Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15232

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Εγώ περιμένω τη μέρα που θα μπω σε κανονικό μαγαζί και θα αγοράσω Large.... και είμαι 93 κιλά....
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15235

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Kαι εγω το ιδιο....ειμαι 95 περιπου και περιμενω να φυγω αποο τοxxl να μπορεσω να φορεσω κατι ωραιο τουλαχιστον τα χριστουγεννα.Αλλα παλι ρε παιδια υγεια και ολα τα αλλα ερχονται εστω και με αργους ρυθμους.Φιλια πολλα και καλη συνεχεια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15236

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αντε μακαρι κοριτσια,καταλαβαινω οτι δεν ειναι ευκολο να παρεις ωραια ρουχα στα πολλα κιλα,αλλα παιρνεις ο,τι σου μπαινει.Δε το αντεχα αλλο αυτο.Εχω να παρω ενα καλο τζιν(εννοω γνωστων μαρκων) χρονιααααα γιατι το μεγαλυτερο νουμερο τους το πολυ να φτανει το 29.
Σημερα 72.3 επιτελους.Ειχα βαρεθει να βλεπω 73.Αν κανεις υπομονη στο κολλημα ανταμοιβεσαι τελικα. :D
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15237

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Μπράβο Χριστινάκι, ξεκόλλησες.... :-P
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15243

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
μπραβο χριστινακι....η υπομονη σου σε βοηθησε....καλη συνεχεια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15251

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
να πω τι εκανα??

σημερα αδιαθετησα κ ολη την ημερα σκεφτομουν γλυκα κ δρακουλινια!!γυρνωντας σπιτι,αφου εφαγα κανονικα δεν αντεξα κ εφαγα 5 κγ ζαχαρουχο!!!!!!!!!!!
πετροβολιστε με!!!τωρα τι κανω?συνεχιζω κανονικα ή παλι απο την αρχη?
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από seasatin.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.093 δευτερόλεπτα

Syndication