Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15610

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Πω πω ρουλάκι μιλάμε έχεις κάνει διατριβή πάνω στο θέμα! Σωστός επιστήμονας! Μπράβο! Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ευτυχώς συνήλθα και εφτασα πάλι στα κιλά μου. Ξερω πως θα με ταλαίπωρήσουν τα τελευταία κιλά αλλα χαλάλι μετα απο 21 κιλά κάτω! Α τα συγχαρητήρια μου και για τις υπέροχες συνταγές σου. Εχεις σώσει πολύ κόσμο !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": roulaki

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15611

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Οσο για το κάπνισμα είναι προτιμότερο να έχεις 2 κιλάκια παραπάνω και να μην καπνίζεις. Κόψτο θα δείς μεγάλη βελτίωση στις αντοχές σου. Στα λέει μια πρώην καπνίστρια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": roulaki

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15662

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Χρόνια πολλά σε όλους σας. Φέτος έζησα τα ωραιότερα χριστούγεννα !!! Τα οικονομικά μας είναι άθλια αλλά δεν πειράζει έμεις να είμαστε καλά! Πέρασαμε πολύ όμορφα με τα παιδάκια μας και τους συγγενεις και φίλους μας. Προσωπικά το ευχαριστήθηκα με το παραπάνω γιατι όπου και να πήγα άκουγα ωραία λόγια με - 22 κιλά ! !
Δεν ξέφυγα καθόλου, η διάθεση μου ήταν τόσο ανεβασμένη που το μελομακάρονο φαινόταν τόσο μικρό και αδύναμο μπροστά σε αυτή την ευτυχία! Εύχομαι σε όλους μας από εδώ και πέρα η ζωή μας να είναι γεμάτη με τέτοιες ευτυχισμένες στιγμές!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15663

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Μπραβο σοκολατενια!Τα πας τελεια!Ακριβως το ιδιο ενιωσα και εγω μπροστα στο μελομακαρονο...ωραια αν το φαω μετα ολη την ωρα θα το σκεφτομαι καιθα το μετανιωνω κτλ...Αυτο ειναι κατι που δε μου το εχει προσφερει καμια αλλη διαιτα...την αυτοσυγκρατηση!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15687

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
καλησπερα...μηπως θα μπορουσες να μας πεις τι ετρωγες τον πρωτο καιρο κ εχασες τα κιλα?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15701

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Γεια σου jakarta. Τηρησα απο την αρχη και μέχρι σήμερα (εκτος λίγων παρασπονδιών) με ευλάβεια το πρόγραμμα. Αν είσαι καινούργια θα σου προτεινα να αγοράσεις το βιβλιο του Ατκινς, θα σε βοηθήσει και θα πάρεις ιδέες. Εγω τρώω ομελέτες, κρεας 2 φορες την εβ/αδα, 1 -2 ψαρι, 1-2 κοτόπουλο, σαλάτες με τόνο, ξυρούς καρπούς, γιαουρτι, τυρι,κασέρι. Δεν πίνω αναψυκτικά και δεν τρώω ασπαρτάμη. Πίνω εναν καφέ σκέτο. Στην αρχη ζορίστηκα λίγο ,τώρα όμως συνηθισα με αυτη την διατροφη και βασικά δεν πεινάω πλέον!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.236 δευτερόλεπτα

Syndication