Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15823

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
γι'αυτο το θέμα είμαι εγώ ειδική . Λοιπόν κατ'αρχήν να σου πω οτι έχω πάει σε αρκετούς γυναικολόγους και όλοι μου είπανε το ίδιο πράγμα να χάσω κιλά γιατι με τον παραπάνω βάρος επειδινώνεται η κατάσταση του συνδρόμου ΠΡΟΣΟΧΗ : Αλλό είναι οι πολυκυστικές ωοθηκές και άλλο το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών. Το σύνδρομο πολυκυστικών που έχω παίζουν σημαντικό ρόλο οι ορμόνες, σου έρχονται όλα πάνω κάτω , εγώ ας πούμε έχω θέμα και με την ωορρηξία σπάνια κάνω , έχω υπερανδρογοναιμία - έχω στο πηγούνι τριχούλες που αναγκαζομαι και βάζω κερί συνέχεια -ευτυχώς που δεν έχω πολλές-
Πάντως με το σωστό βάρος τα συμπτώματα υποχωρούν .... εμένα ας πούμε ενας γυναικολόγος μου είπε οτι και 10 κιλά να χάσω θα βελτιώσω το συνδρομο προς το καλύτερο εγώ βέβαια κούναγα το κεφάλι μου και έλεγα καλά πες τα γρήγορα γιατρέ γιατι θέλω να παω σπίτι μου να παραγγείλώ κάνενα σουβλάκι με πίτες και πολλές πατάτες.
Είμαι σίγουρη οτι δεν θα εχεις κανένα πρόβλημα εσύ και θα μείνεις εγκυος κανονικά γιατι είσαι στο σωστό βάρος και 5 κιλάκια να έχεις παραπάνω δεν υπάρχει κανένα προβλημα, το πρόβλημα είναι οταν είναι πάρα πολλά τα κιλά και κανουν αντίσταση στην ινσούλινη όπως στην περίπτωση μου γι'αυτο η δίαιτα αυτή είναι για μένα η πιο σωστή.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15824

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Γενικα περα απο τον αστατο κυκλο δεν εχω καποιο αλλο σοβαρο προβλημα.Αλλα εχω κυκλο κανονικα,απλως μπορει να αργησει για καποιες μερες.2-3 τριχες εχω και γω στο πηγουνι αλλα τριχοφυια οπως εχω δει σε αλλα κοριτσια ευτυχως δεν εχω(χερια κτλ).Λιγα σπυρακια που εβγαζα τωρα με την ατκινς εχουν σχεδον εξαφανιστει. :D
Αντε με το καλο το μπεμπακι θα αναμενουμε τα ευχαριστα!
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15826

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
εγώ πριν ξεκινήσω τα χάπια που μου έδωσε ο ενδοκρινολόγος έβλεπα περίοδο μια φορά στους 3 μήνες απο την μέρα που τα πήρα ο κύκλος μου σταθεροποιήθηκε και βλέπω περίοδο κάθε 30 μέρες με απόκλιση 1-2 ημέρες πρίν ή μετά.
Σπυράκια εγώ δεν είχα ποτέ ούτε καν στην εφηβεία μου αλλά τριχούλες έχω κάτω στο πηγούνι μου όχι όμως πολλές 3-4 το πολύ αλλά φαίνονται αμα την αφήσω και τις βγάζω με κερί. Πρίν απο κάποια χρόνια είχα πάει με τον άντρα μου -τότε ο δεσμός μου απλά ήτανε- διακοπες κάπου στην Ευβοια και πέρασε απο δίπλα μου στον καθημερινό μας περίπατο μια γυναίκα γύρω στα 40 που έιχε πραγματικό μούσι το είχε πιάσει μάλιστα με ένα κοκαλάκι έπαθα ένα σοκ γιατί φοβήθηκα μην πάθω και εγώ τα ίδια.
Σ'ευχαριστώ μακάρι ..... οπότε έρθει τώρα που είμαι και σε δίαιτα δεν θα είχα πρόβλαμα να μου έρθει σε 2 μήνες ωστέ να έχω καταφέρει κι άλλα κιλά να χάσω γιατί όσο πιο κιλά λιγότερα τόση πιο έυκολη εγκυμοσύνη.
Φιλάκιααααααα
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15827

