καλο μεσημερι κ καλη χρονια κ απο μενα.Σας παρακολουθω αρκετο καιρο χωρις να συμμετεχω στις συζητησεις,τωρα ομως εφτασε το πληρωμα του χρονου κ ετσι αποφασισα να συστηθω κ εγω...τα κιλα λοιπον sokolatenia δεν ειναι λιγα δεν ειναι κ πολλα,παρολα αυτα εμενα μου φαινονται βουνο.Λεω να ξεκινησω τη διατροφη την αλλη Δευτερα 9/01 αν κ κανονικα επρεπε απο σημερα.τελως παντων,εχω το θεμα μου με τα γλυκα γιατι αυτα με παχαινουν οποτε πρεπει να τα κοψω μαχαιρι.εσυ που την κανεις καιρο με συμβουλευεις το πρωτο διαστημα να μεινω αυστηρα στη λογικη πρωτεινης-σαλατα, ετσι ωστε να χασω περισσοτερο?δεν εχω το βιβλιο ακομη κ εστι δεν ξερω τι ακριβως επιτρεπεται στην Α φαση της διαιτας.Διαβαζω ομως ολα οσα γραφονται στο φορουμ.Καλη χρονια κ παλι.