Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: και εγώ είμαι.... έλεος....

Απ: Re: Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15218

  • vasoylitsa
  • Το Άβαταρ του/της vasoylitsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 63
σαν να ακουω εμενα!!!!μια απο τα ιδια!ξεκινησα περσι την διατροφη απο 86 κιλα περιπου εφτασα 75!μετα μολις ολοι μου ελεγαν''πω πω πως αδυνατησες!!!'' αυτο ηταν !χαλαρωσα και ετρωγα του θανατα.τωρα ειμαι παλι 78 και το παλευω παλι....τι να κανουμε?ανθρωποι ειμαστε!σιγα σιγα οσες φορες και να πεσουμε θα σηκωθουμε.πρεπει να το παλεψουμε.θα τα καταφερουμε και το ξερουμε πολυ καλα !με την ατκινσ το αποτελεσμα ειναι σιγουρο!φιλια πολλα και καλη συνεχεια στον αγωνα μας!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Re: Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15223

  • olgatsi21
  • Το Άβαταρ του/της olgatsi21
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • http://swlm.lilyslim.com/vVZgp​2.png
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
αχ βρε κοριτσια πόσο κουράγιο μου δινετε!!!!!!!!!!!!!! και νόμιζα από όλα όσα διάβαζα εδώ μέσα οτι είμαι η μόνη που κάνω ζαβολιές!!! μια έτσι μια αλλιώς δεν μπορώ άλλο.... μου δίνει δύναμη να ακούω και να διαβάζω και αλλων τις ιστορίες που μοιάζουν με τη δική μου γτ ένιωθα σαν τη μύγα μες το γάλα!!!ω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύυυυυυυ!!!!!!! Χθες ξεκίνησα ενεργοποίηση και πιλάτες με πάουερ γιόγκα 2-3 φορές τη βδομάδα. Χθες έφαγα ρουλόψωμο με τυρι- γαλοπουλα και το μεσημέρι είχα κάνει απο βραδίς μελιτζάνες με κιμά και μπέικον στο φούρνο και έφαγα ένα πολύ νορμάλ κομμάτι. Σήμερα τα 'ιδια μέχρι στιγμής. Βραδινό δεν έφαγα ούτε θα φάω σήμερα γτ έτσι θέλω να τιμωρίσω τον εαυτό μου. Αν πεινάσω θα φάω μια φέτα τυρί κ μια γαλοπούλα. Κατευθείαν ένιωσα το ξεφούσκωμα βρε παιδί μου. Αλλος άνθρωπος είμαι σήμερα. Δε θέλω να ξαναποκλίνω!! Δε θέλω δε θέλω δε θέλωωωωωωωωωωω!!!!!!! Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και καλή συνέχεια σε ολες!!! Είναι πολύ σημαντικό να εχεις ανθρώπους να σε στηρίζουν γτ κ μένα οι γονείς, τα αδέρφια, τα πεθερικά, ο άντρας... όλοι όλοι μου έχουν σπάσει τα νεύρα να κάνω μια νορμάλ- για αυτους μεσογειακή διατροφή- και να μη στερούμαι τπτ γτ λένε οτι η ατκινς απαγορεύει κάποιες ομάδες τροφών και λογικό είναι να παρεκλίνω όταν αποκλείω κάποιες τροφές.. Πλέον έχω κλείσει τα αυτιά μου, και όλο λέω οτι δεν την κάνω σωστά γι αυτο δεν έχω αποτέλεσμα αλλα πλέον θέλω να κλείσω και τα στόματά τους όταν με δουν κορμάρα πια. Αι στο καλό.... Φιλάκια σε όλες\όλους!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15225

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Αχ κορίτσια κουράγιο. Απόφαση και τίποτα αλλο. Δεν μπορεί το φαγητό να είναι ποιο δυνατο απο έμας !!!! Ε , δεν γίνεται αυτό. Είμαι σίγουρη πώς όλες μας έχουμε καταφέρει στη ζώη μας πολύ σημαντικότερα πράγματα από το χάσιμο των κιλών . Ξου λοιπόν να χαθούν !!!! Και πιστέψτε με δεν υπάρχει τίποτα πιο ηδονιστικό απο τον να σου λέει η πωλήτρια : αχ το medium σας είναι μεγάλο χρειάζεσται s !!!!! ενώ πριν λιγο καιρό δεν έμπαινες σε extra large !!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15226

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αχ σοκολάτενια πόσο δίκιο έχεις.κανένα φαγητό και γλυκό δε συγκρίνεται με τη χαρά σου παίρνεις όταν πασ στα μαγαζιά και δε χρειάζεται να κοιτάς μόνο το large.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15227

  • missirlou
  • Το Άβαταρ του/της missirlou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 54
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
τα λααααρτζ κοιταααςς χριστινααααακιιιι?? χαχχαχαχαχααχ...αλί απο εμας!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: και εγώ είμαι.... έλεος.... 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15228

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Καλα μη νομιζεις στην ντουλαπα μου εχω ρουχα απο small μεχρι XL.Ειμαι περιπτωσαρα εγω.Αντε να κατβω και αλλο και θα φανε πεταμα ολα τα μεγαλα ωστε και να θελω να σαβουριασω να μην εχω ουτε βρακι να φορεσω...... :lol: :lol: :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.494 δευτερόλεπτα

Syndication