  • strawberry
  • Το Άβαταρ του/της strawberry
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
Κορίτσια, κορίτσιααααα!!!Κι άλλη πολυκυστική εδώ πέρα!!Και με το σύνδρομο, και με τις τριχούλες στο πιγούνι(ευτυχώς μόνο εκεί και ευτυχώς λίγες) τι οποίες ανακάλυψε το αμόρε, ναι ναι το αμόρε, τι ελκυστικό ε??, και με μέτρια ινσουλινοαντίσταση. Με τα όλα μου είμαι κι εγώ! Και όπως έχετε και οι ίδιες αναφέρει πολύ βασικό ρόλο παίζει η διατροφή. Μακριά από ζάχαρη, αλεύρι κλπ...Η απώλεια κιλών είναι σωτήρια για την αποκατάσταση ή έστω βελτίωση του κύκλου, και των ορμονών γενικότερα. Και η γυμναστική την οποία παρεπιπτόντως σιχαίνομαι. Εγώ με αυτή την κυρία ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις...Ελπίζω να αποκατασταθούν όμως λιγάκι γιατί καμιά μέρα το αμόρε εκτός από τρίχες θα ανακαλύψει και κυτταρίτιδα, χαλάρωση(η οποία ήδη έχει κάνει την εμφάνισή της, όχι πολύ αισθητά ευτυχώς)και άλλα καλά!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15828

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Καπου διαβασα προσφατα πως το 50% των γυναικων με πολυκυστικες ειναι υπερβαρες/παχυσαρκες.Εκπληκτικο ποσοστο ετσι?Φταιει σε μεγαλο βαθμο ρε γαμωτο και αν δε προσεχουμε συνεχεια η ζυγαρια παιρνει την ανιουσα.Εγω παιρνω πολυ ευκολα βαρος και πιστευω πως σε αυτο παιζει μεγαλο ρολο οτι εχω πολυκυστικες.Σε κατι ορμονικες εξαιτασεις που ειχα κανει η προλακτινη μου ηταν παααρα πολυ πανω απο το κανονικο.Η προλακτινη παραγεται οταν η γυναικα θηλαζει, οτι να΄ναι δηλαδη.Και απ'οτι ξερω οταν θηλαζει η γυναικα δε μπορει να χασει βαρος.Δεν εχω κανει τωρα προσφατα εξετασεις αλλα ειμαι σιγουρη πως ολες οι ορμονες βρισκονται σε πολυ καλα επιπεδα.Να ναι καλα η ΑΤΚΙΝΣ.
Ας μη παραπονιομαστε γιατι δεν εχουμε ιδιαιτερο προβλημα με την τριχοφυια,μια φιλη μου εχει κατι χερια φλοκατες και στο προσωπο παααρα πολυ και γενικα ολο το σωμα,παει και κανει λειζερ συνεχεια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15830

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Καλημέρα στο forum κ καλή Κυριακή.Liana, αν ηταν προβλημα οι πολυκιστικές ωοθήκες τότε καμμία γυναικα δεν θα ειχε παιδι η τουλαχιστον οι περισοτερες .σου μιλαω απο προσωπικη πειρα κ οχι μονο.εδω κανουν παιδια γυναικες με περισοτερα κ σοβαροτερα προβληματα , με παρα πολλα κιλα κ πολλα πολλα προβληματα. εδω κανουν παιδια γυναικες οι οποιες εχουν μπει στη κλιμακτηριο κ δεν εχουν περιοδο πανω απο 1 χρονο.τελως παντων, οσο για το θεμα κιλων κ ορμονων δυστυχως ειναι μια αλυσιδα την οποια αν την χαλασεις μπλοκαρει το συστημα.
Συνεχιζω τη διαιτα με καποιες παρασπονδιες,καθως πηγα σε κατι γιορτουλες κ ηπια λιγο κρασι κ λιγη coca cola light παραπανω.
Ειμαι απο τους τυπους που δεν μπορω να καθομαι με ενα ποτηρι νερο στο χερι .
εσεις μαλλον τα καταφερνετε καλυτερα απο εμενα απο οτι διαπιστωνω .θελω κ εχω την ορεξη να γινω πιο αυστηρη με τον εαυτο μου κ θα το κανω.
οσο για την φιλη που μπηκε στο μαγαζι κ η πωλητρια την αντιμετωπισε "καπως...ενα εχω να πω. Η παιδεια μαθαινεται απο το σπιτι -κ οχι μονο- κ οποιος προσβαλει τον αλλο , στην ουσια προσβαλει τον ιδιο του τον εαυτο,στην πργματικοτητα βγαζει το δικο του προβλημα-κομπλεξ-στερηση-ενοχη-στον απεναντι του.Στον εξω, πραγματικο ,αληθινο, κοσμο υπαρχουν πολλοι τετοιοι δυστυχως.
Καλημερα κ παλι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.272 δευτερόλεπτα

Syndication