Καλά είναι φοβερό τι κατακράτηση υγρών κάνουν τα αλλαντικά και τα πολλά αλμυρά τυριά !!! Την παρασκευή έφαγα μακαρόνια και την άλλη μέρα ήμουν 200 γρ κάτω. Χθές εφαγα πίτσα με αλλανικά και κασέρια , με ζύμη ατκινς εννοείται και σήμερα είμαι 700 γρ πάνω !!!! Απίστευτο !!!! Ενώ εχθές έφαγα το πολύ 14 υδ/ες ολη μέρα, έπειδη ήταν αλμυρα πήρα 700 γρ !!! Το κατάλαβα το πρωί και από τα πρησμένα δάχτυλα. Ευτυχώς δεν με πτοούνε πλέον τέτοια σκαμπανεβάσματα της ζυγαριάς. Σήμερα πρέπει να πιω πολύ νερό και να μειώσω το αλάτι. Για να δούμε......