εγω παντως,μεχρι να ξεκινησω ατκινς,δεν ειχα κ πολυ σταθερη περιοδο.ή θα ερχοταν 2-3 μερες νωριτερα απο τις 28 ημερες ή 2-3 μερες αργοτερα.στους τελευταιους 2 κυκλους που κανω ατκινς,ερχεται ακριβως στις 28 ημερες,χωρις πονους,ενω πριν ποναγα πολυ.
οσο για το θεμα του παιδιου,πονεμενη ιστορια,θελω να πιστευω οτι ολες θα τα καταφερουμε καποια στιγμη.εγω εχω κανει ηδη μια εξωσωματικη κ τωρα που σας γραφω,εχω ξεκινησει κ τη δευτερη.την τεταρτη,μαλλον θα παρω τα παιδακια μου στο σπιτι!!(εχω κατεψυγμενα εμβρυα!

)
ελπιζω τα λιγοτερα κιλα μου κ η ανεβασμενη μου ψυχολογια να βοηθησει αυτη τη φορα!
ΥΓ κ για να μην τρομαξετε,καμια σχεση η δικη μας υπογονιμοτητα με πολυκυστικες!