Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15802

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Tο θεμα της τριχοπτωσης δεν ειναι μονο θεμα της ατκινς αλλα των διαιτων γενικα.Σχεσον σε ολους που χανουν πολλα κιλα παρατηρειται.Το καλο ειναι οτι δεν ειναι κατι μονιμο.Εγω δεν εχω αντιμετωπισει τετοιο προβλημα προς το παρον.Μη σου πω παλια ειχα μεγαλυτερη και εχω και λιγα μαλλια αρα δεν εχω περιθωρια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15808

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Βρε εσύ Christinaki πως νίωθεις που έχουμ μείνει μόνο 3.6 κιλά να χάσεις και φτάνεις στον στόχο σου? Μπράβο βρε εσυ πραγματικά. Πόσο χαίρομαι να βλέπω τα tickerakia που λένε πότε ξεκίνησες και πόσα έχασες δεν ξέρετε, παίρνω δύναμη για να συνεχίσω. Sokolatenia και εσυ βάλε τέτοιο tickeraki να το κοιτάω και να σε θαυμάζω.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15811

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Λιανα μου καθε μερα ειναι πλεον μερα χαρας και αυτοπεποιθησης στο φουλ,ο κεθρεφτης εχει γινει ο καλυτερος μου φιλος :lol: !!!Ακομα και αν εχω και αλλα κιλα για χασιμο(εχω πει οτι θελω να φτασω 58 ή και 60 καλα θα ειναι).Ηδη δείχνω αρκετα αδυνατη γιατι οπως εχουμε πει στην ατκινς χανεις πολλους ΠΟΝΤΟΥΣ,δηλαδη χανεις πχ 5 κιλα και φαινεται σα να εχεις χασει 8 ,μη πω 10.Συνεχισε ετσι και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανταμιφθεις.Οπως εχω ξανα πει τη στιγμη που θα μπαινεις στα μαγαζια ρουχων(εννοω μαγαζια με μικρα νουμερα κυριως) χωρις να φοβασαι μη σε δουν καπως και θα δοκιμαζεις ο,τι θες τοτε θα καταλαβεις το ποσο αξιζε η ολη προσπαθεια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15812

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Μπράβο χριστινάκι τα πας πολύ καλά. Πόσους υδ/ες τρως την ημέρα?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ. 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15813

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εγώ δε μετραω ακριβώς τους υδατ.,προσπαθώ να μένω στους 20-25.μπορεί να εχω φτάσει και 30 κάποιες μέρες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15814

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
καλά ασε εγώ ντρέπομαι πάρα πολύ..... έχω βέβαια και κάποια κιλά παραπάνω. Αχ! Κορίτσια πραγματικά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να χάσω τόσα κιλά αλλά το θέλω πάρα πολύ. Εχω ακούσει τόσα αρνητικα σχόλια στην ζωή μου -ακόμα και απο συγγενικά πρόσωπα- που έχω πεισμώσει πάρα πολύ να τα καταφέρω να χάσω τα κιλά αυτά.
Δυστυχώς άργησα να μάθω για την Ατκινς αν το ήξερα θα είχα ξεκίνησει πιο νωρίς. Ποτέ όμως δεν είναι αργά πιστεύω.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

Syndication