Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15268

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Πήρα χθες το complete και αν θυμάμαι καλά έχει 2,6 υδ τα 100 γρ. Εφαγα το μισό γιαούρτι με 1 κγ κακάο και 2 σουκραλόζες... και ήταν τέλειο.

Ο λιναρόσπορος πως μετριέται και από που τον αγοράζεις ?
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15270

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Δεν θυμάμαι να σου πω πόσους υδ/ες έχει αλλά πολυ λίγους απο οτι θυμάμαι κάποια στιγμή που το είχα ψάξει. Τον αγοράζω από μαγαζί που έχει διάφορα είδη υγιεινής διατροφης, μπαχαρικα χύμα ,κ.α
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15277

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλά είναι φοβερό τι κατακράτηση υγρών κάνουν τα αλλαντικά και τα πολλά αλμυρά τυριά !!! Την παρασκευή έφαγα μακαρόνια και την άλλη μέρα ήμουν 200 γρ κάτω. Χθές εφαγα πίτσα με αλλανικά και κασέρια , με ζύμη ατκινς εννοείται και σήμερα είμαι 700 γρ πάνω !!!! Απίστευτο !!!! Ενώ εχθές έφαγα το πολύ 14 υδ/ες ολη μέρα, έπειδη ήταν αλμυρα πήρα 700 γρ !!! Το κατάλαβα το πρωί και από τα πρησμένα δάχτυλα. Ευτυχώς δεν με πτοούνε πλέον τέτοια σκαμπανεβάσματα της ζυγαριάς. Σήμερα πρέπει να πιω πολύ νερό και να μειώσω το αλάτι. Για να δούμε......
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15288

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Σοκολατένια πολλά πολλα μπράβο κι από εμένα. Πόσο χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες ιστορίες! Ελπίζω μετά από κάποιον καιρό να μπορέσω κι εγώ πάλι να πω ότι τα κατάφερα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sokolatenia

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15293

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σε ευχαριστώ galadriel για τα καλά σας λόγια ! Σου ευχομαί καλή αρχή και είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά , φτάνει να το πιστέψεις. Εγώ είχα πεί στον εαυτό μου ή θα τα χάσεις και θα το χαρείς ή τρώγε ότι θέλεις αλλά μην ξαναγκρινιάξεις!!!! Γιατι αυτή η μιζέρια με τη γκρίνια και τις τύψεις δεν υποφέρετε !!! Ψηλά λοιπόν το κεφάλι και .......το καλοκαίρι ......κορμάρες !!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": galadriel

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15401

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Γειά χαρά σε όλους σας ! Επιτέλους 64 κιλά σήμερα μετα απο 2 βδομάδες κολλημένη, δηλαδη 1 κιλό σε 2 εβδομάδες. Επαισε αισθητά ο ρυθμός και τωρα μου φαίνεται πως χρειάζεται μεγάλη υπομονή. Θα με σκάσουν τα επόμενα 4 όπως φαίνεται. Διστάζω να περάσω έτσι και στην 2η φάση από φόβο πως θα χάσω πολύ αργα τα επόμενα κιλα και κάτι τέτοιο θα μου ρίξει την ψυχολογία. Τρώω καθημερινα 10 - 15 υδ/ες. Τι να κάνω ? Το βιβλιο γράφει πως μπορείς να μπεις στην 2η φάση αν απέχεις 5 κιλα από τον στόχο σου. Αν συνεχίσω έτσι πότε θα μπω στην 2η φάση ? Ειναι υποχρεωτική ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.089 δευτερόλεπτα

Syndication