Γεια σου jakarta. Τηρησα απο την αρχη και μέχρι σήμερα (εκτος λίγων παρασπονδιών) με ευλάβεια το πρόγραμμα. Αν είσαι καινούργια θα σου προτεινα να αγοράσεις το βιβλιο του Ατκινς, θα σε βοηθήσει και θα πάρεις ιδέες. Εγω τρώω ομελέτες, κρεας 2 φορες την εβ/αδα, 1 -2 ψαρι, 1-2 κοτόπουλο, σαλάτες με τόνο, ξυρούς καρπούς, γιαουρτι, τυρι,κασέρι. Δεν πίνω αναψυκτικά και δεν τρώω ασπαρτάμη. Πίνω εναν καφέ σκέτο. Στην αρχη ζορίστηκα λίγο ,τώρα όμως συνηθισα με αυτη την διατροφη και βασικά δεν πεινάω πλέον!