Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19433

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλησπερα, σημερα 06/11 και ειμαι 52,3. Ειμαι πολυ χαρουμενη και φυσικα πολυ κοντα στο τελος μετα απο 11 μηνες!
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19435

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα σε ολους και ολες! Σημερα, Κυριακη 15/11/15 καταφερα μετα απο ενα ακριβως χρονο να φτασω στο στοχο μου που ηταν απο 120 τα 50 κιλα. Νοιωθω ευτυχισμενη, ικανοποιημενη, περηφανη αλλα και αμηχανη για το τι ακολουθει τωρα. Γιατι τιποτα δεν τελειωσε, μια νεα φαση ξεκιναει και πρεπει παντα να ειμαι προσηλωμενη. Ευχομαι σε ολους μας να συνεχισουμε με υπομονη και επιμονη, να καταφερουμε τους στοχους μας μικρους και μεγαλους. Σας ευχαριστω παρα πολυ
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19438

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Τα πιο θερμά μου "μπράβο"! Ξεκίνησες μια γεματούλα με χαμηλή αυτοπεποίθηση και έφτασες μια αδύνατη, περήφανη και ο ορισμός της λέξης "έμπνευση" . Μπράβο κορίτσι μου και από δω και πέρα, τρώμε νορμάλ, σε λογικές ποσότητες. Μόλις δούμε την ζυγαριά μας να ανεβαίνει, κάνουμε το γνωστό πια κόλπο "αντίο κακέ υδατάνθρακα"
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19439

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
τι να πω???? το μπράβο είναι λίγο, τα συγχαρητήρια φτωχά....είσαι παράδειγμα προς μίμηση-ελπίζω και γω σε έξι μήνες που θα κλείσω χρόνο να έχω φτάσει στο στόχο μου(!). βλέπω τη ζυγαριά σου και παίρνω κουράγιο. βάλε την ιστορία σου στις ιστορίες επιτυχίας-να το δουν όσοι είναι ακόμα δύσπιστοι για την άτκινς!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19444

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ελσα, Ρουλα, σας ευχαριστω παρα πολυ! Καποια στιγμη που θα εχω χρονο θα κατσω σιγουρα να γραψω την ιστορια μου, το θελω κι εγω. Θα συνεχισω να ενημερωνω κανονικα το θρεντ μου, κυριως γιατι θελω να κραταω επαφη μαζι σας
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19447

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
1000 μπράβο λοιπόν!!! Μου φαίνονται τόσα απίστευτο τόσα κιλά κάτω.... κι εμείς χειριζόμαστε στα 15! Τι να πω είσαι καταπληκτική! Καλή συνέχεια στην καινούρια ζωή ... Κ μπαινε να μας γράφεις που κ που...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.106 δευτερόλεπτα

Syndication