Πολλες ερωτησεις μαζεμενες βρε παιδι μου

!
Λοιπον το ταχινοψωμο εχει ελαχιστους υδατ.(προσεχε ποιο ταχινι θα χρησιμοποιησεις,ναι μπορεις να βαλεις μανιταρια ,γιατι οχι?).
Τα αυγα οχι απεριοριστα(2-3 τη μερα ειναι οκ πιστευω γιατι αλλιως θα αρχισεις να κακαριζεις

).
Και η s&b εχει ελαχιστους υδατ.
Τα φυστικια εχουν αρκετους υδατ.,αρα οχι καθε μερα και λιγα οποτε τρως.Γενικα προσοχη με τους ξηρους καρπους γιατι αν αρχισεις δε σταματας.Το επαθα με τα αραπικα φυστικια,πραγματικα δε μπορουσα να σταματησω.
Το κολλημα σου ειναι λογικο γιατι ηδη εχεις χασει πολλα κιλα και εισαι κοντα στο στοχο σου.