Καλημέρα !!! Liana με ψιχουλάκια δεν χαλάει καμία διαιτα! Χρειάζονται ποσότητες! Σύνέχισε κανονικά την διατροφή σου και όλα καλά. Ανθρωποι είμαστε , η καθημέρινότητα έχει πολλές προκλήσεις ,αλλά εμείς στον στόχο μας!
Jakarta η φάση ενεργοποιησης αυτη είναι : τρώμε αβγα, κρέας ,ψάρι, σαλάτα και λίγα τυριά. Για 2 βδομάδες τουλάχιστον ! Αν εξαιρέσεις την σαλάτα και τα τυρια τα αλλα έχουν σχεδόν 0 υδ/ες ! Αρα τρως με την άνεση σου (μέχρι να χορτάσεις ,όχι να σκάσεις)
Για μένα η γρήγορη απώλεια κιλών στην αρχη ηταν πολλή σημαντική για την καλή ψυχολογία μου. Εχασα 7 κιλα τον 1ο μήνα και φάνηκε σαν να έχασα 10 ! Μεγάλη υπόθεση !!! Πήρα κουράγιο να συνεχίσω. Η απώλεια των πόντων είναι μονάδικη ! Δεν συμβαίνει με άλλες δίαιτες και πιστεψε με έχω πολλές στο ενεργητικό μου !
Οπότε λές χαλάλι και τα γλυκά και τα ψωμιά και όλα τα άλλα σκουπίδια. Μια αλλη σημαντική διαφορά είναι αυτη στη διαθεση μου. Απέκτησα άλλη ενέργεια απο τον 1ο μήνα του προγράμματος και. ...δεν πεινάω !!! Δεν την αντέχω την άτιμη την πείνα! Αυτός ηταν και ο λόγος που χαλούσα άλλες διάιτες στο παρελθόν : δεν μπορόυσα να κοιμηθώ από την πείνα!!!
Υ.Γ . Σήμερα έιμαι - 1 κιλό ! Εχασα τα 600 που έβαλα προχθές και ακομα 400 ! Ατκινς για πάντα !!!