αχ βρε κοριτσια πόσο κουράγιο μου δινετε!!!!!!!!!!!!!! και νόμιζα από όλα όσα διάβαζα εδώ μέσα οτι είμαι η μόνη που κάνω ζαβολιές!!! μια έτσι μια αλλιώς δεν μπορώ άλλο.... μου δίνει δύναμη να ακούω και να διαβάζω και αλλων τις ιστορίες που μοιάζουν με τη δική μου γτ ένιωθα σαν τη μύγα μες το γάλα!!!ω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύυυυυυυ!!!!!!! Χθες ξεκίνησα ενεργοποίηση και πιλάτες με πάουερ γιόγκα 2-3 φορές τη βδομάδα. Χθες έφαγα ρουλόψωμο με τυρι- γαλοπουλα και το μεσημέρι είχα κάνει απο βραδίς μελιτζάνες με κιμά και μπέικον στο φούρνο και έφαγα ένα πολύ νορμάλ κομμάτι. Σήμερα τα 'ιδια μέχρι στιγμής. Βραδινό δεν έφαγα ούτε θα φάω σήμερα γτ έτσι θέλω να τιμωρίσω τον εαυτό μου. Αν πεινάσω θα φάω μια φέτα τυρί κ μια γαλοπούλα. Κατευθείαν ένιωσα το ξεφούσκωμα βρε παιδί μου. Αλλος άνθρωπος είμαι σήμερα. Δε θέλω να ξαναποκλίνω!! Δε θέλω δε θέλω δε θέλωωωωωωωωωωω!!!!!!! Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και καλή συνέχεια σε ολες!!! Είναι πολύ σημαντικό να εχεις ανθρώπους να σε στηρίζουν γτ κ μένα οι γονείς, τα αδέρφια, τα πεθερικά, ο άντρας... όλοι όλοι μου έχουν σπάσει τα νεύρα να κάνω μια νορμάλ- για αυτους μεσογειακή διατροφή- και να μη στερούμαι τπτ γτ λένε οτι η ατκινς απαγορεύει κάποιες ομάδες τροφών και λογικό είναι να παρεκλίνω όταν αποκλείω κάποιες τροφές.. Πλέον έχω κλείσει τα αυτιά μου, και όλο λέω οτι δεν την κάνω σωστά γι αυτο δεν έχω αποτέλεσμα αλλα πλέον θέλω να κλείσω και τα στόματά τους όταν με δουν κορμάρα πια. Αι στο καλό.... Φιλάκια σε όλες\όλους!!