Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19467

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Ναι καλέ! Σιγά την διαφορά! όσο ήταν το μπράτσο σου, είσαι τώρα ολόκληρη! :)
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19468

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Μάλλον τα συγχαρητήρια είναι λίγα!!!!! Ασε που τόσα κιλά κάτω αποκλείεται κ να τα ξαναβάλει!! Μπράβο μπράβο μπράβο!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19469

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ρουλα χαχαχαχα καπως ετσι ναι

Ευχαριστω πολυ Κατερινα κι εγω ετσι λεω!
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν από LovesOwen.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19529

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Όσα συγχαρητήρια και να σου πω θα είναι λίγα !!!!!!
Μέσα σε 3 μήνες από ότι είδα έχασες 20 ολόκληρα κιλά .
Πες μας τι πιστεύεις ότι ήταν αυτό που σε βοήθησε να χάσεις τόσο πολύ ;
Έχανες σχεδόν 2 κιλά την εβδομάδα
Επερνες κάποιο βοήθημα ?
Επίσης αν θες πες μου περίπου τι έτρωγες κάθε μέρα ήσουν πολύ αυστηρή με την διατροφή μας ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19530

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!

Ναι, οντως σε 3 περιπου μηνες που εκανα την Ατκινς εχασα 20 κιλα με παραλληλο γυμναστηριο και πολλη προσοχη να τρωω 10 περιπου υδατανθρακες, καθολου σακχαρα και κυριως συγκεκριμενα τυρια σε χαμηλες ποσοτητες. Η αληθεια ειναι οτι υπερεβαλα αρκετα στη διατροφη, ημουν πολυ αυστηρη και δεν υπερεβαινα ποτε τις 600-800 θερμιδες τη μερα κρατωντας παραλληλα χαμηλα υδατανθρακες. Κυριως ομελετες (δεν εβαζα κροκο), λιγα λαχανικα οπως μανιταρι ή μαρουλι ή λιγο καροτο ή αγγουρι, επνταμ και γραβιέρα, κρεας 2-3 φορες την εβδομαδα κυρίως κοτοπουλο ή ψάρι, φετες γαλοπουλας (προσοχη στους υδ), καθολου γλυκα περαν μερικη σοκολατα s&b ...

Ημουν πολυ πειθαρχημενη γιατι ηθελα να τελειωνω μεσα σε ενα χρονο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19535

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ειμαι στα 49,5 κιλα και ειπα να βαλω αλλη μια πριν και μετα φωτο να παρετε κουραγιο :)
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.106 δευτερόλεπτα

Syndication