Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15252

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Συνεχιζεις κανονικότατα απο αύριο. Δεν πειράζει όλοι έχουν και τις αδυναμίες τους .Τι να κανουμε συμβαίνουν και αυτά.¨Εχασες μια μάχη αλλά οχι και τον πόλεμο !!!!!! Αυριο είναι μία καινουργια μέρα !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15256

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αρχικα να σου πω ενταξει ανθρωποι ειμαστε εχουμε αδυναμιες.Το ξεχνας και προχωρας αυριο σαν να μην εγινε τιποτα.Συμβουλη μου ειναι να μην εχεις τετοια "αμαρτωλα" στο σπιτι.Οκ καταλαβαινω οτι μπορει να εχεις οικογενεια κτλ αλλα καλο θα ηταν να τα αποφευγεις.Θα μπορουσες να φας μια ωραιοτατη ατκινς ή sweet and balance ή λιγη φυτρο γαλακτος με φουκτουκια(οχι πολυ ομως γιατι θα τρεχεις στην τουαλετα).Δοξα το θεο στην ατκινς εχεις πολλες επιλογες για λιγουρες.Για μια στιγμη αδυναμιας δεν ειναι αδικο να βγαινεις απο την κετωση και να περιμενεις 2-3 μερες να ξανα μπεις? Αλλα μη το σκεφτεσαι τωρα,εφοδιασου με επιτρεπτα προιοντα και θα εισαι οκ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15276

  • olgatsi21
  • Το Άβαταρ του/της olgatsi21
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • http://swlm.lilyslim.com/vVZgp​2.png
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Καλημέρες!!!! έχει περάσει μια βδομάδα από την ενεργοποίηση μου και είμαι μειον 1,50 κιλό!!! έφυγε το φοούσκωμα, νιώθω ανάλαφρη και γεμάτη όρεξη και ενέργεια!!! Τα γλυκά γύρω μου δε μου λένε τπτ και νιώθω τόσο περήφανη!!! Πόσο χαζή ήμουν όταν κυλούσα στο βούρκο των γλυκών.... Είναι τελείως πρόσκαιρη απόλαυση, στιγμιαία και δεν αξίζει να χαλάμε τη διατροφή μας για τα γλυκά που στο κάτω κάτω δεν προσφέρουν τπτ απολύτως... Θέλω να συνεχίσω έτσι και έχω σκοπό όταν φτάσω στα 65 κιλά θα περάσω στη β φάση. Όλα είναι στο μυαλό και στη δύναμη της θέλησης!!! Δε θα αφήσω κανέναν και ειδικά τον εαυτό μου να ξεφύγει!!! Καλή συνέχεια σε όλους!!! Μην πτοείστε το μυστικό της επιτυχίας είναι μέσα στο μυαλό μας!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": galadriel

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15278

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Μπραβο Olgatsi ετσι συνεχισε και θα τα πας μια χαρα!Εγω χτες μεσημερι βραδυ ειχα μπροστα ενα βουνο τηγανιτες πατατες αλλα ουτε που να τις αγγιξω.Αν εκανα αλλη διαιτα θα ελεγα ελα μωρε ας φαω δυο-τρεις.Αυτο ειναι το καλο οτι δε σου αφηνει αυτα τα περιθωρια.Αλλα η ζυγαρια με ανταμοιβει για την εγκρατεια μου :D !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15279

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Kι εγώ είμαι έλεος....
Έχω φτάσει στο απροχώρητο. Είμαι ασυγχώρητη να παιδεύομαι για 8 κιλά τόσο καιρό. Πέρυσι τέτοια εποχή με την Ατκινς απέιχα 1 κιλό από το στόχο μου και αισθανόμουν τόσο καλά. Κι έδωσα μια και τα χάλασα όλα. Τα ξαναπήρα ΟΛΑ. Λόγω οικογενειακών προβλημάτων (υγείας) με πήρε από κάτω και έτρωγα χωρίς κανέναν έλεγχο. Σα να μη μ' ενδιέφερε η εικόνα μου. Είμαστε τελικά λίγο αυτοκαταστροφικές νομίζω. Από σήμερα ξαναρχίζω. Και ζητώ την ψυχολογική σας υπστήριξη. Ξέρω πως θα είναι δύσκολα μέσα στις γιορτές κλπ. Αλλά ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να βάλω φρένο. ¨Αντε και με τη νίκη!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15281

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Galagriel , η κακή ψυχολογία είναι ο χειρότερος «σύμβουλός» γενικά.

Δεν σου λέω ότι χάνοντας τα κιλά θα καλυτερεύσουν και θα λυθούν τα προβλήματα αλλά τουλάχιστον θα έχεις ένα λιγότερο να αντιμετωπίσεις.
Καλώς ήρθες ξανά, το να μιλάς να σε ακούνε και να σε νιώθουν, βοηθάει πολύ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": galadriel
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.082 δευτερόλεπτα

Syndication