Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15816

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana τι σε εμποδίζει να φτάσεις τον στόχο σου? Ο ιδιος σου ο εαυτός ! Ειλικρινά σου λέω η πιο τέλεια γεύση , το πιο νοστιμο φαγητό δεν συγκρίνονται με ένα ωραίο κοπλιμέντο, με μια ματιά θαυμασμού με ένα ωραίο ρούχο που σε κάνει κούκλα !!!! Αλλωστε η απόλαυση του φαγητού κρατάει πολύ λίγο, ένα ωραίο σώμα όμως είναι ένα κλειδί για την ευτυχία.......
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15817

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Και εξαλλου μια χαρα ωραια φαγητακια επιτρεπεται να τρωμε και πεντανοστιμα γλυκακια.....οχι συνεχεια νεροβραστα οπως στις υποθερμιδικες .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15818

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
έτσι είναι κορίτσια πραγματικά .... έτσι όπως τα έγραψε η sokolatenia μας είναι τόσες ωραίες λέξεις , τόσα όμορφα όνειρα -τα κάνω εγώ κάθε μέρα- απλά ανησυχώ γιατί έχω υποθυρεοειδισμό και συνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών και φοβάμαι μην με κολλήσουν στο χάσιμο των κιλών.
Έχω μπει σε μαγαζί με ρούχα και μου είπε η πωλήτρια πριν ακόμα τις πω τι θέλω -μπορεί να ήθελα να αγοράσω για την αδελφή μου που είναι 50 κιλά ανθρωπος ενα μπλουζάκι- δυστυχώς δεν έχω νούμερα για σένα και να ψάξεις δεν θα βρεις τίποτα. Έφυγα με σκυμένο κεφάλι και ψυχολογία 0. Έχω κουραστεί πραγματικά .
Σας ευχαριστώ που είσαστε εδώ για μένα........ αν με χρειαστείτε -αν και δεν έχω πολλές γνώσεις στην ΑΤΚΙΝΣ καθώς είμαι καινουργια- και εγώ θα είμαι εδώ για εσάς.

Φιλάκιαααααα
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15819

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Μερικές πωλήτριες ειναι για πολύ ξύλο.Εγω είχα πάρει ενα σε στυλ κολαν-παντελονι και πηρα το Medium γιατι ηξερα επειδη ειχα ξανα παρει οτι "ανοιγει" και στο ταμειο το βλεπει η αλλη και λεει το νουμερο το ειδατε ,ναι της λεω,είναι medium μου λεει,το ξερω μωρη &%^*(*&^@@%^&(μου ρχοταν να της πω).Τι την κοφτει την αλλη!Τωρα μπαινω σε οποιο μαγαζι θελω και ακομα δεν εχω χασει ολα τα κιλα μου.
Α σχετικα με τις πολυκυστικες εχω και γω και αυτη η διατροφη ειναι ιδανικη για μας.Γιατι τα επιπεδα της γλυκόζης στο αίμα παραμένουν πολύ χαμηλα και αυτο βοηθαει πολύ.Δε προκειται να σου δημιουργησει προβλημα αν τηρεις τους κανονες.
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15820

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
μέχρι στιγμής τους κανόνες του τηρώ αλλά λαθάκια κάνω..... μαθαίνω όμως. Θυμάσαι στην αρχή που είχα κολλίσει κατάλαβα τι εφταίγε έτρωγα πολύ λίγο και σύναμα έπερνα λίγες θερμίδες -ποτέ μου δεν ξεπερνούσα τις 900 με 1000 θερμίδες- πείναγα πάρα πολύ γούργουριζε η κοιλιά μου τώρα ξέρω και τρώω μικρά πολλά γευματάκια.
Οσο για τις πολυκυστικές όντως έτσι είναι όπως τα λες πρέπει να διατηρούμε τα επιπεδα γλύκοζης πολύ χαμήλα. Εμένα ο καλός μου ενδοκρινολόγος την τελευταία φορα που πήγα στο ιατρείο του -πριν 6 μήνες- μου είπε να κόψω ζάχαρη, ψωμιά , αλέυρι και όλες τις σαβούρες βέβαια έγω τότε δεν συμφώνησα μου φάνηκε ακατόρθωτο αυτο και μου έγραψε μετφορμίνη. -δεν λεω ονομασία για να μην φανεί διαφήμιση- για να πέσει η γλυκόζη στα πολύ χαμηλά της και να την κρατάει εκεί σταθερά ώστε να καταφέρω να μείνω και έγκυος. Δεν ξέρω αμα το διάβασες τον πήρα προχθές στο τηλ. να παω να μου γράψει κάτι εξετάσεις και επειδή είναι τώρα εκτός Ελλάδας θα με δει στις 24 Ιανουαρίου με ρώτησε αν παίρνω τα χάπια και πως παω με τα κιλά -θέλει να τα χάσω και έχει απόλυτο δίκιο - του είπα οτι επειδή κάνω ΑΤΚΙΝΣ -δεν ξέρω άμα την ξέρεις και μου λεει την Ατκινς την ξέρω, καλά κάνεις συνέχισε την -πραγματικά δεν το περίμενα- έχω σταματήσει την μετφορμίνη επειδή δεν τρώω πια ζάχαρη κτλ. και μου είπε να την συνεχίσω κανονικά και οτι θα με βοηθήσει να χάσω κι άλλο βαρος και θα με βοήθησει με το θέμα της ωορρηξίας.
Οπότε προχωράμε κανονικά.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15821

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εχεις προβλημα γονιμοτητας?Ακομα ειμαι μικρη αλλα ειναι μεγαλος μου φοβος αυτος για το μελλον.Αν χασεις τα κιλα σου ειπε οτι θα μεινεις πιο ευκολα εγκυος?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.133 δευτερόλεπτα

Syndication