Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15837

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
εγω παντως,μεχρι να ξεκινησω ατκινς,δεν ειχα κ πολυ σταθερη περιοδο.ή θα ερχοταν 2-3 μερες νωριτερα απο τις 28 ημερες ή 2-3 μερες αργοτερα.στους τελευταιους 2 κυκλους που κανω ατκινς,ερχεται ακριβως στις 28 ημερες,χωρις πονους,ενω πριν ποναγα πολυ.
οσο για το θεμα του παιδιου,πονεμενη ιστορια,θελω να πιστευω οτι ολες θα τα καταφερουμε καποια στιγμη.εγω εχω κανει ηδη μια εξωσωματικη κ τωρα που σας γραφω,εχω ξεκινησει κ τη δευτερη.την τεταρτη,μαλλον θα παρω τα παιδακια μου στο σπιτι!!(εχω κατεψυγμενα εμβρυα! :D :D )
ελπιζω τα λιγοτερα κιλα μου κ η ανεβασμενη μου ψυχολογια να βοηθησει αυτη τη φορα!

ΥΓ κ για να μην τρομαξετε,καμια σχεση η δικη μας υπογονιμοτητα με πολυκυστικες! :D
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από seasatin.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15838

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλή επιτυχία σου εύχομαι , όλα να πάνε καλά !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15839

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
σ ευχαριστω πολυ σοκολατενια!μακαρι,γιατι το θελουμε πολυ ενα παιδακι!(κ δυο κ τρια!)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15840

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Και 4 σου εύχομαι σαν και μένα που τρέχω και δεν φτάνω!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15841

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
πωπω,τελεια!!!4 ε? μπραβο,χαρα στο κουραγιο σου! φανταζομαι οτι κ η χαρα θα ειναι 4πλη ομως !!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15842

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ολα 4 πλά είναι ! χαρές ,στεναχώριες και αγωνίες ! Αλλά ενα γεμάτο απο παιδικές φωνές σπίτι είναι θείο δώρο και όταν και η μανούλα είναι αδύνατη και καλοδιάθετη όλα πάνε καλύτερα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.262 δευτερόλεπτα

Syndication