Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλα σας λόγια! Είχα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια με διάφορες δίαιτες χωρίς σημαντικά αποτελέσματα και με πολύ πείνα ! Τα δύο τελευταία χρόνια είχα αφήσει τελείως τον εαυτό μου. Μαγειρευα οτι νέα συνταγή έπεφτε μπροστά μου και έτρωγα σαν ζώον !!! Αποτέλεσμα : νεύρα ,απίστευτο κοιλιακό λίπος και βαριά κατάθλιψη. ¨Οποιος δεν έχει μισήσει τον εαυτό του από την έλλειψη μέτρου και εγκράτειας , δεν μπορεί να τα καταλάβει αυτά.
Την ατκινς την ήξερα, ειχα διαβάσει πάνω απο τρείς φορές το βιβλίο , κάθε βράδυ ΄ελεγα : αυριο άρχίζω δίαιτα και κάθε μεσημέρι έτρωγα δύο σοκολάτες !!! ¨ημουν εξαρτημένη από τα γλυκά και ειδικά απο τη σοκολάτα (εξού και το όνομα σοκολατένια που μάλλον πρέπει να το κάνω κρεατένια ή τυρένια !!!!!! ) Πραγματικά πιστεύω πως ύπήρξα εξατρημένη σε τέτοιο βαθμό όπως είναι ή εξάρτηση απο την νικοτίνη ( ήμουν χρόνια καπνίστρια και ξέρω τι λέω ) για να μην πω και τα ναρκωτικά. Άρα 'επρεπε να κάνω ριζικές άλλαγες στην δίατροφή μου. Εκοψα μαχαίρι γλυκά και ψωμιά, ζυμαρικά και ολα τα υπολοιπα που απαγορεύονται. Τον πρώτο μηνα που έχασα 7 κιλά ετρωγα 20 υδ/ες την ημέρα. Τους επόμενους έπεσα στους 10- 15 . Υπάρχουν μέρες που τρώω και 7-10 μόνο.
Αυτό το διάστημα έφαγα μια φορά σοκολάτα και δυο φορές μακαρόνια ,χωρίς διαφορές στην ζυγαριά. Νομίζω πως αν τρώει κανείς μια φορά στις δύο εβδομάδες μια μακαρονάδα με μέτρο δεν θα πάθει τίποτα , φτάνει τον υπόλοιπο καιρό να τηρεί το πρόγραμμα. Τα πρωινά τρώω ομελέτα με τυρί ή γιαούρτι. Το μεσημέρι κρέας ή ψάρι με σαλάτα και το βράδυ κασέρι ή φουντούκια ή αμύγδαλα ή γιαούρτι αν δεν έχω φάει το πρωί. Γενικά δεν πεινάω. Α παιρνω και μία βιταμίνη. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Προσπαθήστε , αξίζει τον κόπο ! σας το λέει μια πρώην χοντρή !