Καλημέρα παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχά σας λόγια!
Επισης χαίρομαι που η ιστορία μου βοηθάει και αποτελεί πηγή "έμπνευσης" για άλλα ατομα. Είναι πραγματικά δυνατό, αρκεί να το πιστέψεις. Και να συνειδητοποιήσεις το λόγο που μπαίνεις σε μία τέτοια διαδικασία. Τη βελτίωση όχι μόνο της εξωτερικής σου εμφάνισης αλλά της υγείας, των συνηθειών και του εαυτού σου.
Τώρα πια Έλενα, αποφεύγω υδατάνθρακες και σάκχαρα χωρίς όμως υπερβολές και ελέγχω καθημερινά τη ζυγαριά για να βεβαιώνομαι ότι δεν ξεφεύγω. Βασικό γιαμενα είναι η ζυγαριά, με φοβίζει και συμμορφώνομαι
Γιώργο σ ευχαριστώ πολυ!
Ρούλα θέλω τα 49 για να μπορέσω να φάω και να πιω τα Χριστούγεννα χωρίς φόβο