Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15718

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους!!

Εύχομαι υγεία πάνω από όλα και μυαλό στα κεφάλια που μας κυβερνάνε (που δεν το βλέπω αλλά εγώ την κάνω την ευχούλα μου)


Jakarta καλώς μας ήρθες. Πραγματικά ή χαμηλή διατροφή σε υδατάνθρακες θα σου χαρίσει πολλά. Πρώτα από όλα υγεία.
Αυτό που δεν πιστεύω σε μένα πραγματικά είναι η ηρεμία που μου έχει χαρίσει. Παλιά ήθελα να ξεκινήσω δίαιτα σήμερα και να είμαι αδύνατη χτες!!!!
Τώρα πραγματικά δεν με νοιάζει ξέρω ότι θα τα χάσω τα κιλά και δεν θα στερηθώ.

Να σου δώσω μερικές συμβουλές από την δική μου εμπειρία.
Αν σου αρέσουν και θεωρείς ότι είσαι εθισμένη στα γλύκα κάνε ένα διάλλειμα 2 εβδομάδων χωρίς γλυκό. Είναι θέμα μυαλού , θα δεις αμέσως μετά ότι τα γλυκά θα έχουν χάσει την γεύση τους.
Μετά ξεκίνα με τα γλυκά τα δικά μας. Δεν φαντάζεσαι τι ωραία είναι, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα άλλα που είναι φουλ στου επεξεργασμένους υ/δ.

Τώρα για αρχή τρώγε αρκετά από τα επιτρεπόμενα μην βάζεις μαχαίρι σε υ/δ και με θερμίδες μαζί. Σιγά σιγά θα δεις τι πρέπει να κάνεις τι πρέπει να τρως και τι όχι.

5 μικρά γεύματα και

Σημείωνε τι τρως και σε τι ποσότητες.

Άντε και καλή αρχή. Μην περιμένεις στις 09/01 ξεκίνα σήμερα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15721

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Εγώ κάνω Ατκινς 3 εβδομάδες και έχω χάσει 5 κιλά και κάτι ψηλά...... πραγματικά ενώ έχω να χάσω αρκετα κιλά στην περίπτωση μου φαίνεται η διαφορά ειδικά στα ρούχα....... η πυτζάμα μου η μια που το κάτω μέρος της ήταν στενό τώρα πλέει πραγματικά και ενα παντελόνακι που δεν το έβαζα γιατι δεν μου κούμπωνε το παντελόνι (μου ανέβαινε κανονικά όμως) τώρα το κουμπώνω άνετα και έχει και λάσκα αρκετό επόμενος στόχος ένα παντελόνι που έχω να το φορέσω 2 χρόνια και δεν μου ανεβαίνει καν κολλάει στα μπουτάκια μου.
Μόνο που έκανα μια ατασθαλία γιατι παιδιά πραγματικά ο άντρας μου νεύριασε πολύ ....... όταν κόψανε την βασιλόπιτα εγώ αρνηθηκα να φάω και έγινε ενας ψιλοχαμός και τελικά πήρα το κομμάτι μου και έφαγα μια δαγκωνίτσα ψιχουλο ψιχουλο για να φαίνεται οτι τρώω. Πείτε μου ότι χάλασα την διαιτα ??????!!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15724

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Καλησπέρα Liana,απο ότι έχω καταλάβει μια ατασθαλεία δεν φέρνει την καταστροφή αρκεί να μην περνάς το επιτρεπόμενο όριο των 20 γρμ την ημέρα.Παρόλα αυτά Πρωτοχρονιά ήτανε κ τα μικρά λάθη συγχωρούνται τι να πω.Εγώ ξεκινάω αύριο οπότε καλη μου αρχή κ καλό κουραγιο
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15727

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλημέρα !!! Liana με ψιχουλάκια δεν χαλάει καμία διαιτα! Χρειάζονται ποσότητες! Σύνέχισε κανονικά την διατροφή σου και όλα καλά. Ανθρωποι είμαστε , η καθημέρινότητα έχει πολλές προκλήσεις ,αλλά εμείς στον στόχο μας!
Jakarta η φάση ενεργοποιησης αυτη είναι : τρώμε αβγα, κρέας ,ψάρι, σαλάτα και λίγα τυριά. Για 2 βδομάδες τουλάχιστον ! Αν εξαιρέσεις την σαλάτα και τα τυρια τα αλλα έχουν σχεδόν 0 υδ/ες ! Αρα τρως με την άνεση σου (μέχρι να χορτάσεις ,όχι να σκάσεις)
Για μένα η γρήγορη απώλεια κιλών στην αρχη ηταν πολλή σημαντική για την καλή ψυχολογία μου. Εχασα 7 κιλα τον 1ο μήνα και φάνηκε σαν να έχασα 10 ! Μεγάλη υπόθεση !!! Πήρα κουράγιο να συνεχίσω. Η απώλεια των πόντων είναι μονάδικη ! Δεν συμβαίνει με άλλες δίαιτες και πιστεψε με έχω πολλές στο ενεργητικό μου !
Οπότε λές χαλάλι και τα γλυκά και τα ψωμιά και όλα τα άλλα σκουπίδια. Μια αλλη σημαντική διαφορά είναι αυτη στη διαθεση μου. Απέκτησα άλλη ενέργεια απο τον 1ο μήνα του προγράμματος και. ...δεν πεινάω !!! Δεν την αντέχω την άτιμη την πείνα! Αυτός ηταν και ο λόγος που χαλούσα άλλες διάιτες στο παρελθόν : δεν μπορόυσα να κοιμηθώ από την πείνα!!!



Υ.Γ . Σήμερα έιμαι - 1 κιλό ! Εχασα τα 600 που έβαλα προχθές και ακομα 400 ! Ατκινς για πάντα !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15761

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία, αγάπη και ότι ποθείς ο καθένας για τον ευατό του....

Σοκολατένια πολύ με έχεις συγκινήσει παρόλο που υπάρχουν πολύ που έχουν χάσει κιλά με την Ατκινς... εσύ μου έκανες ένα κλικ...

Θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις χαλαρώσει με τα 20 κιλά που έχασες... η χαλάρωση είναι κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου και την τρέμω.....
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15762

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
καλη χρονια σε ολους!με υγεια κ χαμενα κιλακια!!λιανα μην ανησυχεις,εγω εφαγα ολοκληρο το κομματι μου κ παλι εχασα 2 κιλα σε 12 μερες.πανε οι γιορτες που εβαζα κιλα κ μετα αγκομαχουσα να τα χασω!!ατκινς for ever!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.334 δευτερόλεπτα

Syndication