Καλημέρες!!!! έχει περάσει μια βδομάδα από την ενεργοποίηση μου και είμαι μειον 1,50 κιλό!!! έφυγε το φοούσκωμα, νιώθω ανάλαφρη και γεμάτη όρεξη και ενέργεια!!! Τα γλυκά γύρω μου δε μου λένε τπτ και νιώθω τόσο περήφανη!!! Πόσο χαζή ήμουν όταν κυλούσα στο βούρκο των γλυκών.... Είναι τελείως πρόσκαιρη απόλαυση, στιγμιαία και δεν αξίζει να χαλάμε τη διατροφή μας για τα γλυκά που στο κάτω κάτω δεν προσφέρουν τπτ απολύτως... Θέλω να συνεχίσω έτσι και έχω σκοπό όταν φτάσω στα 65 κιλά θα περάσω στη β φάση. Όλα είναι στο μυαλό και στη δύναμη της θέλησης!!! Δε θα αφήσω κανέναν και ειδικά τον εαυτό μου να ξεφύγει!!! Καλή συνέχεια σε όλους!!! Μην πτοείστε το μυστικό της επιτυχίας είναι μέσα στο μυαλό μας!!!!