Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15238

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Μανούλα είμαι με 4 παιδιά !!! Γιαούρτι έτρωγα από στην άρχη ,ξηρούς καρπούς έφαγα μετά από 6 εβδομάδες περίπου. Γιαούρτι παίρνω το στραγγιστό απο το Lidl με 10 % λιπαρά. Εχει 7 υδ/ες και επειδή είναι παχύρευστο σε χορταίνει. Στην άρχη εφάρμοσα αυστηρα το πρόγραμμα με κρέας ή ψάρι και σαλάτα. Παίρνω και βιταμίνες αλλά η τριχόπτωση επιμένει.
Σήμερα μπήκα σε ένα φόρεμα που είχα να το φορέσω 6 χρόνια. Τώρα είμαι 65 κιλά και όταν το φορούσα παλιά ήμουν 59-60 κιλά. Πως γίνεται αυτο? Τόση μεγάλη διαφορά σε πόντους μου φαινεται απίστευτη. Και μιλάμε για πλεχτό φουστάνι που ξέρετε πως κολλάει στο σώμα και φαινεται και η παραμικρή ατέλεια. Δεν νομίζω με άλλη διαιτα να χάνει κανείς τόσους πόντους
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ. 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15239

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αυτό με τους πόντους είναι απίστευτο.δοκιμάζω κάθε βδομάδα ένα τζιν.στην αρχή έφτανε μετά βίας στα μπούτια και σταδιακή όλο και ανεβαίνει.σήμερα ανέβηκε τελείως αλλά το κουμπί δεν έκλεισε ακόμα το άτιμο.αλλά όπως πάει θα κλείσει σύντομα.γι αυτό όπως εχω ξανά πει μη σας πτοεί η ζυγαριά :-)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15242

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Κουράγιο χριστινάκι στο χέρι σου είναι .Λίγες μέρες υπομονή και που θα πάει θα κλείσει το κουμπί και.......σε δύο μήνες να σου πέφτει απο τη μέση !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15248

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Λοιπόν αυτό με τους πόντους, δεν το έχω ξαναδει... χάνεις 2 κιλά και φαίνονται 4....

Το θέμα είναι αν αρχίσεις να τρως περισσότερους υδατάνθρακες αφού χάσεις τα κιλά... λέτε να αρχίσεις να παίρνεις πόντους και όχι κιλά ???


Ξέρει κανείς ??

Σοκολατένια να σου ζήσουν και τα 4 ζουζούνια... χαράς το κουράγιο σου !
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15249

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Το γιαούρτι το τρως σκέτο ή βάζεις και κάτι άλλο μέσα... γιατί εγώ σκέτο δεν μπορώ να το φάω...
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sokolatenia

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15254

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Το τρώω ή σκέτο ή με λιναρόσπορο ( μια κουταλια της σούπας- βοηθάει στην τουαλέτα ) ή με αψητα αμύγδαλα. Νοστιμο είναι..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": roulaki
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα

Syndication