Λιανα μου καθε μερα ειναι πλεον μερα χαρας και αυτοπεποιθησης στο φουλ,ο κεθρεφτης εχει γινει ο καλυτερος μου φιλος

!!!Ακομα και αν εχω και αλλα κιλα για χασιμο(εχω πει οτι θελω να φτασω 58 ή και 60 καλα θα ειναι).Ηδη δείχνω αρκετα αδυνατη γιατι οπως εχουμε πει στην ατκινς χανεις πολλους ΠΟΝΤΟΥΣ,δηλαδη χανεις πχ 5 κιλα και φαινεται σα να εχεις χασει 8 ,μη πω 10.Συνεχισε ετσι και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανταμιφθεις.Οπως εχω ξανα πει τη στιγμη που θα μπαινεις στα μαγαζια ρουχων(εννοω μαγαζια με μικρα νουμερα κυριως) χωρις να φοβασαι μη σε δουν καπως και θα δοκιμαζεις ο,τι θες τοτε θα καταλαβεις το ποσο αξιζε η ολη προσπαθεια.