Χα χα χα.....
Μπας και νομίζεις ότι εμείς οι παλιές δεν αντιμετωπίζουμε τέτοια προβλήματα; Εδώ και 3 χρόνια που είμαι σε αυτή τη διατροφή, είμαι μόνιμα +/- 5.
Με ότι διακαιολογία τραβάει η ψυχή σου! Διακοπή τσιγάρου, γιορτές, γάμοι, γενέθλια, και το χειρότερο; Οι επισκέψεις στη μάνα μου. Οι πίτες, τα γλυκά κλπ, κλπ.
Όμως αν ξέρεις τον σωστό δρόμο, γυρνάς πίσω. Και ξανά προς τη δόξα τραβάς! Το κακό δεν είναι να ξωκείλεις. Το κακό είναι να βουλιάξεις στον ωκεανό που λέγεται παλιά διατροφή. Αφού έχεις το παραδείσιο νησί, θα γυρίσεις εκεί, και θα μείνεις!