Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19455

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Θερμά συγχαρητήρια.
Τώρα ξεκανάς τον άλλον μεγάλο σου αγώνα που λέγεται συντήρηση.
Πολύ πιο έμπειρη όμως με χαραγμένη την γνώση, τα παθήματα και τα μαθήματα και με έναν μεγάλο κανόνα να τηρήσεις.
Να σεβαστείς τον κόπο σου και να μην επιστρέψεις ποτέ στα παλιά.

Καλή επιτυχία.

ΥΓ. Σε κάποιο παλιότερο μήνυμα είχες υποσχεθεί φωτό όταν θα έφτανες στον στόχο σου.
Περιμένουμε!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19459

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ευχαριστω παρα πολυ για τα υπεροχα και εμψυχωτικα λογια! Ολους οσους ηταν και ειναι εδω και προσπαθουν να βελτιωθουν χωρις να το βαζουν κατω.

Γιωργο οντως εχεις δικιο, ειχα υποσχεθει φωτο! Στα αριστερα εγω, το καλοκαιρι του 2014, 120 κιλα. Στα δεξια, εγω χθες στο Λονδινο 50 κιλα, αμελητεες οι διαφορες πιστευω
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19460

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
WOW !!!!!!!!!!!!!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19461

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Σου βρήκα δουλειά.

www.ukmodels.co.uk/?gclid=CJrc1Kf3qskCFSYUwwodAdECkg
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19462

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
δεν υπάρχεις, μιλάμε!!! απίστευτο! well done, my dear!!! άντε και στα δικά μας!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19464

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Χαχαχαχα παιδια τι λετε τωρα σιγα τη διαφορα :Ρ

Νομιζω οτι πανω απο ολα παιζει ρολο να το παρεις αποφαση, απο κει και περα απλα προχωρας! Ευχαριστω παρα πολυ Ρουλακι μου, Ελσα επισης!! Γιωργο, σ ευχαριστω μου εχουν προτεινει για μοντελινγκ ειναι η αληθεια αλλα το παιζω δυσκολη :D

Να βλεπετε τη φωτο να παιρνετε δυναμη εσεις που χανετε ακομη !!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.105 δευτερόλεπτα

Syndication