Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15193

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλα σας λόγια! Είχα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια με διάφορες δίαιτες χωρίς σημαντικά αποτελέσματα και με πολύ πείνα ! Τα δύο τελευταία χρόνια είχα αφήσει τελείως τον εαυτό μου. Μαγειρευα οτι νέα συνταγή έπεφτε μπροστά μου και έτρωγα σαν ζώον !!! Αποτέλεσμα : νεύρα ,απίστευτο κοιλιακό λίπος και βαριά κατάθλιψη. ¨Οποιος δεν έχει μισήσει τον εαυτό του από την έλλειψη μέτρου και εγκράτειας , δεν μπορεί να τα καταλάβει αυτά.
Την ατκινς την ήξερα, ειχα διαβάσει πάνω απο τρείς φορές το βιβλίο , κάθε βράδυ ΄ελεγα : αυριο άρχίζω δίαιτα και κάθε μεσημέρι έτρωγα δύο σοκολάτες !!! ¨ημουν εξαρτημένη από τα γλυκά και ειδικά απο τη σοκολάτα (εξού και το όνομα σοκολατένια που μάλλον πρέπει να το κάνω κρεατένια ή τυρένια !!!!!! ) Πραγματικά πιστεύω πως ύπήρξα εξατρημένη σε τέτοιο βαθμό όπως είναι ή εξάρτηση απο την νικοτίνη ( ήμουν χρόνια καπνίστρια και ξέρω τι λέω ) για να μην πω και τα ναρκωτικά. Άρα 'επρεπε να κάνω ριζικές άλλαγες στην δίατροφή μου. Εκοψα μαχαίρι γλυκά και ψωμιά, ζυμαρικά και ολα τα υπολοιπα που απαγορεύονται. Τον πρώτο μηνα που έχασα 7 κιλά ετρωγα 20 υδ/ες την ημέρα. Τους επόμενους έπεσα στους 10- 15 . Υπάρχουν μέρες που τρώω και 7-10 μόνο.
Αυτό το διάστημα έφαγα μια φορά σοκολάτα και δυο φορές μακαρόνια ,χωρίς διαφορές στην ζυγαριά. Νομίζω πως αν τρώει κανείς μια φορά στις δύο εβδομάδες μια μακαρονάδα με μέτρο δεν θα πάθει τίποτα , φτάνει τον υπόλοιπο καιρό να τηρεί το πρόγραμμα. Τα πρωινά τρώω ομελέτα με τυρί ή γιαούρτι. Το μεσημέρι κρέας ή ψάρι με σαλάτα και το βράδυ κασέρι ή φουντούκια ή αμύγδαλα ή γιαούρτι αν δεν έχω φάει το πρωί. Γενικά δεν πεινάω. Α παιρνω και μία βιταμίνη. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Προσπαθήστε , αξίζει τον κόπο ! σας το λέει μια πρώην χοντρή !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15194

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Α και σε άπαντηση σου άγαπητή misirlou ,οχι δεν πήρα προιοντα ατκινς ,ουτε ζέλεδάκια αλλά ούτε και άλλα light προιοντα. Είχα διαβάσει στο βιβλίο ότι αυτά κολλάνε και τα αποφεύγω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15195

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αμ ετσι εξηγειται σοκολατενια.Την εκανες πολυ αυστηρα τη διατροφη και ανταμιφθηκες βεβαια....μα να λες 1 μονο φορα σοκολατα :-o !Μακαρι να μπορουσα και γω ετσι αλλα δεν...χαχα!Δε πηραζει το παω πιο σιγα αλλα και παλι κατι κινειται :lol: . Δε ξερω με πια αλλη διαιτα θα εχανες 20 κιλα σε 4 μηνες χωρις να εισαι ξερω γω πανω απο 100 κιλα που θα εχανες πιο ευκολα.
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15196

  • missirlou
  • Το Άβαταρ του/της missirlou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 54
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Σε ευχαριστουμε για την απαντηση..αντε να δουμε τι θα κανουμε και εμεις!!
Το γεγονος βεβαια οτι πριν την ατκινς ετρωγες αρκετα βοηθησε στο να χασεις και αρκετα....Εγω ας πουμε πριν την ατκινς ηδη ειχα χασει 20 κιλα και ο μεταβολισμος μου ειχε επιβραδυνθει.
Καλη συνεχεια, αφου εφτασες ως εδω ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ σιγουρα!!!!!! Καλη συνεχεια...ο,τι αλλο θα μπορουσε να μας βοηθησε γραψτο μας μπας και δουμε και εμεις το φως !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15197

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Μπραβο χιλια μπραβο θαλεγα σοκολατενια.Μας δινεις και εμας κουραγιο.Διωξε και τα αλλα 5 και να περασεις απο ολες τις φασεις...ειναι πολυ σημαντικο...φιλια πολλα και καλη συνεχεια σε ολους συνοδοιποροι μου!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15209

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ξερετε τι πιστευω πως βοηθάει? να αυξομειώνεις τους υδ/ες. Δηλαδη αν την μια μερα ετρωγα 20 υδ/ες την αλλη μέρα ετρωγα 5 !!! Μόνο αβγά και κρέας και τσούπ την άλλη μέρα μείον 300 -400 γραμμάρια!! Αυτο πιάνει σχεδόν πάντα (εκτός τις μέρες που έχουμε κατακράτηση υγρών για ευνόητους λόγους ) Δοκιμάστε το !!! Πιστεύω πως οι αλλαγές στον οργανισμό δρούν ευεργετικά !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": galadriel
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.098 δευτερόλεπτα

Syndication