Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15763

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τέλεια seasatin αμα το ήξερα θα έτρωγα το κομματάκι (μπορεί και λιγο περισσότερη) με καλύτερη διάθεση γιατί οταν την έτρωγα ψιχουλο ψιχουλο ήμουνα κατσουφιασμένη γιατι φοβόμουνα μην ζυγιστώ την επόμενη μέρα και με δείξει + η ζυγαριά. Πάντως δεν μου έκανε το κλικ μου φάνηκε οτι είχε υπερβολική ζάχαρη μπορεί να ήτανε και η ιδέα μου βέβαια γιατι κανονική ζάχαρη έχω να φάω 25 ημέρες.

sokolatenia 20 κιλά έχασες?? Μπράβο βρε πραγματικά. Εγώ έχω ακόμα δρόμο μπροστά μου running
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15768

  • cactusjacks
  • Το Άβαταρ του/της cactusjacks
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
γεια σας .ειμαι ο Γιωργος απο Κερκυρα , και θα ηθελα να σας ρωτησω εαν το Ρουλοψωμο με 2 αυγα 3 κουταλιες ταχινι και μια κουπα ρεγκατο περιεχει πολλους υδατανθρακες .δηλαδη ποσο μπορουμε να φαμε ημερησιως απο αυτο ? ( μανιταρια μπορουμε να προσθεσουμε ? ) .

στα αυγα υπαρχει ημερησιο οριο ?
τα σοκολατακια S & B εχουν πολλους υδατανθρακες ?
φυστικια αιγινης ποσα κανει να τρωμε ημερησιως ? ( σας εχω ζαλισει το ξερω )

εκανα εξετασεις αιματος και η καλη μου χοληστερινη ανεβηκε στο 71 . οπως ανεβηκε και η ολικη 275 ( αυτο δεν μου αρεσει ) .
τα τριγλυκεριδια απο 300 που ειχα επεσαν στον μαγικο αριθμο των 88 . το δε ζαχαρο μια μοναδα κατω απο το μινιμουμ.( ουτε υπογλυκαιμια να ειχα )
βεβαια ετρωγα πολυ κρεας με λιπος και μπεικον 3 φετες το πρωι . ειναι σωστο ?

εχω χασει 11 κιλα αλλα καπου κατι δεν κανω καλα και εχω κολησει.

ειμουν 89 κιλα και τωρα ειμαι 78 . στοχος τα 70-72 .



ναστε καλα ολλοι .και καλη δυναμη
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από cactusjacks.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15777

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Πολλες ερωτησεις μαζεμενες βρε παιδι μου :lol: !
Λοιπον το ταχινοψωμο εχει ελαχιστους υδατ.(προσεχε ποιο ταχινι θα χρησιμοποιησεις,ναι μπορεις να βαλεις μανιταρια ,γιατι οχι?).
Τα αυγα οχι απεριοριστα(2-3 τη μερα ειναι οκ πιστευω γιατι αλλιως θα αρχισεις να κακαριζεις :lol: ).
Και η s&b εχει ελαχιστους υδατ.
Τα φυστικια εχουν αρκετους υδατ.,αρα οχι καθε μερα και λιγα οποτε τρως.Γενικα προσοχη με τους ξηρους καρπους γιατι αν αρχισεις δε σταματας.Το επαθα με τα αραπικα φυστικια,πραγματικα δε μπορουσα να σταματησω.

Το κολλημα σου ειναι λογικο γιατι ηδη εχεις χασει πολλα κιλα και εισαι κοντα στο στοχο σου.
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15785

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
χωρίς να είμαι ειδική ....... πρωτάρα ακόμα αλλά μαθαίνω θέλω να σου πω να μην τρως κάθε μερα κρέας. Εγω ας πούμε προσπαθώ να τρώω ψάρι 2 φορές την εβδομάδα , κοτόπουλο 3 φορές την εβδομάδα και 2 φορές την εβδομάδα κόκκινο κρέας. Δεν τα μπερδευω μεταξύ τους εννοώ να φάω ψάρι το μεσήμερι και το βράδυ να φάω μπριζόλες ότι έχω το μεσήμερι θα φαω το ίδιο το βράδυ. Το πρωι θα φαω ενα αβγό βραστό η μια σκανδιναβική φρυγανιά με τυρι philadelfeia.

Φιλικά πάντα!!

PS. Και εγώ απο την Κέρκυρα είμαι. Μένω βέβαια Αθήνα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15789

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana συμφωνω μαζί σου δεν χρειαζεται καθε μέρα κρέας, είναι μονότονο και άλλωστε υπάρχουν τόσες άλλες ωραιες γεύσεις .Και βέβαια ουτε κάθε μέρα αυγά (λόγω χοληστερίνης ) όλα με μέτρο.
Γιώργο δεν έχω κάνει εξετάσεις αιματος τώρα τελευταια και να σου πω την αλήθεια με αγχωσες λίγο με την χοληστερίνη!
Alaloumaki σε ευχαριστώ για την στήριξη σου και για το..... κλικ ! Ισως είμαστε το ιδιο ταλαιπωρημένες απο δίαιτες και κακή διάθεση.
Το δέρμα μου δεν χαλάρωσε πολύ. Στο πρόσωπο καθόλου ( μάλιστα τωρα φάνηκαν οι γωνίες του προσώπου μου και με ξαναθυμήθηκα ! ) Στο παρελθόν με άλλη διαιτα που ειχα χάσει πολυ λιγότερα κιλά είχα χαλαρώσει. Μετά ξαναπάχυνα και εστρωσα! Τσίτα το δέρμα! Θέλω να αρχίσω γυμναστήριο, για να σφίξω λίγο την κοιλιά και τα μπράτσα ( εκεί εντοπίζω την χαλάρωση ) οχι όμως κάτι φοβερό. Η αλήθεια είναι πως σε κανέναν δεν αρέσει το χαλαρό δέρμα! Είναι προτιμότερο να έχει κανείς 2 κιλάκια παραπάνω και να είναι το δέμα σφιχτό!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15794

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
sokolatenia πόσα κιλά έχεις χάσεις και πότε ξεκίνησες? Είσαι στην Α' φάση ενεργοποιήσης?
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα

Syndication