Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19536

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Κούκλα κούκλα κούκλα !!!!!!!
μπραβο σου βρε κορίτσι
Είσαι μεγάλη δύναμη για εμάς
Μακάρι να τα καταφέρω κι εγώ έτσι
Με βοήθησε πολύ η δίκη σου ιστορία που διάβασα να ξεκινήσω την προσπάθεια μου κι εγώ
Πες μου κάτι τώρα πως τρέφεσαι και διατηρεισαι ?
Είναι κι αυτό ένα άγχος για το μετά
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19538

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Μόλις την είδα.
Ηταν ένας από τους ομορφότερους τρόπους να ξεκινήσει η μέρα μου.

Συγχαρητήρια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19539

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
καλά, η διαφορά είναι απιστεύτου!
Φιλική συμβουλή, σε παίρνει να βάλεις κανά δυο-τρία κιλάκια. Παραείσαι αδυνατούλα πια.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19542

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημέρα παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχά σας λόγια!

Επισης χαίρομαι που η ιστορία μου βοηθάει και αποτελεί πηγή "έμπνευσης" για άλλα ατομα. Είναι πραγματικά δυνατό, αρκεί να το πιστέψεις. Και να συνειδητοποιήσεις το λόγο που μπαίνεις σε μία τέτοια διαδικασία. Τη βελτίωση όχι μόνο της εξωτερικής σου εμφάνισης αλλά της υγείας, των συνηθειών και του εαυτού σου.

Τώρα πια Έλενα, αποφεύγω υδατάνθρακες και σάκχαρα χωρίς όμως υπερβολές και ελέγχω καθημερινά τη ζυγαριά για να βεβαιώνομαι ότι δεν ξεφεύγω. Βασικό γιαμενα είναι η ζυγαριά, με φοβίζει και συμμορφώνομαι :)

Γιώργο σ ευχαριστώ πολυ!

Ρούλα θέλω τα 49 για να μπορέσω να φάω και να πιω τα Χριστούγεννα χωρίς φόβο ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19544

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
καλά από το πρωί θέλω να γράψω και δεν προλαβαίνω με την κωλοδουλειά....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19550

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ετχαριστω παρα παρα πολυ Ελσα!!
Σημερα η ζυγαρια μου εδειξε 48,8 που σημαινει οτι σταματαω και μπορω για την επομενη εβδομαδα να φαω και να πιω :))

Να και μια χθεσινη γιατι απολμβανω τα καινουρια ρουχα οσο δεν παει παιδιααα
Συνημμένα:
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν από LovesOwen.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα

Syndication