Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
Ναι, οντως σε 3 περιπου μηνες που εκανα την Ατκινς εχασα 20 κιλα με παραλληλο γυμναστηριο και πολλη προσοχη να τρωω 10 περιπου υδατανθρακες, καθολου σακχαρα και κυριως συγκεκριμενα τυρια σε χαμηλες ποσοτητες. Η αληθεια ειναι οτι υπερεβαλα αρκετα στη διατροφη, ημουν πολυ αυστηρη και δεν υπερεβαινα ποτε τις 600-800 θερμιδες τη μερα κρατωντας παραλληλα χαμηλα υδατανθρακες. Κυριως ομελετες (δεν εβαζα κροκο), λιγα λαχανικα οπως μανιταρι ή μαρουλι ή λιγο καροτο ή αγγουρι, επνταμ και γραβιέρα, κρεας 2-3 φορες την εβδομαδα κυρίως κοτοπουλο ή ψάρι, φετες γαλοπουλας (προσοχη στους υδ), καθολου γλυκα περαν μερικη σοκολατα s&b ...
Ημουν πολυ πειθαρχημενη γιατι ηθελα να τελειωνω μεσα σε ενα χρονο.