Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15403

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εφοσον εισαι μονο 4 κιλα μακρια απο το στοχο σου και πιο χαλαρα να πας δε πηραζει.Εξαλλου μια χαρα αδυνατη εισαι και τωρα.Και γω εχω αυτο το φοβο με το ανεβασμα υδατανθρακων.Αν και λεει οτι πρεπει να περασουμε απ'ολες τις φασεις δε ξερω εγω τι θα κανω.Ανεβασε τους λιγο να δεις τι γινεται.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15413

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Kαταρχήν και πάλι μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!
Αν ήμουν στη θέση σου -που το εύχομαι σε λίγο καιρό- θα έμενα κι άλλο. Αφού τα πας τόσο καλά και βλέπεις αποτελέσματα, γιατί να το ρισκάρεις; Φυσικά αυτή είναι η δική μου άποψη...Εσύ αποφασίζεις...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15415

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ειδατε σήμερα στο μέγκα , την εκπομπή ¨¨όλα για την υγείᨨ ? Είχε θέμα την αντιγύρανση και είπανε πως η ζάχαρη είναι τόσο επιβλαβής για την υγεία όσο και το αλκοολ και πως γερνάει τα κύτταρα και θα ήταν καλό να κόψει κανείς τους υδατάνθρακες : γλυκά, μακαρόνια, οχι πολλά φρούτα κτλ. Αρα είμαστε σε καλό δρόμο εμεις και αν θέλουμε να είμαστε αδύνατοι , όμορφοι και υγιείς μακριά τα χέρια απο αυτά τα δηλητήρια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15416

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Mωρε εμεις τα ξερουμε.Αλλοι κοιμουνται τον υπνο του δικαιου...Και τους φαινεται και αδιανοητο να μη τρως ζαχαρη και αλευρι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15426

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Δεν ξέρω μου φαίνεται δύσκολη αυτή η προσαρμογή σε 25 υδ/ες μετά 30 κτλ... Χθες έφαγα ρύζι μετά απο σχεδόν 5 μήνες και είχα άγχος για σήμερα αλλά όλα καλά: η ζυγαριά έδειξε - 100 γρ ! Από τον φόβο μου μην πάρω βάρος έφαγα χθες το πολύ 1000 θερμίδες! Νομίζω πως κάπως έτσι θα συνεχίσω : Θα τρώω 10 -15 υδ/ες την ημέρα και που και που αν φάω κάτι άλλο (μακαρόνια, ρύζι, πατάτα ) θα μειώνω τις θερμίδες. Ζάχαρη και αλέυρι δεν σκοπεύω να φάω γιατί έχω πεισθεί πως είναι σκουπίδια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15430

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
κ εγω εχασα 6 κιλα στην α φαση,αλλα κ δε θα αυξησω τους υδατανθρακες πανω απο 20.απλα προσθεσα ξηρους καρπους κ γαλα στη διατροφη μου.σοκολατενια,μακαρι να σε φτασουμε!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.078 δευτερόλεπτα

Syndication