Κορίτσια, κορίτσιααααα!!!Κι άλλη πολυκυστική εδώ πέρα!!Και με το σύνδρομο, και με τις τριχούλες στο πιγούνι(ευτυχώς μόνο εκεί και ευτυχώς λίγες) τι οποίες ανακάλυψε το αμόρε, ναι ναι το αμόρε, τι ελκυστικό ε??, και με μέτρια ινσουλινοαντίσταση. Με τα όλα μου είμαι κι εγώ! Και όπως έχετε και οι ίδιες αναφέρει πολύ βασικό ρόλο παίζει η διατροφή. Μακριά από ζάχαρη, αλεύρι κλπ...Η απώλεια κιλών είναι σωτήρια για την αποκατάσταση ή έστω βελτίωση του κύκλου, και των ορμονών γενικότερα. Και η γυμναστική την οποία παρεπιπτόντως σιχαίνομαι. Εγώ με αυτή την κυρία ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις...Ελπίζω να αποκατασταθούν όμως λιγάκι γιατί καμιά μέρα το αμόρε εκτός από τρίχες θα ανακαλύψει και κυτταρίτιδα, χαλάρωση(η οποία ήδη έχει κάνει την εμφάνισή της, όχι πολύ αισθητά ευτυχώς)και άλλα καλά!!