Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15796

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ξεκίνησα 1.8 . Εχασα 22 κιλά σύνολο. 20 κιλά τους 4 μήνες και μόνο 2 κιλά τον Δεκέμβρη ! Τρώω το πολύ 20 υδ/ες ( με λίγες παρασπονδίες ) . Θέλω να χάσω άλλα 4-5, θέλω να δω το 5 μπροστά : 59, 58...... τι ωραίο νούμερο το 5 άρι ! ! Πάντως αυτά τα τελευταία κιλά θα είναι και τα πιο δύσκολα απο οτι φαίνεται.
Αυτο που με στεναχωρεί είναι η τριχόπτωση που δεν λέει να σταματήσει. Εχει κανένας καμία ιδέα τι να κάνω ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15797

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
ξεκίνησες 1.8. τι είναι αυτό καλέ???
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15798

  • ktp
  • Το Άβαταρ του/της ktp
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 138
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
1η Αυγουστου :-)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15799

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
λοιπόν να σου πω εγώ οτι γενικά τα μαλλιά μου είναι αδύναμα αρκετά και δεν ξεκίνησε τώρα με την δίαιτα αλλά αρκετα χρόνια πίσω. Εγω πήγα σε έναν γνωστο μου φαρμακοποιό και του είπα κάνω αυτή την δίαιτα πες μου τι συμπλήρωμα να πάρω και για τα μαλλιά γιατι φοβάμαι μην μείνω καραφλή. Μου συνέστησε να πάρω της seven seas που εκτός απο Ω3 εχει άλλες βιταμίνες όπως D και Ε. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχω δει αλλαγή προς το χειρότερο είμαι σε μια μέση κατάσταση θα έλεγα.
Στις 24 Ιανουαρίου (ξέρω εχουμε μέρες ακόμα) αλλά θέλω να σου πω οτι έχω ραντεβού με τον ενδοκρινολόγο μου του μίλησα στο τηλέφωνο είναι εκτός Ελλάδας τώρα για κάτι διαλέξεις και του είπα οτι κάνω την ΑΤΚΙΝΣ και μου είπε κάτι που δεν περιμένα να ακούσω οτι η Ατκινς είναι πολύ καλή και οτι καλά κάνω τέλος πάντων παρασύρθηκα θα του πω όταν παω να μου δώσει κάτι για τα μαλλια και οτι μου πει να πάρω θα σου πω και σε σένα. Οτι πει ο καλός μου ενδοκρινολόγος είναι για μένα νόμος.

Φιλάκιααα
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15800

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
:o καλά πρέπει να είμαι πολύ χαζή. 1.8 και εγώ το κοίταζα λες και έλυνα εξίσωση. Συγνώμη sokolatenia μου που δεν το κατάλαβα. 22 κιλά είναι ΤΕΛΕΙΑ πραγματικά λετε να τα καταφέρω και εγώ να χάσω τόσα κιλά??

Ευχαριστω ktp γιατι εγώ ακόμα θα το κοίταγα και θα απορουσα τί είναι αυτό χαχαχαχαχα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15801

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana δώσε μας τα φώτα σου τι να κανουμε με τα μαλλια γιατι δεν με βλέπω καλά. Πάντως απ οτι εχω δει και σε παλιά topics εχει τεθεί θέμα τριχόπτωσης. Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να ανεβάσω σιγα σιγα τους υδ/ες στους 25-30 την ημέρα και να βάλω ξανα στην διατροφη μου τα οσπρια, την βρώμη ίσως και λίγα φρουτα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.105 δευτερόλεπτα

Syndication