελομακαρονα!Ειχε λυσσαξει :lol: !Αλλα ελεγα πολυ ευγενικα οχι γιατι κανω διαιτα.Ομως εφαγα φαγητο(μπριζολα με σαλατα αλλα ουτε μια πατατουλα τηγανιτη :) ).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15309

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Μπραβο ρε Χριστινακι μου ,καλη συνεχεια....φιλια απο Κυπρο σε ολες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15310

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ναι το εχω παρει πολυ ζεστα αυτη τη φορα.Ο μεγαλυτερος μου φοβος ειναι μηπως με πιασει παλι η μ@λ@κι@ και τα κανω σκατα παλι και τα παρω ολα πισω.Αλλα εχω ενα προαισθημα οτι αυτη τη φορα κατι εχει αλλαξει.Εσυ πως τα πας ιρενα?Εχεις ξεκολλησει?
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15311

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Κορίτσια πρέπει να συγκρατηθούμε στηρίζοντας η μια την άλλη!!! Τι κι αν είναι γιορτές. Εμείς σταθερές. Επιλογή μου ήταν να αρχίσω τώρα παρόλο που έχω μπροστά μου τα Χριστούγεννα: Και για να πειθαρχήσω τον εαυτό μου και γιατί αν συνέχιζα σ' αυτό το ρυθμό ποιος ξέρει σε πόσα κιλά θα έφτανα.
Πάντως σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά. Η ζυγαριά με έδειξε μείον 2,5! Ξέρω βέβαια πως μπορεί να με είχε δείξει παραπάνω όταν ξεκίνησα λόγω κατακράτησης ή η απώλεια να είναι υγρά, αλλά παρόλα αυτά ένιωσα να ανεβαίνω -κάτι που το είχα μεγάλη ανάγκη. Ένιωθα να βουλιάζω τον τελευταίο καιρό. Από τα 25 μου είχα το ιδανικό βάρος, ωραίο σώμα και ευεξία (με εξαίρεση την εγκυμοσύνη-αλλά επανήλθα) και τα τελευταία 2 χρόνια λόγω καταστάσεων (βιωσα την ασθένεια και την απώλεια του πατέρα μου) και αδυναμίας μου φυσικά σαβουριάζω και δε μου αρέσει ο εαυτός μου. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου λοιπόν. Enough is enough.Είμαι αποφασισμένη και ελπίζω να μην ξαναενδώσω στον πειρασμό. Προσπαθώ να οραματίζομαι τον εαυτό μου όπως ήταν πριν κάνω τις ανεπίτρεπτες χαζομάρες μου: Ωραίο και αδύνατο. Κι επειδή πιστεύω πως αλλάζοντας την εμφάνισή σου, αλλάζουν κι άλλα στη ζωή σου...είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να αλλάξω.
Ουουουφ. Τα 'πα και ξαλάφρωσα...Αυτό κι αν δεν ήταν εξομολόγηση! Έβαλα και το τικεράκι μου για να βλέπω τους αριθμούς και να παίρνω θάρρος και να μην ξαναγυρίζω πίσω. Μπράβο κορίτσια για τον αγώνα. Κι εγώ μαζί σας!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15312

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Καλημέρα σε όλους,

Galadriel συγχαρητήρια για την απώλεια υγρά ξε- υγρά 3 κιλά σε λίγες μέρες σου δίνει τρελή ώθηση για να συνεχίσεις.

Διαβάζοντας σε ήταν λες και διάβαζα την δική μου ζωή. Στην εγκυμοσύνη μου δεν πήρα πολλά κιλά και τα είχα σχεδόν χάσει αλλά όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε για το προσδόκιμό ζωής του πατέρα μου όντας άρρωστος 2,5 χρόνια στον επόμενο μήνα πήρα πάνω από 10 κιλά……

Αλλά τώρα λέω στον εαυτό μου ότι ούτε εκείνος θα ήθελε να με έβλεπε έτσι…..και πίστεψε με μου δίνεi λίγο δύναμη….
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15313

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Βένια μου, σ 'ευχαριστώ πάρα πολύ. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος. Έτσι είναι όπως τα λες. Κι εμένα ο μπαμπάς μου σίγουρα δε θα ήθελε να με πάρει από κάτω. Άσε που είχε τρελή αντιπάθεια προς το πάχος... 8)

Καλή συνέχειά μας λοιπόν!! dance
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.214 δευτερόλεπτα

Syndication